December 25, 2014

| Festive Roomtour |

Ladies, prajem vám tie najkrajšie vianočné sviatky.
Dúfam, že ste si pod stromčekom každá z vás našla to, čo si želala a že sviatky prežívate s tými, ktorých nadovšetko milujete.

Ja som najštastnejšia na svete už len preto, že som sa konečne dočkala aj nejakých tých voľnejších dní bez školy. Ten posledný týždeň som fakt zaujímavý - dokopy som spala možno 6 hodín (za týždeň, samozrejme), každý deň som sa učila minimálne do tretej v noci, o piatej som už mohla vstávať. Jasné, že som fungovala na káve, na čom inom... :) Ale stálo mi to za to, prešla som zo všetkého, woohoo!

Dnes vám však prinášam tak trocha špeciálny post s náhľadom do môjho súkromia. Dávnejšie som tvrdila, že roomtour by som robila nerada, keďže nepúšťam hocikoho do svojho súkromia. Ale názor som zmenila, veď ide len o fotky, možno dokonca niektoré z vás inšpirujú, čo ma len a len poteší.
Ide o roomtour s vianočným nádychom, keďže to tu mám všelijako vyzdobené a celkovo mám z mojej izby momentálne naozaj festive feeling.

Nábytok mám takmer všade úplne biely, jediný nočný stolík mám v čierno-bielom prevedení. Ako môžete vidieť, na komode (mimochodom krásny vianočný darček) mám líčidlá a ostatné girly vecičky, vo vnútri držím zatiaľ len niektoré z mojich najobľúbenejších topánok a pár clutch kabeliek. 

Čo sa týka izby ako takej, ladená je do modro-čierno-biela (jéééminku, to je kombinácia, čo?!).
Farebné tu mám jedine fairy lights, ktoré mám skoro všade. Sú krásne, cute a hlavne nie každodenné.










Ak máte nápady, ako by som ešte mohla izbičku oživiť, kľudne mi dajte vedieť! Ak zase máte blog na ktorom ste robili takýto článok, nechajte mi na neho odkaz, véééľmi rada vám vtrhnem do izby, ak mi to dovolíte. :)

Ešte by som rada dodala, že tento rok článok typu "what I got for Christmas" nebude. Ak ste však noisy ako ja a zaujíma vás to, veľmi som chcela komôdku, ktorú som aj dostala. O nič iné mi nešlo. Ako bonus (ehhh) som však dostala aj laptop (ten už ale dva týždne mám, na niečom som predsa musela písať seminárku, haha!), designer kabelku s okuliarmi (značku nebudem menovať, dúfam, že to pochopíte), parfémiky, kozmetiku (same old, same old) a oblečenie (pyžamko tiež nesmie chýbať, prosím vás). Za všetky darčeky som nesmierne vďačná a pevne verím, že vy ste si pod stromčekom tiež našli to, čo si vaše srdiečko prialo.

Prajem vám tie najkrajšie sviatky, vidíme sa čoskoro. 
Stay gorgeous.

Ronnie

6 comments:

  1. toto chcem! aj ti tie svetilka svietia kazdy den?? a este taka odveci otazka ale kde travis silvestra? :D :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anooo, neprejde ani den bez toho, aby som ich nezapla. :)
      Silvestra travim s priatelom a s partiou na chate pri Puchove.

      Delete
  2. Krásna izba :) Ja by som modrú vymenila za ružovú a mohla by som sa nasťahovať :)

    ReplyDelete