July 8, 2015

| June Obsessions |

Howdieee!
Ah, zase mi to trocha trvalo, kým som o sebe dala vedieť, no som tu! 

Tak tieto posledné dni boli fakt šialené. A volo fakt šialené teplo. Teraz to zase vonku vyzerá, že sa každú chvíľku objaví tornádo. 
Je to však super, že sa má ochladiť. Naozaj to nie je dvakrát vtipné, keď sa ráno ponáhľam do práce a keď tam konečne dorazím, tak vyzerám, ako keby som práce vyšla zo sprchy. Fuj!

Toto všetko však značí len to, že sú tu letné prázdninky! Páni, tento školský rok teda ubehol riadne rýchlo.
Je pravda, že ja mám voľno už skoro mesiac, no až doteraz som si neuvedomila, že leto je naozaj tu. 
Naozaj dúfam, aj keď to teda už nie je veľmi aktuálna téma, že vaše koncoročné výsledky boli podľa vašich predstáv.

Veľa z mojich čitateľov tiež mení školy - či už zo základnej na strednú, alebo zo strednej na vysokú - no uvidíte, že to zvládnete úplne v pohode. Držte sa hlavne jedného pravidla - na novej škole môžete byť kým len chcete, tak sa nehanbite za to, akí ste. Ak máte nejaký netradičný koníček, povedzte o ňom novým kamarátom! Uvidíte, že to bude super!

Jún fakt utiekol a ja mám pre vás pár mojich favoritov. Nie je ich však veľa, neviem čím to je. Nejako som si myslela, že celé leto bude oničom, ale môžem povedať, že sa to konečne formuje.
V strede mesiaca som si našla prácu, dokonca rozmýšľam, že si ešte jednu nájdem. 
Naozaj nemám rada, keď som neužitočná, keď nemám čo robiť. Počas semestra mám na práci všelijaké veci - či už rôzne seminárky alebo iné, drobnejšie veci. Potom sú tu skúšky, čiže na nudu doslova nemám čas, haha!
A teraz, je tu leto, učenie žiadne (nechápte ma zle, nie že by mi to vadilo, to nie!), prácu nemám každý deň, čiže veľa toho nemám v týchto dňoch. 

Povedala som si, že je konečne čas aj na nejaký ten článok. Hneď, ako zverejním tento, ktorý práve čítate, mám na pláne ešte jeden, ktorý sa tu tiež onedlho objaví. Nepoviem vám, o čom bude, uvidíte to sami. Dúfam však, že čím ďalej, tým viac nápadov sa mi obráti v hlavine. 




Možno začnem trocha netradične, ale prvý obľúbenec je rozhodne knižka Krásna Katastrofa od Jamie McGuierovej. 
Knižky naozaj môžem. Dávnejšie som knižnicu len tak vymetala, haha! Teraz už, bohužiaľ, nemám čas na čítanie - okrem povinnej literatúry do školy, haha! 
Túto dobrôtku som obdržala od internetového kníhkupectva megaknihy.cz/megaknihy.sk
Ide o fakt zaujímavý kúsok! Neviem, ako veľmi radi čítate príbehy o dvoch ľudoch so zápletkou, ale ja takéto niečo môžem. Nepovedala by som, že som náročný čitateľ.
Mne naozaj úplne stačí jeden zaujímavý základ, nefalšovaný príbeh a hlavné je to, aby som si obľúbila postavy.
Myslím si, že pri tejto knihe sedí všetko. Nemám ju úplne prečítanú, chýba mi naozaj už len pár strán, no som veľmi zvedavá, ako to celé dopadne s nimi!
Jediná vec, ktorá mi lezie na nervy je to, ako Travis dookola volá svoju drahú "Holubička" (mimochodom meno baby je Abby, to som, myslím, nespomenula). 
Ak hľadáte jednoduchý materiál na čítanie počas nudných letných dní a nebaví vás kategória "sweet 16", ale skôr niečo z vysokoškolského prostredia, určite neváhajte.
Ešte by som rada dodala, že ceny, ktoré ponúka kníhkupectvo MegaKnihy, sú oveľa nižšie ako u konkurencie (nebudem konkrétna, keďže si myslím, že by to nebolo vhodné, no určite poznáte veľa slovenských online kníhkupectiev), niekedy aj o 3-4€!
Slečna, s ktorou som komunikovala bola tiež veľmi milunká a som si istá, že pri hocijakom probléme vám isto veľmi rada poradí. 





