November 4, 2016

What's on My iPhone | Ad

Achky, kde sú tie časy, kedy sa telefóny využívali len na volania a správy...
Ako je to teraz? Stačí sa porozhliadať vôkol seba - myslím si, že vám bude stačiť jedna ruka na spočítanie ľudí, ktorí v ruke nedržia mobil. 

Priznávam sa - ja medzi takých nepatrím. Som človek, ktorý preferuje mobil, než počítač, alebo teda v mojom prípade laptop. Svoju prácu nerada vykonávam prikovaná k stoličke a pozeraním sa na veľký monitor. To robím naozaj výnimočne. 
Mám rada flexibilitu - keď popri práci, alebo iných povinnostiach dokážem poupratať byt, navariť si zdravý obed alebo skočiť na menšie nákupy. Preto som typ človeka, ktorý oveľa viac preferuje mobil.

Využívam ho často, ako na prácu, školu, či voľný čas. Veci ako vybavovanie e-mailov, alebo čítanie e-bookov (iBooks), je samozrejmosť (to však nemení na fakte, že knihy z kníhkupectva sú aj tak "tie pravé", pretože nie je nič lepšie, než vôňa novej knižky). 


Pred takmer rokom som si (po nie až-tak-dlhom rozmýšľaní) zaobstarala iPhone 6S
Áno, kúpila som si ho sama sebe (žiadny darček od mamičky, ani otecka, I wish...) asi deň pred Vianocami. Ak sa pozriem späť, určite túto investíciu neľutujem a nemyslím si, že by som v budúcnosti prešla na inú značku. Nie som zažratý Apple fanúšik, to nie. 
Pred týmto stvorením som sa asi dva roky potulovala po svete s Nokiou Lumia, čo naozaj nebol zlý telefónik a mala som ho skutočne rada. 
Momentálne vôbec nepremýšľam nad tým, že by som prešla na novšiu - siedmu verziu, keďže táto mi maximálne vyhovuje. Je celkom možné, že si počkám na osmičku, a investujem do tej, pokiaľ sa mi teda bude páčiť - just to clear that out
Dneska by som vám rada poskytla náhľad na niektoré moje obľúbené appky, ktoré denno-denne používam - v podstate niečo na jútúberský štýl. 
Ešte predtým by som vám rada predstavila tento megakrásny kryt zo stránky CoolCase.cz

Nie je tak obyčajný, ako vyzerá - je totižto do detailu taký, aký som chcela!
Tento e-shop poskytuje možnosť dať si na kryt ľubovoľnú fotografiu podľa vašich predstáv. Máte krásnu selfie s priateľom? Alebo chcete kryt s vašim psíkom? Či s motívom vášho obľúbeného seriálu...? Je to úplne na vás. 
Ja osobne som dlho hľadala marble kryt, ktorý by mi do detailov vyhovoval. Samozrejme - bez úspechu. Pri spolupráci s týmto e-shopom som dlho nerozmýšľala. Majú nekonečnú variáciu krásnych vecičiek, určite vám ich odporúčam. 



Na základnej obrazovke mám appky, ktoré používam na dennom poriadku. 
Najčastejšie je to teda Messenger (prípadne WhatsApp), Instagram a Youtube. Samotnú Facebook appku zapínam len málokedy, resp. keď likujem nejaké chutné jedlo, pozerám recepty alebo sa rozplývam nad husky a nemeckými ovčiakmi - oboch zbožňujem!
Snapchat síce mám, ako môžete vidieť, no využívam ho čisto len "zo srandy", nikdy neshare-ujem svoje (celkom šialené) fotky. 

Skype a Twitter využívam príležitostne, prvú appku väčšinou na videohovory (no na túto činnosť mám skôr Facetime) a druhú mám vlastne len na stalkovanie ľudí, eeeks!

WeHeartIt a Pinterest sú moje must-have appky pre inšpiráciu! Obe zbožňujem a visím na nich denne. Osobne preferujem o kúsoček viac Pinterest.

 Čo sa týka aplikácie m.P. (teda My Pill), tá je niečo ako period tracker, čo určite pozná každá slečna. Mne viac sadla práve táto vecička, než samotný period tracker (ktorý má veľa verzií), keďže, ako ste si z názvu usúdili, je viac určený pre tie slečny, ktoré berú istú formu antikoncepcie. Hneď ako si aplikáciu otvoríte, tak vidíte svoj tohto mesačný blister, počet užitých tabletiek a tiež aj počet ostávajúcich. Môžete si nastaviť pill reminder, kedy vás appka upozorní, že je čas na tabletku. Tiež si, samozrejme, môžete v kalendári označiť "tie dni" či nejaké ťažkosti, ktoré ste v ten deň mali... 

(ospravedlňujem sa za krásnu kvalitu fotky, ehhh)

Priznám sa, že nie som zástanca folderov. Niektorí ľudia majú všetky appky v nejakom folderi, no ja teda naozaj nie som ten typ človeka. Pre ako-taký poriadok mám dva priečinky.

