March 24, 2017

30 Weird Things We All Do!

Kávička pripravená, nohy vyložené, v podstate môžeme ísť na to. 
No... Skoro som zabudla, že opäť neviem, ako začať tento článok. 

Bolo by naozaj super byť jednou z tých blogeriek, ktoré hodia pútavý nadpis, z rukáva začnú sypať skvelý text ako z najlepšieho magazínu, o profesionálnych fotkách nehovoriac... To však nie som ja. 
Väčšinou začnem svoje "akože rozprávanie" nejakými trápnymi úvahami, ktoré ani nie sú úvahy, nejako sa dopracujem k pointe, a potom na niet. Skvelé. 
Práve som sa nad sebou seriózne pousmiala, pretože som dostala pocit, ako keby som mala písať školský sloh. Mimochodom, vždy som si vyberala písanie úvah. Ako inak...ale vtedy som uspela!
A mimochodom, radšej píšem tento článok než bakalárku, ktorá by o tri týždne mala byť done af.

 Neviem ako vy, ale niekedy mám deň, no väčšinou sú to dni, kedy naozaj nemám chuť na nič a jediné, čo dokážem, je nenávidieť celý svet. Presne preto tu minulý týždeň nebol článok. Ten aktuálny týždeň sa snažím v poslednej chvíli zachrániť.
Ten pocit, kedy začnete robiť niekoľko vecí, no v ani jednej sa vám nedarí a nevyzerá to tak, ako by ste chceli. Som perfekcionista, takže všetky pokusy o články, ktoré som mala, putovali do zložky zvanej Trash. Je čas sa však pozbierať, nie je čas sa ľutovať, slniečko konečne svieti každý deň (*pozriem sa von oknom, no vidím iba tmu; čas 21:30*), takže nie je čas na smutný face!
Hmm, vidíte, aj ja mám zlé dni. Pritom mám pocit, že kto ma pozná, by si nikdy nepomyslel, že aj ja mám takéto dni, keďže som vždy usmiata - no aj ja som len človiečik.


Preto ma napadlo, že by som tentoraz s vami zdieľala niečo, nad čím sa pousmejete. Uff, práve ma napadlo, že sa možno chytáte za brucho pri každom mojom článku (nedá sa to vylúčiť), ale v tomto prípade to bude mojou prioritou.
Istou ste na webe zachytili celé kvantá článkov či videí, kde ľudia prezentujú trápne vecičky, ktoré každý robí. Takýto typ článku som ešte nikdy nenaťukala, takže mi to príde ako skvelý nápad.
Spísala som si však veci, s ktorými sa aj ja aspoň z časti viem stotožniť. Aby srandy bolo trocha viac, v pokračovaní článku nájdete aj veci, ktoré sú mierne TMI.



