March 5, 2016

Your Questions Answered!

Hello! Howdie! Hi!
Je zase ten čas, kedy sa moje lenivé prstíky rozbehli po klávesnici a ja vám ťukám tento článoček. Konečne som si našla čas, počas tohto zamračeného volebného dňa!
Neviem, čo sa to presne deje, ale tento rok zatiaľ naozaj uteká! Len teraz bol január a už tu hneď máme oficiálne jar. Niekto, kto sa teší aspoň tak, ako ja? Dúfam, že všetci. Toto depresívne počasíčko by nám už mohlo zakývať na pozdrav.

Počas minulého týždňa som si prehrabala maily a zozbierala pár vašich otázok, ktoré netrpezlivo čakajú na odpoveď. Neodpovedala som na ne z toho dôvodu, že som Q&A článok plánovala už dlhší čas. 
Niektoré z nich boli osobnejšie, preto som sa na ne rozhodla neodpovedať, dúfam, že to chápete. 
Otázky sú mierne preformulované, niektoré spojené a niektoré zase skrátené, avšak sľubujem, že pointa ostala tá istá. ☺ Ak je niečo, čo vás zaujíma, kľudne mi naťukajte vašu otázku a určite si nájdem čas, aby som ju zodpovedala.



Páči sa ti výška? Akú radu by si dala ľudom, ktorí sa tam chystajú?
Výška je fajn, je to oveľa inšie ako stredná. Síce tento semester mám dosť nanič predmety, ostáva mi už len rôčik. Jediná rada, ktorá je podľa mňa najdôležitejšia, je tá, že si nevoľte školu podľa ľudí. Nehláste sa niekam len preto, lebo sa tam hlási aj vaša najlepšia kamarátka. Je to fajn, keď tam niekoho poznáte. Ale oveľa lepší pocit je ten, keď všetko čo robíte a dosahujete, je len vďaka vám a nikto vás pri tom nedržal na ruku. Keď si sami nájdete priateľov, utvárate nové vzťahy, objavujete nové miesto. Je to neskutočný strach pred, ale stojí to za to. Nie je dobré sa večne niekoho držať. A zaručím vám, že sa stanete oveľa samostatnejším a cieľavedomejším. 

Akú špirálu používaš a ako to, že máš také dlhé mihálnice?
Momentálne používam Volume Colourist od Rimmel, keďže je to asi najčernejšia maskara, ktorú som kedy mala. Na rozčesávanie mám zase False Lash Effekt od Max Factor (svoje najlepšie týždne má už za sebou, ale kefka je skvelá!).

Odkiaľ máš svoj diár a ako si ho zdobíš? (Táto otázka mi prišla snád pätkrát)
Diárik som si kupovala ešte koncom minulého roka v Panta Rhei, stál ma asi cca 16€. No a čo sa týka decoru, tu platí klasika - stikérky a washi tapes. Fakt vám ale poviem, že bez diáru by som bola stratená. Nie som typ človeka, ktorý by zaznačoval veci do mobilu. Áno, pritom iPhone má v najnovšom iOS-e fakt vydupaný kalendár, viem. Ja som skôr diárikový typ človeka. 


Ako si dokážeš presadiť svoj názor? Som typ človeka, ktorý je tichý a rada by som to zmenila.
Tiež si dovolím povedať, že som bola dosť veľký introvert. Odvtedy som sa ale naozaj zmenila a už ma moc nezaujíma, čo si o mne myslia ostatní, keďže sa nemôžem do konca života riadiť podľa niekoho, resp. sa roztrhať pre viacero ľudí. Toto si musíš uvedomiť aj ty. Ak mám pocit, že vyslovenie názoru je len strata času, tak si ho nechám pre seba. Veľakrát však svoj názor poviem. Je to úplne normálna vec, len to musíš začať brať takto. Držím ti palce. ☺

Aké seriály momentálne pozeráš? Nejaké tipy. ☺
No, priznám sa, že napríklad TVD nepozerám už vôbec. Na tej vecičke som fičala naozaj roky. PLL pozerám ešte stále, aj sa mi to celkom páči. Len mi chýbajú staré páriky. No a tu aj musím skončiť, keďže na nič iné nemám čas. Dávnejšie som začala pozerať najnovšiu sériu AHS, ale nejako som na to pozabudla. 

