May 3, 2017

What's in My Purse | Updated 2017

Long time, no see. 
Musím sa však pochváliť, že moja bakalárska práca je konečne tam, kde má byť a štátnice sú tu čo nevidieť. Pocity? Zmiešané. Tri roky ubehli ako voda, ďalšie dva nasledujú (fingers crossed). A potom začína legit adult life... Nejako si neviem predstaviť život bez školy. Nie som jedna z tých, ktorí sa modlia deň čo deň, aby konečne boli preč odtiaľ. Viete, čo hovoria dospelí - tešte sa, kým študujete. Zisťujem, že niečo na tom naozaj bude...
 Sme však halfway though the week, piatoček je hneď tu a tak už žiadne reči o škole. To znie ako pozitívny chit-chat.

Neviem ako vy, ale občas mám pocit, že život uteká až príliš rýchlo. Pamätám sa, ako moje približne 12 ročné ja cez letné prázdniny chodilo mamke každé poludnie pre menší nákup. Vždy som sa na to tešila, pretože som si vzala svoju malú kabelku, v ktorej som mala len kľúče, nejaké drobné a cítila som sa ako dospelá. Dospelá na obyčajnom nákupe v potravinách. 
Vtipné na tom celé je, že som sa strašne hanbila a bolo to čudné so sebou brať aj kabelku, pretože som si myslela, že len dospelé slečny nosia kabelky, hah!


No, kabelka je však momentálne môj must-have essential a naštastie v nej nemám už len kľúče, ale aj iné, dosť (ne)potrebné veci. Myslím si že ide o prvok, ktorý outfit krásne dotvorí, tak isto ako napríklad topánky. Pri jednoduchom outfite rada volím výraznejšiu kabelku, avšak konkrétne táto je aktuálne mojim každodenným sprievodcom.
Ak môj blog sledujete dlhšie, tak viete, že som zástankyňa menších a praktických kabeliek. Nerada nosím so sebou veľké, masívne kabelky, aj keď sa do nich zmestí naozaj všeličo. Mám pocit, že pri mojej nízkej postave vyzerá veľká kabelka trocha čudne - ja sa cítim čudne. Vskutku so sebou nosím málo vecí, takže mi stačí aj menší nosič. 


Vec, bez ktorej už roky neopúšťam byt, okrem telefónu, je balzam na pery. Ten musí byť, neexistuje žiadna výhovorka. Momentálne používam medový balzam od Labella. Skvelé sú však tiež ich lip butter-y! Nevýhodou je jedine to, že sa balzam aplikuje prstami, čo môže byť celkom nehygienické. Na druhej strane si ale môžete naniesť toľko produktu, koľko potrebujete. Bez jemných pier neexistuje, aby som nosila rúž, - najmä taký, ktorý vysušuje. Liquid lipstick-y sú poväčšine presne také. Momentálne sa mi veľmi zapáčili tie z kolekcie Lingerie od NYX. Majú prekrásne odtiene a rúž máte do pár sekúnd matný. Tiež musím dodať, že farba na perách naozaj vydrží dlho, no nepáči sa mi, že sa pery mierne lepia. Ako však nad tým rozmýšľam, tento problém by mohol vyriešiť obyčajný púder, v kabelke so sebou nosím Pressed Select Sheer od MAC. Aj keď ide o drahšiu vecičku, oplatí sa do nej investovať už len z toho dôvodu, že poskytuje krytie navyše. Na druhej strane ja preferujem ľahký look (ehh?), preto mi stačí light foundation a concealer, púder je čisto na zmatnenie počas dňa.  Poznáme ten môj leský kukuč.
Posledný mesiac som si veľmi obľúbila Healthy Mix concealer od Bourjois - odporúčam najmä v prípade, ak preferujete dewy look, čiže nie úplne matný, viac prirodzený. Obsahuje malinké trblietky, ktoré pleti dodávajú zdravý vzhľad.


Do malej kabelky patrí aj malá a kompaktná peňaženka. Tá moja je z môjho obľúbeného Stradivaria (skloňuje sa to tak vôbec?). Zmestia sa mi do nej všetky potrebné karty, ktoré viete vytiahnuť aj bez toho, aby ste peňaženku otvorili. Navyše aj k hotovosti sa dostanete jednoducho. Páči sa mi, že v nej nájdem aj dve miestečka, kam si môžem dať, napríklad tenké gumičky do vlasov, či nejaké tabletky, v prípade núdze - tieto dve veci využijete vždy! 

Neviem ako vy, asi sa o chvíľku  stanem oficiálne čudáčkou, ale - neznášam žuvačky. Tak, a je to vonku. Po piatich minútach mi začne byť doslova "nagrcko"! Čudné, ja viem. Preto mám pri sebe vždy krabičku mentolových cukríkov. To už znie lepšie. Najradšej mám obyčajné Winterfresh-ky. Inak nie som ani fanúšička cukríkov. Tých sladkých už vôbec. 

Keďže som študentka, resp. človek, ktorý takmer stále niekde lieta a cestuje, musím mať pri sebe aj niečo, čo ma počas dlhých, nudných ciest zabaví. Väčšinou je to nejaká knižka - momentálne Stefanove denníky. Kto je fanúšik Vampire Diaries, tak si pravdepodobne už vyplakal dušu. Drahého som nedávno presvedčila, aby sme showku začali pozerať spolu od začiatku. Bol namotaný hneď od prvej časti (radosť najväčšia), aktuálne sme pri druhej sérii. Je to naozaj čudné sledovať staré časti seriálu, ktorý bežal 8 rokov. Podľa mňa osobne šlo o najlepšie časti, čiže si ich naplno vychutnávam. 
Čiže darček na moje narodeniny bol jasný - kolekcia týchto knižiek. Dávnejšie som prečítala aj pár častí z pôvodných, no nejako som sa nevedela dostať do deja. Tak mi stačí už len dúfať, že tieto zhltnem za pár dní. Yikes!

Samozrejmosťou v kabelke je tiež aj externá nabíjačka. Pri zapnutých dátach a vysokom jase počas slnečných dní sa ajfóniky vybíjajú pomerne rýchlo. Ironické ale je, že práve vonku leje a v izbe mám totálnu tmu, uff. Do menšej veľkosti uprednostňujem aj menšiu exterku, keďže mi počas dňa stačí aj jedno nabitie, aj to počas podvečerných hodín. Ak hľadáte lacnú a výhodnú kúpu, radím vám čeknúť vecičky na eBay. 

V neposlednom rade, ako pravé dievča musím mať pri sebe aj isté vecičky pre ladies only. Niekedy sa pozabudnete a vaše dni vás prekvapia, čiže mať po ruke pár tampónov naozaj nie je zlé. Skoro taký istý must-have ako rúž, hah! 

Ako tak pozerám von oknom, slniečko už stihlo zapadnúť, kávička je dopitá a článok pri konci. 
To značí už len jediné - čas na vaničku s úžasnou penou a ďalší diel upírov. 

Vidíme sa čoskoro.


1 comment: