September 16, 2016

Closet Re-organization | Closet Tour

Ahojky! Pekné ránko, popoludnie, pekný večer - závisí to od toho, kedy toto čítate. ☺

Snažím sa ďalej pokračovať v misii #BMB (ak ste čítali predchádzajúci článok, tak isto viete, o čom trepem, ehh). Minulý týždeň som vám postla beauty-related materiál - preto som sa rozhodla, že tentoraz stavím na niečo fashion-related.

Dnešok, ako jeden z mála dní, som mala úplne voľný. Ráno som si pripravila chutný obed, rýchlo som poupratovala bytík, vypila asi štyri kávičky (čo už so mnou...) a neskôr som sa už len motkala.
Je pre mňa naozaj nezvyčajné v podstate "nič nerobiť," keďže som typ, ktorý stále niekde lieta a som zvyknutá na mierne "rýchly život". Či už je to lietanie zo školy do práce, nejaké osobné veci alebo impulzívne rozhodnutia typu "sadnem si na vlak a idem... hocikam".
A aby som sa dostala aj k pointe - z tohto menšieho ničnerobenia vzniklo upratovanie šatníka.


Už veľakrát ste mi hovorili, aby som urobila closet-tour. Je to však pomerne zložité, keď máte všetky handry v skrini a vy by ste sotva niečo videli.
Také menšie triedenie som plánovala už veľmi dlho, no nikdy som nemala na to čas (očividne...). 
Čiže som všetko pekne schytila a postupne vyhádzala von - čo znie pomerne hystericky, ale čestné skautské, že som bola úplne kľudná, haha!

Ako môžete vidieť, som black-everything kind of girl. Čiernu naozaj zbožňujem a kupujem si ju čoraz častejšie. Mala by som s tým ale prestať, keďže ľudia si isto občas myslia, že idem z pohrebu, whatever. Môj šatník je nesmierne jednoduchý. Väčšinou si kupujem kúsky, ktoré sú ľahko kombinovateľné, no vyzerajú, snáď, dobre. Mám rada najmä oblečko, ktoré viem kombinovať s mnohými ďalšími vecami, ktoré už mám. Chápete, darmo si kúpim krásny top, keď ho budem môcť kombinovať len s jednými nohavicami z celého closet-u. 
Mám aj pár farebnejších vecí, ktoré slúžia väčšinou na oživenie fádnejších dní, kedy nosím black-everything - hodím si na seba pop of color, a je to!



Ak by ste sa ma spýtali, čo mám vo všeobecnosti na móde najradšej, tak vám odpoviem asi nasledovne - čipku, jemné kúsky, dievčenskosť s edgy prvkami, hocičo s vysokým pásom, veľké pulóvriky na casual evening-y, kimoná, bodycon dresses a pásiky tiež môžu byť!
 Dávnejšie som neskutočne zbožňovala sukničky - či už v zime alebo v lete. No odkedy chodím na výšku, do môjho šatníka pribudol pomerne vysoký počet nohavíc.
Ak sa pýtate, kde rada nakupujem, tak poviem Inditex. Komu tento názov nie je povedomý, ide o spoločnosť, ktorá vlastní značky Zara, Bershka, Stradivarius a Pull&Bear. Tiež občas rada skočím do Tally Weijl, H&M a New Yorker-u. 
Ale v podstate si kúpim hocičo, hocikde - pokiaľ sa mi niečo skutočne páči. 


Nakupovanie cez net je tiež fajn, najmä ak človek nemá čas chodiť do kamenných obchodov a súrne niečo potrebuje - alebo v mojom prípade, keď si chcem urobiť radosť, haha!
 Jediná vec, ktorú by som si takto nikdy nekúpila, sú topánky, keďže s veľkosťami mám vždy problémy.

Keď sme už, samozrejme, pri topánkach, rada by som vedela, či by vás zaujímal post typu shoe collection, nakoľko aj tu ma čaká menšie triedenie. 
Každopádne som neskutočne rada, že som si konečne našla pár hodín a vrhla sa na menší clean-up.
Je fajn nakupovať, avšak problém nastáva, keď už nemáte miesto na nové kúsky, ehhh.
 

Vidíme sa nabudúce pri ďalšom príspevku. 

Veronika

4 comments:

  1. to su dokonale jesenne kuskyyyy :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ďakujeeem! Na jednej strane nemám rada to depresívne počasie, no na tej druhej, milujem jesennú módu. :)

      Delete
  2. odkial tie velvet šaty?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ak máš na mysli tie na ramienka, tie sú s Reservedu, pokiaľ sa dobre pamätám.

      Delete