August 29, 2014

August | Best Bits & Pieces

Hello, howdie, happy Friday!

Už je to nejaký ten čas, čo som naposledy postla článok. Nebudem sa ospravedlňovať - je leto, pracujem na sebe, čo mi zaberá dosť veľa času (ako môžete vidieť predchádzajúci príspevok) a celkovo nemám veľa nápadov, o čom písať - z toho vyplýva, že ak by ste tu chceli vidieť nejaký konkrétny článok, určite mi nápady zanechajte v komentároch. 

Favorites články sa vám očividne páčia, čiže som tu s ďalším. August je takmer preč, prázdniny tiež. Aj keď síce mne škola začína len v strede septembra, ten pravý prádzninový feeling nenahradí nič.
Na druhej strane, na jeseň sa neskutočne teším. Je to ten čas layer-ovania, messy buns, chunky svetrov... Ah!

V dnešnom článku tiež budete mať možnosť vidieť jedny boots, ktoré sú ako stvorené na teplé jesenné dni. No keďže toto leto je také aké je, rada si ich dám už aj teraz.


Začala by som s tou kozmetickou časťou, tá je moja obľúbená. 
Vec, ktorú som tento mesiac najčastejšie používala, je určite nude rúž od Maybelline v odtieni Coffee Craze (áno, tento lipstick je očividne robený pre mňa, hehe!). Milujem ho nadovšetko, momentálne nesiaham po ničom inom! Pery vôbec nevysušuje (skôr naopak) a vyzerá maximálne prirodzene.


Takmer to isté by som mohla tvrdiť aj o Color Tattoo, tiež od Maybelline, v odtieni On and On Bronze. Mám taký pocit, že tento odtieň vlastní skoro každý, kto už siahol po týchto očných tieňoch. Ide o basic vec, ktorá sa dá nakombinovať naozaj s hocijakými inými tieňmi. 

No, a keď už som spomenula tú kombináciu, ja osobne toto Color Tattoo najradšej kombinujem s týmto tieňom od MAC. Je v odtieni Satin Taupe - ide o fialovo-hnedú farbu so shimmerom. Najčastejšie si ju aplikujem, samozrejme, do creace area, kde krásne očko zvýrazní!


Viete, dámy, ja som nikdy nebola blush person. Lícenku som síce používala, no pravdupovediac sa ani nedalo vidieť, že som si nejakú aplikovala. 
Teraz ma ale chytila taká blush mánia, že mám chuť ísť vyrabovať všetky parfumérie! 
Na moje tri lícenkové lásky od Sleek-u nedám dopustiť, no tento mesiac to ich vymenila za tento blush od NYC. Na opálenej pokožke vyzerá skvelo a je krásne matná.

Musím spomenúť aj tieto krásne a cute prstienky! V sade boli tri - každý s iným uškom. V zásade ich níkdy nenosím spolu (naraz), skôr si prihodím nuckle pristeň a som good-to-go.


Tento mesiac tu nemôžu chýbať ani tieto dve krásky. 

Prvá vec, ktorú vám síce už netreba predstavovať, je tento kondicionér v spreji Gliss Kur od Schwarzkopf.
Keďže som si opäť tento mesiac zosvetlila vlasy a ombré posunula vyššie (výsledok tu), potrebujem niečo, čo mi vlásky zjemní. Práve preto si po každom umytí vlasov nastriekam slušné množstvo od polky smerom dole a voilá - výsledok su krásne jemné a voňavučké vlásky. Naozaj odporúčam, ide o kvalitný produkt.

Neviem, či viete, ale naozaj by som vám neukazovala nič, čo by som sama nemala rada a nepoužívala. A fakt mi verte (verte, verte, verte) že tento body wash od značky Ziaja proste musíte vyskúšať! 
Ako vidíte podľa nápisu na výrobku, ide o butter soap, čiže jemnú pokožku máte zaručenú! Navyše, vonia úúúúúžasne, balenie je veľké (500ml) a cena je okolo 4€ - skvelá kombinácia, nie?


A tu máme moje spomínané booties! Všade k nim zháňam nejaké naozaj cute lace socks, no nikde ich neviem nájsť. Rozmýšľam, že si objednám nejaké z ebay, tam ich majú plno. Až potom získajú ten skutočný vintage/edgy feeling, jáááájky. :)


Už ich len stačí skombinovať s vintage Peter Pan šatočkami a je to!
V týchto dňoch som si ale obľúbila kombináciu s disco pants a jednoduchého lace topu (viete, čipka musí byť, čo už so mnou narobíte). 