- ten pocit... keď si prinesiete niekoho domov (priateľa/kamošku) a vy sa snažíte prezliecť, no vaše oblečenie je trocha tesnejšie a vy tancujete v strede izby, snažiac sa zbaviť tých-sprotých-šiat!
- ...keď vaše líčenie vyzerá doma pred zrkadlom tip-top, no zistíte, že meškáte a tak bežíte cez polku sveta... potom dorazíte celé spotené a cítite sa doslova ako trash...
- ...keď pošlete nejakú fakt šťavnatú správu zlej osobne... alebo ešte lepšie - screen tej istej osobe, wtf! 
- ...keď si dáte tie krásne nové topánky, celé šťastné vyjdete z domu, no o hodinu neskôr zistíte, že vám umierajú nohy a chýba vám celý kúsok kože... tak len zatnete zuby a chodíte, ako keby vám ušlo, ehhh
- ...keď urobíte niečo trápne na verejnosti a nenápadne sa porozhliadnete, kto to asi mohol vidieť
- ...keď sa na nejakom evente cítite fakt dobre a neodolateľne, no neskôr na toaletách zistíte, že ste po celý ten čas mali rúž na zuboch (oh, lord, why?)
- ...keď konečne dokončíte svoje líčenie a zrazu zacítite mihalnicu v oku, čo teraz?!
- ...keď počas kráčania cítite, ako sa vám silonky šmýkajú dole a už ich máte snáď pri kolenách
- ...keď sa vyžívate v tom, že si zlupujete dolu suchú kožu z pier...a potom to náhle začne krvácať
- ...keď máte na slúchatkách zapnutú vašu najobľúbenejšiu pesničku a tvárite sa, že ste v klipe... priznajte sa, že to nerobím len ja
- ...keď ste trocha paranoidné a myslíte si, že tá baba, ktorá sa tam smeje so svojou squad sa v skutočnosti smeje na vás
- ...keď sa pred zrkadlom tvárite, že natáčate tutorial na Youtube
- ...keď si na tvári nájdete vyrážku a snažíte sa ju vytlačiť, až sa vám nechty vryjú do kože... pretože takto to určite vyzerá lepšie
- ...keď si na telefóne zapnete shuffle play, ale aj tak preskakujete každú pesničku
- ...a keď už sme pri hudbe - tých pár songov, ktoré vôbec nikdy nepočúvame, ale ani nevymažeme
- ...keď nacupkáme do obchodu ale nakoniec si nič nekúpime, no ticho dúfame že nezačneme pípať, aj keď - prečo by sme?!
- ...keď si v sprche zo zadku vyťahujete svoje dlhé vlasy...pretože to naozaj každá robí!
- ...keď zastavíte mikrovlnku pri poslednej sekunde a máte z toho dobrý pocit
- ...keď po nociach len tak začnete stalkovať ľudí
- ...až sa dostanete k tomu, ako sa rodia žirafy
- ...keď rozmýšľate, či odpovedať na otázku profesora, ale váhate, či nepoviete sprostosť, tak ste radšej ticho a nakoniec je odpoveď to, čo ste si mysleli a tak tam ticho sedíte...že ste mohli všetkých ohúriť
- ...keď sa rozprávate sami so sebou - pretože to robíte!
- ...keď si kýchnete počas... no veď si každá z vás domyslí - hrôza, des!
- ...keď sa snažíte vytiahnuť si to-jedno-obočie, ktoré aj tak nikto nevidí, ale vy ano
- ...keď sa cítite čudne, že nie ste jednou z tých dievčat, ktoré si hneď po príchode domov dajú dole podprsenku, pretože ju fakt potrebujete, ehhhh
- ...keď používate tú jednu žiletku snáď už desiatykrát
- ...keď neviete zastaviť svoje myšlienky, keď zazriete niekoho a uvidíte to obočie...
- ...keď plačete a čekujete sa v zrkadle, či vyzeráte nevinne, či príťažlivo aj so slzami v očiach
- ...keď si na verejných toaletách nesadnete na záchod (očividne) a takto peeing znie ešte hlasnejšie, haha!
- ...keď sa snažíte dodržiavať pitný režim ale nechápete, ako niekto dokáže do seba naliať tri litre vody
- ...keď sa snažíte o to perfektné DIY, ktoré ste videli na Pintereste, ale tá vec proste nechce vyzerať rovnako
- ...keď nezaspíte dovtedy, kým si nenaplánujete perfektný outfit na ďalší deň


No priznajte sa, som jediná, ktorá robí aspoň polku z týchto vecí?
V prípade, ak máte trocha horší deň, dúfam, že som vám vyčarovala aspoň ten malý náznak úsmevu na perách.

3 comments:

  1. nezvycajny ale super clanok!

    ReplyDelete
  2. ♥️♥️♥️

    ReplyDelete
  3. Tiež nikdy neviem ako začať článok, vždy ho začnem tak isto a príde mi to už blbé... :-D ale nemám žiadny nápad, ako to vylepšiť. :-D
    ja neznášam, keď si nanesiem špirálu a potom si kýchnem. :D celé sa mi to rozmaže. :D

    ReplyDelete