October 18, 2015

Get to Know... | ReaLash

Pekný upršaný víkend želám! Dúfam, že aj napriek počasiu si ho užívate. 

Mňa od minulého týždňa prenasleduje chrípka, čiže ho prežívam s čajíkom (a kávičkou, ehm) v ruke. 
Celkovo mám pocit, ako keby vonku vládol už november. Absolútne nemám náladu na nič, najradšej som sama a z postele sa mi naozaj nechce dvakrát vyliezť ráno. 

Keď nie som v škole, tak som buď v práci alebo zvládam domácnosť. A keď ani jedno, tak sa snažím nejak užitočne jednať s časom, hah! 
Tiež som sa konečne vrátila ku Girl Online, tak snáď konečne dojdem aj ku koncu. 
Ako každá správna vysokoškoláčka by som mala začať aj so seminárnymi prácami (ehh), keďže sa mi pomaly začínajú zbierať, avšak si stále hovorím, že zápočtový týždeň je ďaleko (no určite...).

A aby som prešla aj k pointe - ako inak - dnes som si pre vás pripravila jednu veľmi zaujímavú recenziu. Týka sa séra na mihálničky, ktorú som obdržala od ReaLash
Spoločnosť sa mi ozvala asi pred mesiacom, či by som nemala záujem vyskúšať si ich produkt. Ja som, samozrejme, súhlasila.


Fakt vám poviem, že v poslednom čase, čo sa týka líčenia, používam len kvapku makeup-u (L'Oreal Eau de Teint), concealer pod očká (Essence Stay All Day 16H Concealer - mimochodom veľmi dobrá vecička), trošku bronzéru (NYC Smoth Skin Bronzer), upravím si obočie (buď používam odtieň Teint z Urban Decay Basics paletky, alebo tiež aj ceruzku na obočie od Catrice) a dokončím to všetko špirálou (avšak s týmto krokom s dám načas, aby som nemala zlepené mihálničky). 

Keďže na oči si už nedávam žiadny tieň, ani linku - proste nič, okrem maskary -  preto je pre mňa doležité, aby som mala riasy fakt objemné a husto pôsobiace. 
Dlhé riasy mám od prírody (otázka "Máš na sebe umelé mihálnice?" je celkom častá), avšak ich nemám také husté, ako by som chcela, preto som neskutočne rada, že mám možnosť tento produkt vyskúšať a presvedčiť sa, či naozaj funguje. 


Takže - produkt ponúka hustejšie a dlhšie riasy po 3 mesiacoch používania. 
Ide o úplne jednoduchú aplikáciu, produkt nanášate na horné viečko, čo najbližšie k línii rias, tak isto ako by ste to robili s linkou na oči.
Ide o úplne jednoduché balenie, s návodom na použitie a so samotným produktom, ktorý by nemal spôsobovať žiadne alergické reakcie. Ak by sa však stalo, že na produkt reagujete zle, mali by ste ho okamžite prestať používať. 

Prve výsledky môžete spozorovať už po 21 dňoch, čo je pomerne krátko. Vaše mihálničky by mali vyzerať pružnejšie a tiež by ste mali spozorovať aj nejaký ten nárast do dĺžky. 

Jedna fľaška Realash by vám podľa ich webstránky mala vydržať 4-5 mesiacov, čo je dosť dlhá doba. Produkt sa má zo začiatku nanášať každý večer na kompletne odlíčené viečko, no neskôr vám úplne stačí, ak ho budete používať len 3-4krát do týždňa. 


Ako môžete vidieť aj na fotke (no iste ste si to všimli aj na hocijakej inej fotke predtým), mihálnice mám vytočené a pomerne dlhé. 
Nepoužila som žiadne klieštiky, pretože podľa mňa nerobia žiaden rozdiel a mám na sebe jednu slabú vrstvu špirály Rimmel Wake Me Up (odporúčam, pri druhom-treťom layer-i to robí fakt užasné riasy). 

Neviem ako vy, ale ja som teda riadne zvedavá, či produkt naozaj zaberie tak, ako má. Ak s ním máte nejaké skúsenosti, podeľte sa o ne so mnou v komentároch nižšie. 

O tri mesiace sa pokúsim spraviť článok, kde vám napíšem všetky dojmy aj pojmy, hah! Dúfam, že pôjde len o pozitívne veci. ☺

Na dnes je to odo mňa všetko. Ešte mám kopu práce, čiže hor sa na to. 


Ronnie

7 comments:

  1. jej ty si riadne pekna:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ty si ááále! :) Ďakujem za kompliment a želám ti najkrajší deň! :)

      Delete
  2. Ahoj Ronnie. Moja teta si tento produkt objednávala, a celkom si ho pochvaľovala. Rozmýšľam nad ním aj ja, ale bojím sa, že len zbytočne vyhodím peniažky. Som zvedavá na Tvoju recenziu, a následne sa rozhodnem.
    Si super. :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahoj. :)
      V prvom rade ti ďakujem za krásne slovíčka. :) Budem sa snažiť napísať konečnú recenziu čo najkvalitnejšie, aby si sa vedela rozhodnúť. Dovtedy usilovne skúšam! :)

      Delete
  3. Tvoj blog som objavila práve vďaka odkazu Realash fb stránky a som tomu veľmi rada. Máš to tu nádherné, a odteraz budem tvoje články určite pravidelne sledovať :)

    Inak rada by som ťa i tvoje čitateľky pozvala do giveaway, ktorá prebieha na mojom blogu:
    Klaudy's shopping enjoyment - GIVEAWAY

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jéééj, ďakujem ti za milé slovíčka! :) Budem sa snažiť, aby ťa články zaujali. :)

      Delete
  4. Istotne dám. Dúfam, že výsledky budú čo najpozitívnejšie! :)

    ReplyDelete