July 4, 2014

| Summer Beauty |

Howdieee.
Anyone who wants endless holidays? I know... :) 

Today I have for you something unusual. I say this in every single post (oopsie!) but this time I know I'm right, haha!
I want to share with you some of the goodies I keep on my little beauty shelf. 


I use these things (almost) on daily basis. Not all of them, thought! That would be kinda weird.
 
On the first shelf I keep my favorite makeup items along with some of my brushes as well.
To be honest, almost 80% of my summer break consists of makeup-free skin. 
However, I like to define my brows as well as to use a bit of a concealer.

When I need to go somewhere or when I'm out with friends I like to use a minimum amount of a foundation, I also tend to add a blush/bronzer. Then I just go for a cat-eye look and finish it off with a super dramatic lipstick.



Before I apply my foundation, I like to use a primer. Currently I'm using either L'Oreal's Studio Secrets primer or the one from Rimmel.
This way my entire makeup look will last for a long time.


Next up, on this shelf I keep some of my random goodies.
You can see my favorite nail polishes along with my favorite hair products.
For the quick fixes I use my Bourjois Micellar Cleansing Water, which I really like! 
And right before I'm good-to-go, I spray on either my Chanel or Prada perfume.
Oh - and last but not least - my Victoria's Secret Body Butter, which is perfect for the summer time, it leaves your skin super soft and shiny.



I switch up these products quite often, since I buy lots of new ones and then always fell in love with them and they end up becoming a part of my daily routine.


What do you keep on your shelf? 

Luv you!

Ronnie



-
-
-



Ahojte krásky.
Je tu niekto, kto chce nekonečné prázdniny? Ja viem... :)

Dnes mám pre vás trocha netradičný článok. Áno, toto hovorím v každom článku (och, joj). 
Chcela by som vám ukázať (a možno vás trocha inšpirovať), že aké produkty držím na svojej mini summer poličke.


Niektoré z týchto produktov používam (takmer) každý deň. Nie samozrejme všetky naraz, haha! To by vyzeralo celkom zaujímavo. 
Na prvej poličke mám všetky svoje makeup veci spolu s niektorými štetcami, ktoré používam denne. 
Budem úprimná - 80% mojich prázdnin mám pleť takmer makeup-free. Denne si ale rada spravím obočie a možno použijem minimum korektoru (nie je pravidlom).


Keď musím ísť niekam, alebo máme girls night out, tak použijem minimum makeupu, pridám bronzer a blush (púder nepoužívam vždy, keďže milujem tzv. dewy finish - svieža, letná, zdravo vyzerajúca pokožka). Tiež si nakreslím linku, nasleduje špirála a pridám nejaký poriadne dramatický rúž.


Ešte predčím si nanesiem foundation, rada si aplikujem aj primer. Momentálne najviac používam Studio Secrets od L'Oreal alebo Stay Matte od Rimmel.
Takto môj look vždy vydrží fakt dlho.


Potom, na nasledujúcej poličke mám niektoré, viac-menej random vecičky.
Môžete tu vidieť niektoré z mojich obľúbených lakov na nechty, ktoré mám na vintage tanieriku, ehhh. 
Pre rýchle úpravy (ale aj pre odtránenie makeupu) tu mám svoju Bourjois micelárnu vodu, ktorú mám naozaj rada.
A presne predčím odídem, si na seba rada nastriekam buď svoju Chanel alebo mini Pradu voňavku.
Oh - v neposlednom rade - tu vzadu mám aj svoje Victoria's Secret telové maslo, ktoré je ako stvorené pre leto, keďže pokožku zanecháva krásne voňavú a lesklú.



Produkty na poličke obmieňam celkom často, keďže si kupujem stále kopu nových, obľúbim si ich a nakoniec sa stávajú časťou mojej každodennej rutiny.

Čo máte na svojej poličke vy? :)

Lúbim vás!

Ronnie





10 comments:

  1. nemozes urobit niekedy clanok na to ze ako fotis?vzdy mas take super fotky! :((

    ReplyDelete
    Replies
    1. Naozaj nemam ziadnu "speci" metodu ako na to. Hlavne je samozrejme svetlo (ja si niekedy to zlé nahradzam studiovkami) a nejake zaujimave pozadie. Potom uz len urobis kopu zaberov a vyberies si tie najlepsie fotky.
      Ak fotim clanok (napriklad berme favoritov, co bol predchadzajuci clanok), tak jeden produkt vzdy nafotim z viacerych uhlov a pokombinujem to kadejako. Cize o jednom produkte mam niekedy aj 20-30 snimok...potom uz len vyberiem ten najlepsi a ten zaber ide na editaciu. :)

      Delete
  2. tak ta fotka kde si oznacila vsetky vyrobky je uzasna:) este na ziadnom blogu som take nevidela :) si top

    ReplyDelete
    Replies
    1. Veeeeelmi pekne ti dakujem! Si strasne zlata! :)

      Delete
  3. aké programy používaš na úpravu fotiek? alebo žiadne? :) mám jeden ale moc s ním spokojná nie som, hľadám niečo dobré :) ale článok inak fakt supr no vždy ja väčšinou u teba pozerám na fotky, pretože sú fakt skvelé :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dakujem, dakujem! :)
      Naozaj nic take uzasne s fotkami nerobim, su podla mna onicom a velakrat som s nimi nespokojna. Na fotenie pouzivam Canon T3, ako som pisala vyssie - robim neskutocne vela zaberov a tie "najpodarenejsie" upravujem vo Photoshope. Upravujem cisto len tam. Ako prve nastavim kontrast, potom Levels, Color balance a to je zvycajne vsetko. :) Spolu mi uprava fotiek zabera hodinu aj pol, ked este mam naladu tak idem upravovat detailnejsie, no to nie je pravidlo, robim to malokedy. :)
      Snazim sa fotit cez den, v miestnosti, kde je rovnomerne rozprestrene svetlo, aby v pripade ak by som pouzivala studiovky, nebolo niekde svetla menej a niekde viac. Naozaj dufam, ze tato odpoved bola aspon trocha napomocna :D

      Delete
    2. prosím ťa! tvoje fotky sú vždy úžasné...ja ten photoshop absolútne neovládam.skúšala som to ale v tom sa nedá vysomáriť:D ktorú verziu používaš?ale ty v tom pracuješ aj ako grafik,že?

      Delete
    3. Pouzivam CS5. Ano, uz nejaky ten cas (dlhy cas :D ) ten program pouzivam aj na tvorbu grafickeho dizajnu. :) Dakujem pekne! :)

      Delete
    4. stačilo dostatočne, ďakujem :)

      Delete