October 4, 2016

Fall Essentials | 2016

Pekný upršaný deň prajem!
Mám pocit, že k nám oficiálne dorazila jeseň, - neviem, či ma tento fakt teší, alebo naopak, vôbec nie.
Babie leto trvalo sotva týždeň, čiže som mala poslednú šancu prevetrať niektoré obľúbené letné kúsky. Je skutočne nezvyk si každé ráno vyťahovať zo šatníka nejaký kabátik. 

Pomalinky plánujem menší hunt na teplejšie čižmy. Dnes, keďže mám day off, som bola nakuknúť do jedného nemenovaného shoestore-u, kde som ale nič nenašla. Uhh, poznáte ten pocit, keď presne viete aký typ topánok hľadáte, no na druhej strane neviete, ako majú vyzerať, avšak keď ich zbadáte, tak ste si isté, že sú the one. Presne toto je môj prípad, aj keď to znie trocha (dosť) šialene.

Akonáhle nadišla jeseň, všimla som si, že je tu pár vecí, ktoré volím čím ďalej, tým častejšie. 
Začala som voliť sivé odtiene (samozrejme, že čierna tiež musí byť), chokers predstavujú jasnú voľbu, chunky boots sú viac-menej must haves a je opäť ten čas tmavých pier. Ja som tiež ale kamoška s nudes, čiže ani tie nesmú chýbať!
Tiež som si veľmi obľúbila knee high socks, ktoré udržia labky v teple po celý deň -  a navyše pôsobia neskutočne girly! 


Najviac zo všetkého zbožňujem layering! Leto je super z toho dôvodu, že si na seba hodíte dva kúsky ľahkého oblečenia a ste good-to-go. Avšak akonáhle nadíde jeseň, dostanete možnosť skutočne zaujímavo začať kombinovať jednotlivé kúsky. Dostanete možnosť vyjadriť svoj vkus a ukázať, ako to s módou viete! Obchody sú plné úžasných outfitov a ja sa milujem prehrabávať medzi oversized vecičkami s kávičkou v ruke! 
A pinky-promise, že neexistuje nič lepšie, ako horúca a silná kávička, ktorú si doprajete počas chladného rána a ktorá vás zahreje ešte viac. 


Netreba sa na tieto dni pozerať s prívlastkom "sivé". Treba ich urobiť farebnejšími. 
Ja som síce typ človeka, ktorý miluje čiernu. Avšak to, že skončilo leto neznamená, že musíte svoje farebné kúsky odložiť na spodok skrine - práve naopak!
Keď vidím niekoho, kto má na sebe veselé, letné farby, verte mi, že to vie neskutočne rozveseliť. Ja osobne sa snažím viac voliť takéto farby. Síce by som nepovedala, že ma niekedy uvidíte v oranžových šatočkách, ale rozhodne milujem bordovú a napríklad aj slabšie odtiene ružovej!
Toto obdobie sa veľakrát spája s tzv. sweather weather - čo je naozaj moja šálka kávy. Milujem svetríky, či už tie oversized, svetríky typu edgy, no najmä tie cropped!



Pomalinky zisťujem, že jeseň mám vlastne celkom rada. To je vlastne celkom slabé slovko.
Skorá jeseň je skvelá. Čo je menej dobré, je určite obdobie, kedy nadíde november a dni sú skutočne sivé, ba až čierne. 

Ale to nevadí, - vtedy si treba na seba hodiť farby a krásne rozžiariť deň. Chytiť niekoho za ruku a vychutnať si teplý čajík či kávičku a ten zvuk padajúceho lístia.


Veronika


4 comments:

  1. Cas si doniest jedlo a ide sa citat :D

    ReplyDelete
  2. Veľmi zaujímavý a pohodový článok :) Ja jeseň veľmi nemusím, pretože je dosť depresívna, ale obdobie svetríkovania je moja šálka kávy :)

    http://ardnaxelaslife.blogspot.sk/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh, úplne s tebou súhlasím! Ďakujem. :)

      Delete