July 26, 2014

| Sweet Darkness |

Meow!

Včera som vám sľúbila outfitový článok a slovko som dodržala (jupí!).
Tentoraz však ale nemám spŕšku fotiek ako inokedy. Večer sme skočili na kávičku s maminou a s bratom (nie, ten ešte nekávičkuje) a stratili sme pojem o čase. Keď už sme šli nacvakať pár fotiek, bola tma.
Ak som použila blesk, fotky pôsobili veľmi umelo; čiže jediným riešením bola clona... Statív som však so sebou nebrala a ked je dlhé uzatváranie clony, foťákom sa nesme pohnúť. 
Aby som sa dostala k pointe - bratovi sa trasú plutvičky, fotky boli rozmazané a tak mám málo "vonkajších fotiek". Ale, zachránila som to tým, že mám detailné fotky, avšak fotené vo vnútri.

(ak sa pýtate na moju nohu, absolútne neviem prečo je na nej biela čiara :D )

Siahla som po krásnych vintage šatočkách, ktoré vlastním len nejaký ten týždeň. Oh, áno, majú Peter Pan golierik (no prečo ma asi zaujali?!). 
Pridala som jednoduchú kabelku, aj keď sa mi k tým šatám veľmi nehodí... Obuv som tentoraz zvolila pohodlnú, keďže som šla pre "casual, girly look".


A tu už mám fotky, kde môžete vidieť aj prednú časť šiat.



Posnažím sa pridávať viac outfitových článkov, keďže tie si žiadate najčastejšie. 
Dúfam, že tento sa vám páči. 


Ešte vám chcem ukázať svoju coffe (awkward!). Chutila síce celkom chutne, ale bolo na nej toľko sľahačky, až mi v noci prišlo zle.
Ja totižto pijem klasickú Popradskú kávu (zrnkovú, alebo ako chcete), 3 lyžičky do 1,5dcl pohára a už len pridám malú lyžičku cukru a tým som skončila. Asi som s takýmito šlahačkovými kávami skončila. :(
Akú máte radi vy?

Máte tiež aj nejakú obsesiu, čo sa týka oblečenia? 
Ja si idem zabehať, užite si zvyšok víkendu.

Ronnie

4 comments:

  1. si velmi pekna :)

    ReplyDelete
  2. mozem sa spytat ze kolko kavy vypijes ? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vela. Ale zase uz nie az tak, ako napriklad pocas skoly. Minimalne dve salky denne urcite. :)

      Delete