August 31, 2014

Back to School | Girly & Glam

Hello everybodyyy!

Ah, už je to hneď tu, všakže? Neviem, či sa tešíte, alebo naopak - vôbec nie, no príchodu školy nezabránime. 
Možno tentoraz by ste mohli školu začať v totálne inom svetle. Možno, že sa u vás cez tieto dva mesiace stal obrat o 180° (u mňa teda určite) - prečo to neukázať svetu?

V ďalšom článku, pravdepodobne zajtra, sa budem venovať istej #backtoschool téme (musím si ale najprv spísať osnovu), ktorá by niektorým z vás mohla pomôcť predrať sa cez skoré, chladné rána a dlhé školské dni. 

Ostávam však pri tomto dnešnom poste, ktorý je další z mojich step-by-step tutoriálov. Články tohto typu mám naozaj veľmi rada. Čo však ale neznášam, je editovanie. 
Fotky boli fotené dnes, kým bolo úplné svetlo (tentoraz nie sú používané žiadne štúdiovky, len čisté denné svetlo) okolo tretej. Fotenie mi zabralo približne hodinu a pol; potom som ich upravila (and that stuff) a, samozrejme, pozriem sa von oknom a čo nevidím? No, už zhruba nič, keďže je tma.

Zase som sa nechala uniesť... Čiže - makeup look, resp. postup, ktorý som vám znázornila, je naozaj jednoduchý. Myslím si, že sa v prvý deň môžete zobudiť o pár minút skôr a vytvoriť niečo podobné, musíte byť predsa fab!

Ak by som postup nefotila a look robila ako každý iný, zabral by mi 5, maximálne 8 minút. Niektoré kroky môžete kľudne aj vynechať, farby meniť, nič sa nestane. Pridajte si poriadne dramatickú linku alebo umelé mihálnice... je to na vás. 


•  v prvom kroku nanesieme na celé očko bázu a následne tiene v telových odtieňoch (ja som použíla W.O.S z Urban Decay Basics paletky)
•  pre prenikavejší look som naniesla On and On Bronze od Maybelline len do stredu viečka, na miesto, ktoré je tesne nad mihálnicami
•  ako transition color použijem Faint, tiež z Urban Decay Basics paletky
  hlbšie do kútika aplikujem dve najtmavšie hnedé odtiene z mini Rimmel paletky v odtieni Brixton Brown (odporúčam použiť flat brush, nakoľko s ním viete tieň "naťapkať do kútika a neskôr vytieňovať s blending brushom)
•  nasleduje krok, v ktorom spravím tzv. wing smerom von a hore (ako keby ste si robili cat eye look) pomocou fialového tieňa z Catrice paletky Rumble in Jungle
•  a teraz moja najobľúbenejšia časť - highlighting, mimochodom veľmi dôležitá; biely tieň som naniesla tesne na miesto pod obočie (brow bone) a shimmery pink som naniesla do vnútorného kútika oka
•  celé to zakončíme, ako inak - špirálou


Nechcela som vytvoriť nič dramatické, keďže viem, že veľa z vás navštevuje základnú, prípadne strednú školu a sama som sa do školy nikdy nelíčila nejako extra dramaticky, nie je to predsa girls night out, všakže? :) 


Budem sa naozaj veľmi snažiť, aby som ten zajtrajší príspevok vedela zrealizovať. Do konca mojich prázdnin by som ešte chcela stihnúť aj pár videí, tak uvidíme.

Stay fab!


8 comments:

  1. ja by som za tvoje obocie aj vrazdila.prosim daj mi ho :(

    ReplyDelete
  2. Božííí obočí! <3

    ReplyDelete
  3. aj ja sa chcem tak malovať ale na to treba veľa cviku a to sa mi moc nechce väčšinu času :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nieeeee! Ver mi, dáš to za 5 minút, také je to ľahké! :)

      Delete
  4. tvoje obocie si zasluzi poklonu :) viem ze na zaciatku blogovania si mala redsie a celkovo "mensie" obocie, snad ma chapes...ako si dokazala aby si ho mala take ala Cara Delevingne?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ďakujem pekne! Áno, úplne chápem čo myslíš, kedže vtedy som namiesto obočia mala možno len 4cm dlhú tenkú čiarku! :D
      Obočie som si jednoducho nechala dorásť. Vytrhávala som si jedine tie vlásočky, ktoré rástli naozaj mimo. O dva-tri mesiace som sa konečne dočkala takéhoto niečoho. :)

      Delete