Hm, ak by som zase chcela staviť na innocent girly look, vždy siaham po tejto clutch kabelke. 
Dá sa nosiť aj na ramene, no ja si vždy reťaz skryjem a nosím ju čisto v ruke. Je približke veľká ako papier A4, čiže sa do nej zmestí všetko, čo potrebujete.
Ak by vás zaujímalo, čo v nej nosím ja, väčšinou je to, samozrejme, mobil (síce bez ochranného krytu), kľúče, púder, mini perfume, rúž, ktorý v ten deň nosím a diár (bez toho ja neprežijem).
Mimochodom, clutch je objednávaný z ebay.


Mám tu pre vás aj zopár random favorites. 
Prvý z nich je... moja kávová obsesia. Začnem od začiatku, ak môžem (ehhh). Kto ma sleduje už nejakú tú chvíľku, tak vie, že ja a káva chodíme ruka v ruke. Odkedy som ale aktívne začala cvičiť, povedala som si že kávu dám úplne preč z mojho života (každá zbytočná kalória je môj nepriateľ, haha). Vydržala som dva týdne, síce s menšími bolesťami hlavy, ale aj ak. 
Potom mi mamka len tak kúpila tútu to-go coffee, aby som ju ochutnala, že aká je. Nevedela som odolať, chutí úžasne! Z času na čas si ju doprajem, keď som niekde vonku. 
A čo sa týka tej normálnej kávy (domácej), znížila som ju na šálku - maximálne dve za deň. 
Jediným plusom poriadne silnej kávy je to, že po nej nemáte minimálne tri hodiny chuť na žiadne jedlo. Niekedy nie som hladná ani po štyroch hodinách. Ale keďže musím papať pravidelne, aspoň sa snažím, tak si niečo malé dopriať musím. :)


Posledným random favoritom sú braids! Nerada nosím vlasy úplne rozpustené, neznášam to! 
Preto som si začala robiť všelijaké random braids. Najradšej však nosím tento side french a ešte headband braid, tiež v štýle french. Sú hotové za 5 minút a sú dosť ojedinelé, resp. ich vidím málokedy na ľuďoch. 


Už sme skoro na konci, no ešte vás nepustím nikam, je predsa čas na music favorites! :)

Asi päť dní v kuse som pri behu nepočúvala nič iné, iba song Shower od Becky G. Odkedy som videla jej vystúpenie na TCA, spievam si to v sprche, ehhhh!
Nedávno vyšiel nový song aj od Taylor Swift. Áno, hovorím o Shake It Off. Je to namotávka, všakže? Páči sa mi tento jej nový štýl, aj keď som si myslela že videoklip bude zaujímavejší.
Vrátim sa k TCA, keďže tam vystupovala aj skupina Magic! s ich singlom Rude. Musím sa priznať, že dovtedy som nevedela ani to, ako sa skupina volá a už vôbec nie, že aké je meno singlu. Určite však tento song poznáte, minimálne z rádia. 


Dobre teda, už môžete ísť. Dúfam, že sa vám článok páčil a skúsite minimálne aspoň jeden spomenutý produkt.

Užite si zvyšok prázdnin, mám vás rada!

 

6 comments:

  1. Jéj, už som sa tešila na tvoj ďalší článok a vždy sa oplatí počkať! :) Ten olej na vlasy je skvelý, používam ho tiež na odfarbené končeky. Kabelka top! Asi si ma inšpirovala ku kúpe toho čokoládového sprcháču, lebo nemám rada malé balenia a tento je naozaj veľký. Mohla by si i prosím napísať ako si zapletáš vlasy? Ja na tom tiež fičím, ale moje ruky pri tom umierajú, takže mi to vždy zapletá niekto iný. :D No chcela by som to vedieť sama, tak ak by si mi dala nejaké tipy. Ďakujem! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dakujem krasne za mily komentar! :) S tymi braids ti naozaj nepomozem, nakolko mam odpozeranych XY videi, ako sa tieto veciciky robia, cize som sa to prakticky naucila z Youtube. Robim ich sama, ruky sice obcas bolia ale za par minut je to hotove. :) Najlepsie je skusat si to doma, ked mas cas. Potom sa uz len nazdas ze to vies lavou zadnou. :)

      Delete
  2. tie fotky, cely clanok ale aj styl pisania jednoducho uzasny (:

    ReplyDelete
  3. Ty prstýnky vypadají roztomile! :33
    www.eliska-dvorakova.blogspot.cz

    ReplyDelete