April 23, 2016

Makeup Routine 2016 | #nomakeupmakeup

Happy weekend!
Dnešný článok bude (konečne) venovaný beauty téme. Som si toho vedomá, že v poslednom čase takéto články naozaj nezvykávam písať. Je to preto, lebo už pár mesiacov používam rovnaké a tie isté produkty. A to z veľmi jednoduchého dôvodu - maximálne mi vyhovujú. Z toho vyplýva, že viac-menej žiadne nové objavy nemám.

Čo sa týka líčenia, preferujem naozaj čo najmenej vecičiek. Ako som už veľmi veľakrát na blogu spomínala, neznášam nános líčidiel na pleti - a to najmä teraz, keď sa otepľuje (čo mi ale naozaj spôsobuje veľmi veľkú radosť!). Palec dole pre cakey foundation! Palček hore pre nezaťaženú pleť!


Keďže sa mi naozaj darí udržiavať si pomerne čistú pleť, snažím sa ju zakrývať čo najmenej. Preto to momentálne riešim tak, že si na drobné nedokonalosti a pod očká nanášam concealer od Maybelline.
Pre mierne matnejší finish občas nanesiem minimálne množstvo púdra od MAC (v tomto prípade naozaj menej je niekedy viac, nakoľko tento púder je fakt "ťažký" na pleť)! Avšak ho skutočne odporúčam, no rozhodne však nie je vhodný pre slečny, ktoré majú pomerne viditeľné póry, keďže tento púder ich ešte viac zvýrazní.

Na obočie používam dva produkty - na zvýraznenie používam odtieň Faint z paletky Urban Decay Basics, keďže, aspoň pre mňa, je to asi najvhodnejší shade - nie je príliš svetlý a ani príliš tmavý! 
Na zafixovanie a trocha viac tint-u používam Eyebrow Filler Gel od Catrice - mimochodom celkom dobrá vecička za málo €! Tiež odporúčam aj ceruzky z tejto rady, avšak mne sa ju nechce stále strúhať - lazy me!


Čo sa týka očičiek - toto je asi najrýchlejšia časť. Na zakrytie žiliek používam odtieň Foxy zo spomínanej Basics paletky - úplne jednoduchá telová farba, presne, čo potrebujem!
A v neposlednom rade siaham po maskare. Tá je, popravde, vždy iná. Podľa nálady.
Momentálne už pár týždňov používam Volume Colourist od Rimmel. Celkom túto vecičku odporúčam! Vie pekne predĺžiť mihálnice a mám pocit, že ak ju používate dlhší čas, tak mihálničky naozaj chytia tmavšiu farbu! 


Naozaj som si nesmierne obľúbila taký ten no-makeup-makeup look! Je hotový za menej ako 10 minút a nemusíte si neustále počas dňa kontrolovať, či vám tiene stále držia, alebo či sa vám linka nerozmazala. Raz-dvakrát do dňa sa prepúdrujete - v prípade potreby, a je to!
Na druhej strane, ak zbožňujete výrazné rúže, práve také sú najvhodnejšie k takémuto typu líčenia! Whoop!

Ehhh, a áno - som si vedomá toho, že moje štetce potrebujú kúpeľ ASAP! Uhh, ohh! 

Dneska zo seba asi viac toho už nedostanem. Je čas sa vrhnúť na školu, čo nevidieť tu máme koniec semestra!


Veronika

5 comments:

  1. mas umele mihi alebo to su tvoje? :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Podľa mňa sú jej, ona nenosieva umelé.

      Delete
    2. Nieee! Ja si umelé vôbec neviem aplikovať. Mala som trsy, aj to len raz. :-)

      Delete
  2. ma ten puder aj krytie? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ano! A pomerne dosť vysoké, čiže si treba dávať pozor a aplikovať len málinko :)

      Delete