November 25, 2016

Autumn Faves | Chatty & Cozy Edition

"...a máš už nejaké darčeky na Vianoce?" - presne takto poväčšine začínajú (alebo teda skôr pokračujú) konverzácie s ľuďmi, s ktorými si prehodím pár slov počas dňa.
To sú Vianoce už tak blízko? O pár sekúnd si uvedomím, že je to necelý mesiac ďaleko.
Ďalších pár sekúnd tento fakt predýchavam a s hrôzou zisťujem, že nemám ani poňatia o tom, ako poteším tento rok mojich blízkych.
Priznám sa, že ešte stále žijem vo svojej jesennej idylke - a v najbližších dvoch týždňoch to ani neplánujem zmeniť. 

Isto nie som žiadny Grinch, no čím som staršia, tým viac zisťujem, že na tento sviatok sa teším z roka na rok menej. Už to pre mňa nie je také exciting ako kedysi. Popravde ani neviem, ako stihnem ten celý zhon popri skúškach, práci a ostatných povinnostiach. 

Veľa ľudí však hovorí, že Vianoce nie sú o darčekoch. Pre mňa je to isto fakt - všetko, čo potrebujem, som zvyknutá si zaobstarať sama, najmä od kedy si zarábam sama pre seba. . 
No prečo sa potom ľudia už mesiac dopredu oháňajú za darčekmi? 
Len naozaj malé percento rodín si vie skutočne užiť čaro Vianoc - samotnú atmosféru, bez materiálnych vecí. A presne toto mi chýba. 
Mne osobne skutočne chýba ten pocit, ktorý som mala, keď som odpočítavala dni do decembra, pretože to pre mňa znamenalo, že prichádza vianočné obdobie. V súčasnosti to vyzerá tak, že od konca septembra mám pred očami vianočné reklamy s najrôznejšími zľavami na "darčeky pre blízkych". Ufff. 
Rada by som vedela, aký názor máte na Vianoce vy. Ja naozaj pevne dúfam, že ten pravý x-mas feeling dostanem a skutočne sa začnem tešiť tomu, čo nás čaká o mesiac.

Ak patríte medzi tých ľudí, ktorým lezie na nervy, že sa všade spomínajú Vianoce a že som ich práve spomenula aj ja (ehhh), tak sa naozaj veľmi ospravedlňujem a rada by som prešla k pointe článku.


Už naozaj dlhšiu dobu som sem neprispela žiaden článok, ktorý by mal niečo spoločné s mojimi obľúbencami. Napadlo ma, že je čas to zmeniť - mám tu totiž pár vecičiek, ktoré teda rozhodne stoja za to! Práve preto som ich zaradila do svojej dennej rutiny.
Uchmatnite si kávičku a ideme na to! ☺

Dobré maslo na pery v tomto období nemôže chýbať v žiadnej kabelke. Najmä v tej mojej, inak ani nechcem vedieť, ako by som mohla existovať. Toto je asi moje piate balenie tohto lip butteru od Labella. V podstate si na pery nekupujem už nič iné. Ak trpíte naozaj suchými perami, vyskúšajte tento zázrak. Jediná vec, ktorú fakt nemám rada je to, že si produkt nanášate prstami, čo je vcelku nehygienické. No dá sa na to zvyknúť, prípadne si zaobstarať štetček.
Pri perách ešte ostanem. Ak ste nude-kinf-of-girl (samozrejme to nemá nič spoločné s nahotou, hah!), isto vám odporúčam kombo rúžu The Only One od Rimmel v odtieni Mauve Over! a kontúrky Exaggerate Full Colour Lip Liner v odtieni Eastend Snob. Neskutočne krásne to vyzerá na perách a stačí vám k tomu naozaj jednoduchý makeup, pre dokonalý look.

Rimmel má ešte ďalšie novinky, ak ste fanúšičkami kontúrovania. Paletka na to určená, od Kate Moss je skvost! Najviac som si obľúbila bronzér, ktorý konečne nie je oranžový (jupí!).
K dispozícii sú, samozrejme, ďalšie odtiene. 

Ak vám nevyhovuje odtieň lícenky, alebo jednoducho preferujete krémovú konzistenciu, Rimmel má riešenie aj na toto - volá sa Royal Blush! Absolútny miláčik! 
Na líčkach vydrží celý deň, ľahko sa blenduje a vyzerá neskutočne prirodzene. Koľkokrát som použila v tomto článku slovo neskutočne? Odporúčam pinky shade pre krásny dolly look!

Posledná makeup-related vecička je maskara Lash Sensational od Maybelline - v podstate všade ospevovaná. A nie nadarmo. 
Ak ma sledujete dlhšie, alebo teda ste si už prečítali odo mňa pár makeup článkov tak viete, že mám dlhé, no (aspoň podľa mňa) dosť riedke mihálničky. Táto maskara ich predĺži ešte viac a dodá im neskutočný objem! Drogérková cena je približne 10€, záleží od toho, kde ju kupujete. 
Samozrejme som pred kúpou urobila menší research, hodnotenia boli prevažne pozitívne. Niekde sa písalo, že sa maskara ťažko zmýva - čo nie je vôbec pravda. Dávam si ju najprv dole s čistou vodou a až potom s odličovačom, no už po umytí vodou mám minimálne množstvo produktu na očiach. 

Čo sa týka fashion favoritov, mám tu len jedného, no pre mňa osobne nového obľúbenca. 
Nie som náušnicový typ, už dlhé roky žiadne nenosím a povedala som si, že je možno čas to zmeniť. Stavila som na malé, nevýrazné kúsky, čo je na začiatok dobrá voľba. Keď som v Bershke uvidela tento krásny set, neodolala som. Na každý deň iný pár, podľa outfitu či nálady. Sounds good.

Zaru isto každý z nás pozná.Vynikajú nielen oblečením, ale aj doplnkami či vôňami! Práve tie od nich znožňujem. Sú trvácne, cenovo veľmi výhodné a majú veľmi pekné a minimalistické flakóny! 
O samotných vôňach nemusím hovoriť - vieme prečo. Naposledy som si uchmatla vôňu Black Amber (viete si predstaviť tú radosť z čiernej flašky, matches my soul, haha!).

Mimochodom, neviem či je to obdobím, ale všimla som si, že vždy takto na jeseň sa vrátim k sledovaniu Upírskych denníkov. Momentálne nič viac toho nestíham sledovať, ale som rada, že som sa konečne dokopala k siedmej sérii. Ďalší favorit? Asi áno.
Túto showku kukám od samotného začiatku, čiže cítim tak trocha povinnosť to dopozerať až do konca. Myslela som si že táto séria bude trocha nudná, no pomerne ma baví.
Áno, chýba mi tam postava Eleny, pevne verím, že sa ešte v niektorých epizódach objaví - veď na začiatku bol seriál v podstate o nej. Let's hope!

Mám pocit, že je čas na ďalšiu kávu. A potom na tradičný piatkový pamper evening.
Zvyknete si trocha zarelaxovať takto ku koncu týždňa? Ja osobne som už tak zvyknutá, že si piatok bez toho ani neviem predstaviť. Musíme sa predsa naladiť na víkend, aj keď bude pomerne 
pracovno-školský, uff!


Have a great weekend!



2 comments:

  1. mne z tych vianoc uz sibe ��

    ReplyDelete
  2. Ja sa na vianoce velmi teším ��

    ReplyDelete