April 29, 2015

ColourFest by Rita Ora for Rimmel London | Review

Čaute kvietky!

Po menšej odmlke som zase späť. Za sebou mám predĺžený víkend, ale aj skúšku. Tých ale ešte bude veľa, ehhh.
Pozajtra, čiže v piatok, sa dožívam (toto znelo komicky) svojich 20. narodenín a s ľútosťou vám oznamujem, že sa absolútne neteším, haha! Teším sa jedine na ten deň, nie na vyššie číslo. Viete, čo sa vraví, keď príde dvadsiatka, život zrazu začne utekať tak rýchlo, že si to ani neuvedomíte. Najradšej by som mala krásnych 15. Alebo ešte krajších 5!
Zistila som, že už dávnejšie som nerobila žiadnu recenziu, alebo first impression článok - a čo to znamená? Že to treba napraviť! Celkovo robím tento typ článkov rada, keďže vám vždy viem odporučiť niečo, čo sa fakt oplatí.
Dnes vám prinášam moje bláboly na jednu veľmi podarenú kolekciu od Rimmel, ktorú navrhla krásnučká Rita Ora. Samozrejme, že ide o laky na nechty v tých najžiarivejších odtieňoch!

Laky od Rimmelu naozaj môžem! Sú v dobrej cene, ich štetček je úžasný a lak na nechtoch vždy vydrží až pár dní (čo je zázrak, keď berieme moje mäkkunké  nechtíky)

(Oragina // Sweet Retreat // Glaston-Berry // Rain, Rain go Away)

Na výber máte pastelové a žiarivé farby, odtiene z Rita Ora kolekcie:
Peachella, Rain Rain go Away, Go Wild-er-ness (toto sú pastelové)
Glaston-Berry, Neon Fest, Tangerine Tent, Port-a-loo Blue, Roll in the Grass (toto sú žiarivé odtiene)
 Na trhu je však celkovo 27 odtieňov, ďalších 12 môžete nájsť exkluzívne v Rimmel e-shope.

Môžem vám povedať, že laky kryjú takmer úplne už po jednej vrstve, čiže ak máte naponáhlo, úplne si vystačíte len s jednou vrstvou, ktorá vám navyše zaschne behom pár sekúnd úplne!

Rimmel tvrdí, že vám lak na nechtoch vydrží 10 dní. Mne vydržal 5 dní - na piaty deň som už videla miesta, kde sa lak lúpal. Bolo to hlavne na palci (tu sa mi však začína lak lúpať vždy).
Počas tých piatich dní som samozrejme robila činnosti, ktoré robím bežne. Nesnažila som sa byť opatrná, aby lak vydržal čo najdlhšie. Práve naopak - vykonávala som záhradkárske práce, umývala som riad ako bežne, párkrát som si necht aj narazila.

(Sweet Retreat // Oragina)

Ako vidíte, aj samotné fľašky sú tentoraz navrhnuté inak, ako predchádzajúce kolekcie od Rity. 
Odtiene dostali nové, kvetinové balenie, ktoré vraj bolo inšpirované festivalovými bielymi sedmokráskami. Škoda, že tu nemáme blízko nejakú Coachellu, však?!

Na trhu sa laky mali objaviť behom marca. 
Ich doporučená cena je 2,29 €

Ich farebná technológia 3v1 prináša podkladovú vrstvu (base coat) a zároveň aj lesklý vrchný lak (top coat) v jednom! Čiže žiadne iné laky nie sú potrebné.
Osobne si však myslím, že odtiene by vyzerali ešte úžasnejšie v kombinácii s matným vrchným lakom! Jeden si plánujem zaobstarať, pravdepodobne pôjdem pre značku Orly. Nemôžem za to, matný look zbožňujem!

(Glaston-Berry // Rain, Rain go Away)

Páči sa mi, že pri nanášaní druhej vrstvy sa tá prvá nepoškodí, ani sa netvoria žiadne pruhy na nechtoch. 
Dve vrstvy vám zaručujú 100% krytie a aj napriek druhej vrstve lak schne naozaj rýchlo. 

Odporúčam? Rozhodne! 
Môj favorit je ten sivý v kombinácii s baby ružovou. Na mojom Instagrame nájdete aj pár fotiek s týmito kráskami.
Som si istá, že teraz - počas takýchto slnečnejších dní, tieto odtiene musia vyzerať skvelo s nejakým pekným jarným outfitom! 
 
(tmavší lak nie je z kolekcie, svetlejší je odtieň Rain, Rain go Away)

(Rain, Rain go Away v kombinácii s odtieňom Sweet Retreet)

Ako ste na tom vy? Skúšali ste už tieto laky? Obľubujete kolekcie od Rity? Dajte mi vedieť!

Vidíme sa čoskoro, želám vám krásny deň.

Ronnie


Tento článok je sponzorovaný, produkty mi boli zaslané kozmetickou značkou Rimmel. Všetky moje názory sú 100% úprimné.

7 comments:

  1. Ešte som sa ku kúpe Ritinho laku nedostala, ale plánujem to rovnako ako s leskom :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Táto kolekcia je podľa mňa veľmi vydarená! :)

      Delete
  2. Výdrž majú plne úžasnú! :) Krásne ti ďakujem! :)

    ReplyDelete
  3. Krásná manikůra a barvičky jsou super :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/05/mala-boure-v-sephore.html

    ReplyDelete
  4. super si si uribila tie hnedé nechty :)
    pozývam ťa na moju giveaway:)
    http://stepwithfashion.blogspot.sk/2015/05/skola-zivota-okuliarewayfarersk.html

    ReplyDelete