Ten prvý obsahuje appky mojich obľúbených obchodov, v ktorých nakupujem najčastejšie - teda Bershka, Stradivarius, Zara, H&M a P&B. Vždy pred samotným nakupovaných prebehnem všetky a spravím screen vecičiek, ktoré sa mi páčia. V predajniach ich len nájdem a nemusím tam pobehovať ako šialená... aj keď občas ľudia isto majú ten dojem...


Ďalší folderík obsahuje pár photo-related appiek.
Najčastejšie používam ColorStory, pretože obsahuje pár veľmi prirodzených filterov. 

PhotoWonder používam viac-menej len na bielenie pozadia, keďže preferujem fotky v chladnejších tónoch. 
Prismu asi každý pozná, z tejto appky sa mi páčil len jeden filter, no už ju nepoužívam skoro vôbec. 

A BeautyCam som si stiahla len nedávno, keďže som dúfala, že obsahuje lepší "bieliaci efekt", no priznám sa, že ešte som ju neskúšala, ehhh.


Na ďalšom screene (hah, volá sa tocvôbec takto?!) mám appky, ktoré síce používam, niektoré dosť často, no nemusím ich mať vždy po ruke. 

Health, ktorý prichádza v basic appkách, zbožňujem! Vždy na konci dňa si pozriem, koľko si Veronka našlapala a pokiaľ tam vidím aspoň 7-8km, moje srdiečko je pokojné. 

Podobná appka je aj Runtastic, ktorú isto poznáte. Túto používam čisto len na behanie. Naposledy, čo som sa pozerala, Veronka má už pomaly 350km nabehaných... to nie je na zahodenie, uznávam. Škoda, že už nie je leto...

 Shazam asi nemusím tiež predstavovať, je to fakt handy vec, keď v rádiu alebo telke dávajú špica song a vy neviete, či si na to ešte niekedy zatancujete... lebo neviete názov. So sad. 

IMDb bol isto stvorený pre movie junkies. Síce na filmy už nemám čas ako kedysi, na taký hororík si isto nájdem čas, ako ste sami mohli vidieť v predchádzajúcom článku. Webovú verziu nemám veľmi v láske, avšak appka je o niečom inom. Páči sa mi, že pri seriáloch máte prístup k samotným epizódam, kde vidíte ich rating. Na zahodenie tiež nie je fakt, že tu vždy nájdete niečo, čo ste ešte nevideli. Vrátim sa k mojim hororom - ktorých som videla naozaj mnoho a aj keď mám občas pocit, že už nič nové nenájdem, appka potvrdí opak.

K MôjMcDonalds sa nebudem vyjadrovať - hocijak sa snažíme zdravo žiť a papať, občas si netreba odoprieť skvelé nugetky, či McRoyal. Plus, appka obsahuje výhodné kúpóniky!

V telefóne mám dve hry - a to Episode (kde máte príbeh, v ktorom vy rozhodujete, ako bude pokračovať, odporúčam pre ľuďkov, ktorí si chcú zdokonaliť, resp. precvičiť angličtinu) a Sims FreePlay, čo som si nainštalovala nedávno, čiže som to ešte nemala šancu hrať, no dúfam, že sa hra nebude líšiť od počítačovej verzie.

Keď si niekto rád zaznamenáva, čo spapá počas dňa, rozhodne mu odporúčam What I Eat, kde si môžete individuálne doplniť aj čas a kalórie. Mne nezáleží až tak na týchto dvoch veciach, no keďže som človek, ktorý má odmalička problémy so žalúdkom a stravou, je dobré, keď si viem zapísať, čo som počas dňa spapala. 

TV Series je zase appka určená pre ľudí, ktorí majú rozpozeraných viac seriálov naraz. Po otvorení si môžete vyhľadať seriály, ktoré sledujete a následne si môžete odkliknúť epizódy, ktoré ste už videli. Appka vás tiež upozorní na novú epizódu a takto máte prehľad v tom neporiadku. 


Uff, musím sa priznať že ma začína chytať poriadna migréna. Medzi dnešnými tasks mám už len sprchu, pamper evening a nejaký ten filmík. Dúfam, že tieto tri nenáročné úlohy úspešne zvládnem a prebudím sa svieža do ďalšieho skvelého dňa, tak ako vy. ☺


Veronka



5 comments:

  1. pozadie odkial :) ?

    ReplyDelete
  2. Nechápem, že som tvoj blog objavila až teraz O.o Krásny dizajn, fotky, super články.:) Na Vianoce si idem kúpiť iPhone, tak tento článok určite využijem, ďakujem za tipy:)

    Saja Frey blog

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hrozne milý komentárik, ďakujem! ♥ ajfónik vrelo odporúčam - nie kvôli jabĺčku (ktoré mi, vlastne, ani nechutí), ale kvôli výkonu a kvalite, ktorá nesklame! ☺

      Delete