June 17, 2015

| Things to Remember... |

Pekný dník vám prajem, opäť sa hlásim. :)
Dnešný post je naozaj spontánny - vôbec som ho neplánovala, tak som zvedavá, ako bude nakoniec vyzerať.
Patrí do kolekcie "blablabla" článkov, čiže vy už viete, čo to znamená -  no, že budete potrebovať popcorn, čokoládu, alebo nejakú chutnučkú zmrzlinu.Môže sa stať, že občas budem trepať z dve na tri, čiže sa dopredu ospravedlňujem.
A nezaručujem, že tento článok bude mať aj nejakú pointu...


Asi by som začala tým, že každý má občas obdobie, ktoré nie je podľa jeho predstáv. U mňa toto obdobie trvá už dosť dlho (prekvapenie?). Neviem čo sa kedy pokazilo, no stále dúfam, že sa všetko dá späť sa svoje miesto. Občas sú aj svetlé chvíľky, no tie veľmi rýchlo nahradia tie tmavšie.
Nie som ten typ, ktorý by sa sťažoval cudzím ľudom, alebo by len tak začal rozprávať o veciach, ktoré ho trápia. Práve naopak - som človek, ktorý sa zdôveruje maximálne jednej osôbke (takúto kamarátku potrebuje k-a-ž-d-ý). Čiže do detailov zachádzať nebudem.
Nerada plačem pred inými; neznášam to! Pre mňa je to prejav slabosti (ale len čo sa týka mňa!). Viete, niektorí ľudia sa veľmi vedia tešiť tomu, ak vás vidia trápiť sa. Dúfam, že už chápete, prečo si veľa vecí nechávam čisto pre seba, resp. ich zdieľam s osobou, ktorej verím - ako sa hovorí - "with my life". 

Niekedy sa môže nakopiť toho veľa. Dokonca až príliš. Možno dostanete pocit, že už nič nestojí za to, že už vy nestojíte za to - nech už ide o čokoľvek.
Mýlite sa...

• pamätajte si, že šálka dobrej kávy vám usporiada myšlienky. :) Upokojte sa. Nadýchnite sa. A dajte si mňamkovskú (ehh?!) kávičku. Bude vám lepšie, to vám hovorím. 

• veci budú zase dobré. Možno nie nastálo. Ale pamätajte si, že veci môžu byť stále stokrát horšie. Nikdy nič nie je tak zlé, ako si myslíte. Keď máte pocit, že vás niekto alebo niečo obmedzuje a už sami viete, že to nestojí za trápenie, tak kašlite na to. Prejdite na novú kapitolu, resp. etapu. Nikto nepovedal, že to bude ľahké, ale bude to správne.

ak sa niekto nesnaží byť súčasťou vášho života, tak tam pravdepodobne ani nepatrí. Vy nepotrebujete vo svojom živote takú osobu, ktorá tam byť nechce.

všetko končí len jediný raz. Potom už všetko plynie samo a vy si to ani len nevšimnete.

trávte svoj čas s ľudmi, ktorí za to naozaj stoja. Inak je to len mrhanie času. A užite si s nimi každý okamih.

byť za mrchu je občas veľmi dobré. Prečo? Lebo mrchám (takmer) nikdy nie je ublížené. 

neuverte všetkým pekným rečičkám. Verte skutkom. Pekné reči sa počúvajú dobre, že? Ale keď sa človek svojich slov aj drží, vtedy ich myslel vážne. 


nemeňte sa len kvôli tomu, že to od vás niekto žiada. Ja vždy tvrdím, že ak má človek niekoho rád, tak ho má rád so všetkým a komu ste nesadli, tak mu nesadnete ani keď sa postavíte na hlavu (dobre, tak toto som napísala celkom podarene, ale pointu to, myslím, má).

darmo budete niečo siliť - keď sa to má stať, aj tak sa to stane. A keď nie, tak na vás čaká niečo oveľa lepšie.

ak vám ľudia hovoria, že niečo nedokážete, ukážte im, že vy na to aj tak máte! A viete čo? Hoďte na nich riadne škodoradostný úsmev. Pretože sa všetko dá, len treba chcieť. Chcete krásne telo? Choďte si zabehať. Nie od pondelka, nie zajtra. Teraz! Chcete začať s blogovaním? Stať sa vlogerkou? A čo vám v tom bráni...?

nepočúvajte rady každého... Verte mi, niekedy človek "radí" tak, aby z toho vyšiel najlepšie on sám. Počúvajte seba. Keď spravíte niečo zle, aspoň nebudete viniť iného.

kašlite na to, čo o vás hovoria ostatní. Je jedno, čo si o vás myslia ľudia, ktorí vás nepoznajú a vy nepoznáte ich. Vaši skutoční priatelia vás zase budú mať radi so všetkým, čím prichádzate. Neriaďte sa podľa toho, aký názor budú mať ostatní. To budete na toto prihliadať stále? V tom prípade nikdy nebudete robiť veci, ktoré by ste robiť chceli. 

je to len váš život. Žite ho tak, aby ste nikdy nič neľutovali. Každý deň je novou šancou. Nič nie je stratené a nádej zomiera posledná.

Tak si nasaďte úsmev, je čas začať žiariť. A prestaňte sa obzerať.


Ronnie

6 comments:

  1. Zas dokonalosť tento článok..♥ Milujem tvoje články. Od rána do večera by som ich čítala, si mi inšpiráciou.Ale to ty vieš,však aj na FB som ti to už písala :D :) (Furt otravujem)
    Držím ti palce,nech sa máš lepšie,nech sa usmievaš ,nech si šťastná,Ale chcem sa ťa opýtať jednú vec,nebudeš točiť aj videá?:))
    www.mimlovee.blogspot.sk

    ReplyDelete
    Replies
    1. Takéto komentáre mi vždy neskutočne nahodia môj deň, strašne ti ďakujem za tieto slová! :) Videám som na chuť nikdy neprišla, ale zase, vieš čo sa hovorí - "nikdy nehovor nikdy". :)

      Delete
    2. A mne zas tvoje články :3 :) No,tak ďakujem za odpoveď.Veď časom uvidíme. :)))

      Delete
    3. Dúfam, že ešte dám dokopy aj oveľa zaujímavejšie články, než tento! :D Ja ti ďakujem za krásne slovíčka. :)

      Delete
  2. takyto clanok som potrebovala. si pre mna velkou inspiraciou. viac takychto :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vieš koľko som rozmýšľala, či ho naozaj zverejniť? :) Ďakujem ti krásne.

      Delete