July 25, 2014

July Favorites | Fashion, Beauty & Random

Howdieee!
Dnes som tu s júlovými obľúbencami a opäť so slovenským textom. Nejako sa mi to zapáčilo, aj keď viem, že to mojich zahraničných čitateľov dosť hnevá, ehhh.

Myslela som si, že prídu prázdniny a články tu budú takmer každý deň. Nebudem sa vyhovárať, žiadnu poriadnu výhovorku ani nemám. 
Oh, vlastne jedna by tu bola... alebo dokonca aj dve - prvá je tá, že mi dochádzajú nápady (to by sa dalo vyriešiť outfitovým článkom, ktorý tu aj očakávajte); a druhá spočíva v tom, že písanie článkov a celkovo fotenie materiálu aj s úpravou fotiek mi zaberá veľa. 

Same old, same old; ale nechajte mi ukázať vám mojich naj!
Nemám ich veľa, tento mesiac som používala skôr vecičky, ktoré už v kolekcii mám dávno, resp. už nejaký ten týždeň.


Opäť som do toho spadla - do tmavých pier. Nehovorím, že ich nosím stále, ale väčšinu času určite ano! Rada používam aj Rimmel Kate Moss v odtieni 107 (tá je skôr deep red, nie brownish, ako tento rúž od MAC), ale všimla som si že mi dooosť vysušuje pery.
Ešte by som dodala, že obe spomínané rúže sú matné, ale práve kolekcia Viva Glam má krásne krémovú konzistenciu. Čiže žiadne vysušené pery sa nekonajú. Aby som bola presná, toto je odtieň Viva Glam III.


Moju novú L´Oreálku už poznáte z predchádzajúcej recenzie, úplne som si ju zamilovala!
Ide o ľahkú textúru, co je dôležité hlavne teraz, počas leta. Ak o tomto produkte chcete vedieť viac, kliknite si na predchádzajúci článok. 

Ďalej tu má aj krémovú lícenku od Essence z kolekcie Guerilla Gardening. Nejako som si na sebe všimla, že počas horúcich dní siaham po krémových produktoch. Mám pocit, že viac vydržia a vyzerajú tiež aj oveľa prirodzenejšie.
Neviem, či sa lícenka ešte dá niekde dostať, ale ak ju objavíte, určite si ju zaobstarajte!


Nasledujte opäť ďalší produkt od L´Oreál a Essence, haha!
Lak na nechty je v odtieni Versailles Gold a ide o krásnu tmavšiu nude farbu s perleťovými details, krása! Výdrž je primeraná, okolo 4-5 dní.

Táto mini paletka od Essence je, pravdupovediac, mojim dlhoročným favoritom. Ide už o moje druhé balenie a to práve preto, lebo pri jednom líčení sa dajú použiť všetky farby naraz a jemné smokey eyes máte za pár minút hotové. Ja ale najčastejšie používam krémovú a matnú hnedú. Aby som sa dostala aj k pointe popri blabotaniu - produkt odporúčam, nehľadiac na to, akú máte farbu okienok. :) 
Odtieň je "To Die For", ak sa nemýlim.


Well, viete ako milujem vintage prstienky! Mám ich doma milión a nikdy ich nie je dosť. Tento mesiac som často siahala práve po týchto troch. 
Predstavte si ich k obyčajným vintage šatičkám, och! 


Ešte tu mám jedného menšieho favorita. Ide o tento tee od značky Green Label (ochrana Zeme and stuff). Nepýtajte sa ma, čo sa mi na tom páči, no asi to bude ten text. Nie jeho význam, ale prodte ten text sám o sebe (weirdooo!). 

Favoritom samostatne o sebe sa stal beh a s ním spolu aj appka Runastic.
Behávam každý deň, večer okolo siedmej. Dám si hodinku a potom hneď ako prídem domov si dám pekných pár brušákov a pár cvikov. To pálenie je niekedy neznesiteľné, ale výsledky sa dostavujú, tehličky sa objavujú a ja nestrácam motiváciu! 
Ak chcete schudnúť, prípadne sa chcete dostať do formy, nehovorte si, že začnete zajtra... začnite dnes! Teraz!
Prvé dni budú ťažké, ja som po prvom dni sotva vedela vstať z postele. Ale prvý mesiac je fuč a ja som rada, že som s tým celým začala.

Kľudne si občas doprajte kúsok čokolády - uvidíte, ak si budete odopierať niečo na čo máte strašnú chuť, organizmus sa vám spomalí a budete menej spaľovať. Stačí kúsok. Nič viac :)

Ja sa s vami ľúčim, vidíme sa pri nasledujúcom poste.


Stay amazing.

Ronnie

10 comments:

  1. tiež mám tu apku no behať som ešte nezačala :D plánujem, čoskoro, naozaj! :D ale chcem sa ešte spýtať že či to merá kilometre a tak iba po normálnych uliciach alebo to berie aj také tie polné cestičky, alebo proste nie hlavné ulice :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Akurat vcera sme sa dostali s otcom na taku polnu cesticku a hovorila som mu aby sme sa otocili spat, ze tam mi to merat nebude... Ale sli sme dalej a ked som si doma spatne pozrela trasu, zmeralo mi to uplne vsetko! A to sme boli v prazdnote, ta cesta ani nebola na mapke. :D
      Cize podla mna to meria vsade a presne. :) Zapni si hudbicku a trasa ti pojde tak rychlo, ze si to ani neuvedomis a uz budes mat 5km ako nic. :)

      Delete
    2. Dakujem moc pekne zrejme už teda začnem len si spravi
      spravím playlist a nakopnem sa motivačným obrázkami. :D

      Delete
    3. Ja ti prajem len veeeela kilometrov. :)

      Delete
  2. zas moc uzasne fotky :))

    ReplyDelete
  3. Bože!máš tak dokonale články a ešte dokonalejší blog♥
    Pozývam ťa na moju Giveaway!
    http://fashionbycornelia.blogspot.sk/2014/07/first-giveaway.html

    ReplyDelete
  4. ahoooj, ja by som sa chcela spýtať (škoda že nemáš ask:/ ) že či máš plnú verziu toho Runastic (či si si to kupovala) alebo máš tú verziu zadarmo? a ešte keby sa dalo nemáš nejakú fotku pred tým ako si začala cvičiť a teraz keď si v tom taká zbehlá? myslím tým nejakú takú s odhaleným bruchom alebo táák. ak takú nejakú fotku máš tak prosííííííím mohla by si ju zverejniť? niečo ako ďalšia motivácia O:) ďakujem :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahoj, ahoj. :) Bohužiaľ takú fotku nemám (snád čoskoro), ale práve som zverejnila všetko o mojej rutine, neviem či ťa to nakopne, resp. motivuje. :) Runastic ešte momentálne nemám zakupený, ale plánujem, dúfam, že to neoľutujem. A ver mi - zbehlá v tom nie som, stále sa nachádzam v začiatkoch. :)

      Delete