September 29, 2015

| Have a Happy Day |

Howdie!
Hneď takto na začiatku by som vám všetkým chcela popriať happy fall time! 
Som strašne smutná, že leto je oficiálne preč. Skorá jeseň je síce fajn - krásne západy slnka a cozy evenings. No čo nevidieť tu budú upršané dni. Ja len dúfam, že ma nedostane žiadna chrípka! 

Mimochodom - škola je, samozrejme, v plnom prúde. Pomaly sa dostávam do rutiny "15hodín spánku týždenne" a "where's my coffee?". Aj napriek všetkému sa však snažím vyťažiť z každého dňa čo najviac. A presne o tomto bude dnešný článok. 

Ako inak - bude troška viac chatty. Neviem prečo, no asi tento typ článkov môžem najviac. Asi bude za tým fakt, že rada kecám (väčšinou síce o pointless veciach, whatever...). Nerada sa sústredím len čisto na jednu vec. Mám rada články, kde môžem písať o hocičom a zároveň o všetkom. 
Vtipné je, že tentoraz ako prvé píšem článok a až potom príde na rad fotenie (samozrejme, by the time you read this, už tu všetko bude, hah!). 

Neviem ako ste na tom vy, no ja som typ človeka, ktorý sa drží toho, že "aký máš začiatok dňa, také bude aj jeho pokračovanie". 
Niekedy je to poriadna sprostosť, najmä keď sa fakt začal zle a ja som v tom, že zvyšok dňa bude ešte horší, ehh. 

Povedala som si, že toto zmýšľanie konečne zahodím a každučký deň si budem užívať ako najviac sa dá. 
Predsalen... nikto vám stratené a premrhané dni už nevráti. 

(áno, áno, som si vedomá, že v jednom dni mám dvakrát "day off" - jedno sa týka práce, druhé školy, hah!)

naplánujte si veci už deň pred - sústreďte sa hlavne na funky plans, na ktoré sa budete zároveň aj tešiť! Poznáte ten pocit, keď sa niečoho neviete dočkať a keď konečne príde ten deň, tak idete vyskočiť z kože.

mornin'! - týmto si budem mierne protirečiť s tým, čo som napísala vyššie, no skúste sa zobúdzať v pozitívnom duchu. Vylezte z postele, usmejte sa a povedzte si, že tento deň bude stáť za to.

cute & casual - verte mi, či nie, ale základom dobrého dňa, teda aspoň pre mňa, je dobrý outfit! Ešte lepší je ten, ktorý si večer pred naplánujete. Je to úplne jedno, čo si na seba dáte, dôležité je, aby ste sa v tom cítili dobre. Ak radi experimentujete, noste niečo edgy - čo si každý všimne. Alebo si na seba navlečte svoje obľúbené jeansy a užívajte si ten comfy feeling! Inými slovami - wear clothes that make you happy.


delish raňajky to istia - v prípade, ak zaspávam fakt neskoro a ešte k tomu s tým, že pociťujem hlad, už v tom momente sa teším na nasledujúce ráno a na úžasné raňajky, hoci aj do postele... s vašim obľúbeným seriálom! Alebo si zapnite nejaké krátke videjko, ktoré vám pribudlo v Subs sekcii. Povinný je aj teplý čajík!
 
♥ vracajte sa do čistej izbičky - pred čím opustíte svoje teritórium, určite si spravte poriadok, pretože nie je nič lepšie, ako sa večer vracať do čistej a upratanej izbičky.

pred odchodom sa uistite, že máte pri sebe všetko, čo potrebujete - lebo nič nedokáže pokaziť náladu tak, ako zabudnutá vecička! 

enjoy little things - na tomto bode vážne niečo bude. Pretože ak sa dokážete vytešovať z malých vecí (a "malé veci" sa dejú stále, trust me), tak máte zaručený celodenný úsmev na tvári! Môže to byť hoci aj len úsmev od cute neznámeho na ulici..., ktorý, samozrejme, nezabudnite vrátiť.

coffee, please! - veď chápete, že... Kávička a tiež aj pauza v priebehu dňa je presne to, čo potrebujete.

motivation is everything - ak sa do niečoho púšťate, základom nie je nič iné, ako motivácia. Ak tú nemáte, tak to nestojí za to ísť do niečoho, lebo vás nič nebude "kopať" dopredu. 

say yes... or no - nenechajte sa do niečoho tlačiť, ak to vy sami nechcete. Nezabudnite, že na hocičo môžete povedať nie! Všetko je vaša voľba a riadiť sa musíte len čisto podľa seba. 

aj zlá vec je na niečo dobrá - keď už to nemá žiadny prínos, aspoň to bola lekcia do budúcnosti. 

no expectations - nechcem, aby tento post mal negatívne vyžarovanie, hah! Ale seriózne vám hovorím, že od nikoho neočakávajte nič! Veľakrát sa sklameme práve preto, lebo očakávame, že niekto by pre nás urobil to, čo my by sme pre toho človeka spravili - poznáte to. Nerobte to, len vás to naštve. Radšej sa nechajte prekvapiť. 

do what makes you happy - nech je to čokoľvek - shopping, fotenie, čítanie... Najlepšie je robiť veci, ktoré robíte s iskričkami v očkách. 

smile! - veď úsmev je predsa zadarmo... ☺

be creative - neviem ako vy, ale ja sa fakt veľmi teším tomu, ak niečo sama vytvorím, alebo objavím nejaké DIY, ktoré je navyše cute! Ozdobte si diárik, vyrobte si nejaký pekný držiak na rúže alebo hocičo iné! Nie je nič lepšie, ako mať niečo, čo je jedinečné. 

life's too short to be sad - kašlite na zlé veci, na konci dňa sú to aj tak len blbosti, ktoré veľakrát ani nestoja za pozornosť. Vždy nahraďte to zlé niečim dobrým. 

Nezabudnite, že každý výber je len na vás - z čoho vyplýva, že iba vy môžete ovplyvniť to, aký bude váš deň. ☺

Ja vám prajem, aby ten zajtrajší bol najlepší!


Ronnie

4 comments:

  1. Tiež som toho názoru že deň je taký, aký si ho sami urobíme. Ak sme zle naladení, deň bude zlý a naopak. Aspoň u mňa to funguje na 100% :)

    simona-zacko.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zatiaľ si jediná, ktorá tiež tvrdí toto isté! :P

      Delete
  2. ten diar je uplne uzasny. odkial ho mas? :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Krásne ďakujem! :) Mám ho z Pante Rhei, 16€. Tie strany, ktoré sú konkrétne na fotke, sú však dorobené mnou (ide o zvyšok roka 2015), zvyšok diára (teda rok 2016) je iný. :)

      Delete