May 10, 2015

| What's On My Vanity? |

Krásnu nedeľu vám prajem!
Opäť sa dostávam k článku. Možno mi to trocha trvalo, kým som sa k nemu dostala, ale som tu. 

Konečne som sa odhodlala a rozhodla som sa, že si kúpim Girl Online od Zoelly. Som asi len na štyridsiatej strane (viete, seminárka sem, seminárka tam; zápočet - asi päťdesiat zápočtov a hneď skúškové), no je to celkom dobrá a zaujímavá knižka. Stále však verím, že to najlepšie ešte len príde. Čo je však pravda o ghostwriterke, ktorá to vraj písala? Pretože mne sa celkom zdá, že tie riadky sú isto písané Zoellou, nie nejakou random slečnou. Hm...


Tiež ste dúfam nezabudli, milé slečny, že dnes je Deň Matiek. Ak patríte medzi tie, ktorých bednička je plná (napríklad) toho, že o pár týždňov tu máme Pretty Little Liars, alebo toho, že budúci týždeň je posledný diel The Vampire Diaries s Elenou a na tento deň ste zabudli, jeden bozk na líčko a objatie to istia. Srandujem. Ale vážne, som si istá že mamičky poteší aj silné objatie. Pretože to je najúprimnejšie. 

Ah, zase len trepem. Ešte niečo tu však je. Poslednou dobou dostávam od vás mnoho pozitívnych reakcií, ako rady čítate moje články, že sa vám páči spôsob, akým sa prezentujem... Všetky takéto feedback-y ma neskutočne tešia. Čiže vám za ne veľmi pekne ďakujem a budem sa snažiť, aby ste tu také články nachádzali častejšie.


Dnešný článok bude viac-menej random. Veľmi častokrát postujem fotky, kde vidieť aj moju vanity, resp. kozmetický stolík (?).
Nikdy som však vám neukázala bližšie, čo tu skladujem. Väčšinou ide samozrejme o makeup-related vecičky (ako inak, ehm). 
Moja makeup kolekcia sa nezmenila od septembra (vtedy som robila tento post), akurát sa len rozšírila. Spôsob skladovania je však rovnaký.

Na ľavej strane mám makeup storage, kde uskladňujem face-related veci ako foundations, púdery veci na kontúrovanie (highlighters/bronzers/blushes) a v ľavom šuflíku mám mascary. Avšak tri najpoužívanejšie môžete vidieť hore.

Vedľa tejto vecičky mám darčekové krabičky od šperkov - väčšinou ide o darčeky, ktoré som dostala od priateľa alebo od rodičov. A keď už sme pri šperkoch, bižutériu tu tiež uskladňujem.


Čo sa týka lakov na nechty, tie najobľúbenejšie od Rimmelu (aj spolu s leskami na pery), uskladňujem v priesvitnom balení od Ferrero Rocher. A poviem vám, že lepšiu vecičku na ich uskladnenie som si ani nemohla nájsť! 

Keď sa presunieme ďalej - to, ako uskladňujem svoje rúže ste už párkrát videli. Ani toto sa nezmenilo. Mimochodom, uskladňovať mám z Ebay-u, asi za 3€. 
Sovičku, ktorú tiež vidíte na fotke, som dostala na narodeninky (mamina mi sľúbila, že sovičku dostanem... čakala som však živú, haha!).


Parfémiky a dve balzamy na pery mám v kovovom držiaku v tvare srdiečka. Túto vecičku mám z Pepca a vyzerá to úúúžasne! Ide o krásny vintage a zároveň jemný kúsok. Dokonca si môžete vybrať z viacerých veľkostí. 

Vo vintage štýle sa nesie aj kvetináč (áno, prosím pekne, je to kvetináč), v ktorom uskladňujem všetky makeup brushes. Ako ozdôbku som okolo vrchu uviazala stuhu v béžovej farbe, aby to pôsobilo cute. 

V druhom storage mám prevažne paletky a jednotlivé tiene na očká, tiež aj ceruzky, linky a pod. Nechýbajú tam však ani vecičky na obočie (mimochodom, moja najnovšia vychytávka je Brow Kit od Rimmelu, taktiež obsahuje aj malý, ale celkom dobrý štetček a combing brush!).


Ako dekorácia mi slúži kvietok vo vintage držiaku (krásne, že?) a na zrkadle mi visí náhrdelník na obrázku. Neviem prečo, ale tá malinká postavička mi pripomína Carrie Bradshaw, vám nie?

Už som veeľmi veľakrát rozmýšľala, že si vecičky úplne pretriedim, aby som vanity nemala až tak preplnené. Ale nakoniec som sa stále vrátila k tomuto usporiadaniu, haha!

Čo uskladňujete na vanity vy? Bordel, ako ja? :D Haha! Ale nie, snáď až taký veľký bordel to nie je. 

Lúčim sa s vami, čaká ma seminárka a večer hokej, dúfam, že nie taký neštastný, ako ten minule, ale už to vidím...ehm.
Prajem vám krásny týždeň, vidíme sa čoskoro.

Ronnie

4 comments:

  1. och,konečne post :3 úžasný ako vždy,mimochodom neviem sa dočkať na PLL :) a máš to veľmi krásne :)
    www.mimlovee.blogspot.sk

    ReplyDelete
    Replies
    1. Strašne dúfam, že sa konečne dočkáme aj nejakých tých odpovedí! :) Tiež sa neviem dočkať. A ďakujem ti, samozrejme, za veľmi milý komentár! :) :)

      Delete
  2. Máš to krásně zařízené! :)
    Také mám v plánu pořídit si Girl Online. Hrozně mě ta knížka láká, takže si jí snad brzo koupím. :)
    Diary of a Girly Things

    ReplyDelete
    Replies
    1. Určite to neoľutuješ! :) Krásne ti ďakujem! :)

      Delete