Udržiavaš si stále váhu, na ktorej si bola, keď si denne behala? 
Myslím že áno, dokonca možno mám ešte o kúsok menej - ja som schudla pôvodne z 53 na 48, a viem že mám isto ešte menej lebo teraz mám trošku zhon a riešim isté vecičky. Ale na moju výšku (159-160cm), je to, myslím si, úplne v pohode. 
Beh je síce beh, ale aj behanie na MHDčku je beh, haha! Čakám na príjemnejšie počasie a konečne si nájdem aspoň 30 minút aj na pár kilákov počas nudných večerov.

Ako stíhaš prácu aj školu, ako hospodáriš? 
Úplne tak isto, ako každý normálny vysokoškolák. Bolo by mi dosť blbé, ako 20 ročná visieť stále na rodičoch a prosiť ich, aby mi kúpili toto a tamto. Už si to neviem ani predstaviť. Pracujem vkuse od leta a úprimne si ani neviem predstaviť, že by som zrazu prestala zarábať. A toto ma motivuje. 
Hospodáriť hospodárim s rozumom. Najprv vždy idú preč z budgetu účty. A z toho čo mi ostane si občas niečo aj doprajem, alebo niečo ide aj na veci, do ktorých v budúcnosti chcem investovať. 

Akých ľudí neznášaš?
Predpokladám, že ide o osobnostné vlastnosti...? Hah! Neznášam ľudí, ktorí klamú alebo si nevedia stáť za svojim. Tiež neznášam, keď je niekto pohodlný, keď má niekto veľa rečí, málo skutkov alebo ľudí, ktorí riešia úplne zbytočné veci, sú negatívny a všetko ofrflú. Ja viem, je toho asi trocha veľa.

Máš nejaké dôležité plány do budúcnosti?
Áno, nejaké by sa našli. Avšak by som si ich rada nechala pre seba. Darmo tu vypíšem celý zoznam vecí, keď z nich nič nebude. ☺ Nechcem mať zbytočne veľa rečí (viď vyššie, haha!). 

Stále sa obliekaš na štýl a'la Blair Waldorf?
Táto otázka ma inak neskutočne pobavila, keďže som nevedela, že som sa na nejaký štýl, resp. podľa niekoho, obliekala. Ale ak nad tým tak popremýšľam, je to možné, hah!
Odpoveď je nie - 90% času ma uvidíte v čiernom, možno kombinácia grunge a elegancie.

Najobľúbenejšia appka?
To je ťažké! Inak plánujem urobiť What's on my iPhone, čiže tam uvidíte viac, no nateraz poviem, že je to buď We Heart It alebo Episode, ak niekto letí na hry (lebo mám aj nudnejšie prednášky).

Aké prípravky používaš, aby si dosahovala tak čistú pleť?
Girl, nechci vidieť moje póry! A pleť mám dosť mastnú. Ale našťastie kamarátov nemám, aj keď jeden sa mi dneska objavil na líčku. Momentálne používam Visibly Clear od Neutrogeny, micelárku od L'Oreál, Clean Deeper a Wash Off Cleansing Gel (obe Nivea). Nie všetko naraz, samozrejme, mám to porozdelované.

Ako získavaš spolupráce?
Nijak! Keď sa mi ozve nejaká spoločnosť s možnosťou, či nechcem vyskúšať ich produkty a mne sa zdajú byť celkom zaujímavé, tak len poviem áno. Toľko. To mi pripomína, že by som mala začať písať aj recenzie! 

Koľko vyhodíš mesačne na oblečenie a kozmetiku?
Dovolím si povedať, že na kozmetiku (už) nič. Boli mesiace, keď som minula fakt nehorázne peniaze. Ale život nie je len o kozmetike. Na oblečenie míňam už viac, ale presnú sumu naozaj neviem. Za minulý mesiac som vyhodila možno okolo 150eur. Neviem, či je to veľa alebo málo, podľa mňa je to dosť, hah! Avšak ide o kúsky, ktoré si nekupujem "len tak" z nudy, ale isto všetko vynosím. 


To sú asi najčastejšie otázočky, ktoré sa ma zvykávate pýtať. 
Dúfam, že ste spokojní s odpoveďami, hah!
Zatiaľ sa mi tu majte, včas sa ohlásim! Nezabúdajte, že ak počas odmlky na blogu som, napríklad, na takom Instragrame stále aktívna! ☺

Prajem vám krásny deň, užite si ho.


Vaša Veronka ♥

4 comments:

  1. skoda ze tych odpovedi nebolo viac:)

    ReplyDelete
  2. kde pracuješ? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. V jednej nemenovanej firme robím administratívne (čiastočne aj prekladateľské) práce. :) Robím vlastne to, čo som študovala na strednej.

      Delete