Keďže som začala dosť netradične, budem tak aj pokračovať. Túto vecičku som si zaobstarala naozaj len nedávno, no musí tu byť, pretože.......
Viete ako príde leto, vy si lahnete s vaším laptopom do postele a o hodinu vám už horí. Môj laptop ma síce len pol roka, no ak je teplo, proste sa rýchlo prehrieva. Navyše mi stále bežia rôzne softvéry na editovanie, Photoshop a iné srandičky, čiže som sa rozhodla, že si kúpim chladič, resp. chladiacu podložku, keďže naozaj nepotrebujem, aby mi procesor vyhorel.
Poviem vám, že som to mala urobiť už dávno. Laptop je podstatne "studenší", myslím si že sotva presiahne 40°C, čo je uplne špica, aj napriek tomu, že som asi dve hodinky robila vo Photoshope a ďalší editor mi bežal v pozadí. 
Ide o chladič značky Canyon, platila som niečo cez 20€, čo vôbec nie je veľa! Ventilátor je pekne vysvietený, neuveriteľne tichý, pripája sa cez USB 2.0, tiež sa dá manuálne vypnúť bez odpojenia. Je určený na laptopy až do veľkosti 15.6" (takúto veľkosť mám aj ja a sedí perfektne). Ak sa pýtate, či sa laptop rýchlejšie vybíja, tak vôbec nie. Tiež sa z podložky nešmýka, keďže samotný (a aj každý) laptop ma zospodu gumové podstavce. 
Ak máte tiež tento istý problém s prehrievaním, podľa mňa nemáte čo stratiť. Na nete som túto šikovnú vecičku videla už aj od 17€.


Povedala by som, že všetky makeup-related faves mám tu, v tomto "držiaku", v ktorom sa nachádzali mňamkovské guličky Ferrero Rocher, haha! Vážne, vidíte ako ľahko sa dá využiť obal od niečoho? 
Produkty, ktoré vidíte na fotke, sú každodennou súčastou mojej rutiny. Samozrejme, že keď je vonku 35°C, tak som rada že existujem a nepotrebujem si na tvár dávať ešte aj omietku, to nie! Ale keď sa niekam chystám a chcem sa pekne, no jemne nalíčiť, určite si vyberám z týchto essentials - Rimmel Brow Kit (dnes som však na obočie použila tieň Faint z Urban Decay Basics paletky a výsledok sa mi véééľmi páčil), Essence "I ♥ Stage" base, L'Oreal Nude Magique Eau de Teint foundation, Rimmel 25h Powder foundation, MAC eyeshadow in Concrete, Top Knot, Satin, Astor Codes Mascara, Rimmel Extra 3D Lash Effect Mascara, Essence eyeshadow in "To Die For".


Last bu not least, tu mám tieto krásky - všetko v H&M!
Ide o retiazku, ktorá sa hodí naozaj že ku všetkému! Ide o jemný, no extrémne cute kúsok, ktorý ma stál sotva 3€ (ehm, no nekúp to!)
No a čo sa týka prstienkov, vždy som bola fanynka nuckle ringov! Osobne si myslím, že istým spôsobom nahodia každý outfit. Tieto ma vyšli asi na 4€, čo tiež nie je vôbec veľa. 


Ah, prstíky ma bolia, asi vychádzam z cviku, mala by som písať viac článkov, haha!

Konečne tu začína pršať, verte mi, že nikto nie je šťastnejší ako ja!
Ešte ma čaká jeden článok, ktorý tu uvídíte o pár dní.

Zatiaľ sa s vami lúčim, pekne si užívajte prázdninky.

Ronnie




*Krásna Katastrofa - J. McGuierová je sponzorovaný kúsok od kníkupectva megaknihy.sk/cz. Všetky moje názory sú však 100% úprimné a pravdivé! 

2 comments:

  1. taketo netradicne favorites sa mi pacia :))))

    ReplyDelete