September 5, 2014

Makeup Collection & Storage | 2014

Holaaa!

Dnes som sa odhodlala a nafotila vám fotky do článku, ktorý je snád najžiadajnejším, odkedy som začala blogovať. 
Hm, čo to asi môže byť... No jasné, že viete čo to je!

Nebudem vás naťahovať, aj tak viem, že tieto nudné riadky preskočíte a rovno sa vrhnete na fotky. Chcela by som však dodať - som si vedomá toho, že táto kolekcia predstavuje možno mizivé 1% z kolekcie slávnych "jútúberok".
Naozaj som si dvakrát rozmyslela, či sa na tento post dať alebo nie... Viem ale, že väčšina z vás na tento článok čakalo dosť dlho. Celkovo mi nejde o kvantitu produktov, ktoré vlastním. Kvalita je oveľa  dôležitejšia. 

Som celkom spokojná, že som si pred pár týždňami konečne zorganizovala celú kolekciu a, pravdupovediac, sa mi naozaj páči, ako to celé vyzerá. Už by som potrebovala len nejaký fakt krásny vintage stolík (no worries, I´m on a hunt for that).


Keď sa postavíte pred stolík, vidíte toto. :)

Obe containers sú z Pepca, lipstick holder je z Ebay a držiak na štetce je z vintage shopíku.
Magazíny, ktoré mám momentálne na stole sú InStyle a Vogue. 



V prvom držiaku na kraji (vľavo) mám rôzne concealers (MAC Pro-longwear, Essence Match 2 Cover, Catrice Re-touch Light Reflecting Concealer, Catrice Camouflage Concealer a potom aj Cover Stick-y od NYC a Miss Sporty), tiež aj bázu pod očné tiene od Essence a Elf.

Ak sa posunieme ďalej, vidíte tu štyri "kolónky", v ktorých mám naozaj rôzne makeupy a primers.
V tej prvej mám čisto len BB-krémy (Rimmel, Maybelline, Dermacol, Garnier). V druhej, napravo, mám makeupy s normálnym až vysokým krytím (Rimmel, Essence Clear&Matt a Soft&Natural, Catrice).
Dole, vľavo, mám čisto len bázy (resp. primers) - L´Oreal Studio Secrets, Rimmel Stay Matte a Essence Primer.
A napokon dole, vpravo, mám svojich dvoch favoritov - L´Oreal Eau de Teint a Maybelline Fit Me. Tieto dve produkty používam veľmi často, čiže preto ich mám hneď vpredu.

V prvom šuflíku mám púdre(MAC, Rimmel, Elf, Miss Sporty...), lícenky (Sleek, NYC, Elf, Essence...), rozjasňovače (Elf, Sleek) a bronzers (Elf, Vichy, NYC).

Druhý šuflík je trocha mimo, keďže by tam, logicky, malo byť niečo face-related, no tu uskladňujem svoje maskary - Maybelline, Astor, Rimmel, L´Oreal, Essence, Avon, Max Factor a kopa ďalších.


Toto je moja najobľúbenejšia sekcia - a to sú rúže! Nemám tu všetky, pretože tie, ktoré veľmi nepoužívam by sa mi sem aj tak nezmestili, čiže ich mám v inej krabičke a na úplne inom mieste.
Značky sú podľa poschodí, začínam od "prízemia" zľava (haha!) - Essence (Dare to Wear a Barely There), MAC (Riveting Rose a Viva Glam III), Yves Saint Laurent (YSL #2), Maybelline (Coffee Craze) - toto bol prvý rad zdola.
Rimmel (Kate Moss 107 Matte & 12), Rimmel (Electric Plum & Coffee Shimmer - fialové rúže), L´Oreal (408), Astor (Astor Paris) - druhý rad zdola.
Maybelline (Shimmer Pink & Stellar Pink & Rubis Diamonds) Maybelline Whispers (Orange Attitude & Petal Rebel), Elf (Flirtatious) - tretí rad.
Miss Sporty (Strip Tease & Spiced Rum & Love Me), NYC (Brandy Sparkle & Blue Rose), Fleur de Sante (Warm Sepia) - horný rad.

Na boku mám dve Baby Lips od Maybelline, random rúž a na záver - dve lesky na pery - od Maybelline a NYC.


Ak sa posunieme opäť o kúsok ďalej, vidíme tu môj véééééľmi obľúbený (ako inak...) držiak na štetce. Ak vás to zaujíma, vlastním značky ako MAC, Urban Decay, Bobbi Brown, Elf, Essence, Max Factor, beAngel a niektoré štetce som si objednala individuálne z eBay.

Vedľa štetcov skladujem svoje, momentálne, najobľúbenejšie vône, ktoré však pomaly musím vymeniť na tie "zimnejšie". 
Viac ako polka tých, ktoré tu mám, sú sladké a perfektné na leto. Jeseň je čo nevidieť tu; a na toto obdobie sa mi hodia skôr korenisté vône. 
Malinký parfémik je od Prada, za ním sa nachádza voňavka od Puma, Victoria´s Secret, Chanel, Dior, Kenzo a Heidi Klum. 
Nemôže tu chýbať ani Labello, ktoré musím mať vždy (a myslím tým naozaj vždy) poruke.
Z boku na vás kuká sviečka od Glade by Brise. Mimochodom, mení farbu. V tme to vyzerá naozaj úchvatne! A áno - vonia ešte lepšie.


Posúvame sa k ďalšiemu držiaku, ktorý je (takmer) celý len o očiach.
Šuflíky tu, tentoraz, nie sú vedľa seba, ale nad sebou, čo je praktickejšie najmä pri veľkých paletkách, ktoré sa mi tam zmestia bez problémov.


Opäť by som začala z boku, kde (dočasne) držím dve Apocalips - lesko-rúže na pery od Rimmelu.
Pod nimi mám ceruzky na oči (MAC, Essence, Cover Girl, Catrice, Rimmel...) a svoju jedinú a milovanú linku na oči od S-He (taká lacná a tak dobrá!).

V ľavom hornom rohu mám ceruzku na obočie od Lancôme a set na jeho úpravu od MUA. Pred nimi sa nachádza výberová paletka od Clinique a mono očné tiene od MAC (Satin Taupe, Top Knot a Concrete).
V pravom hornom rohu mám paletku od Dior (odtieň Summer Star), Essence (To Die For) a dve od Rimmel (English Rose & Brixton Brown).
Ľavý dolný roh je venovaný mono tieňom so shimmerom - sú tu dve od Essence z limitovanej edície Cookie&Cream, penový tieň od Dermacolu a dve zlaté tiene sú značky Mary Kay, avšak sa mi zlomili, tak som ich musela presunúť niekam inam.
Hornú časť zakončím tieňmi Color Tattoo od Maybelline (On and On Bronze, Pink Gold a Forever Turquoise).


V hornom šuflíku mám naozaj tie najrôznejšie paletky. Niektoré z nich nepoužívam vôbec.
Paletku od Alverde mám naozaj rada, obsahuje krásne prirodzené odtiene, vhodné aj na to najjemnejšie líčenie. Nájsť tu ale môžete aj paletky od Caltrice, Maybelline, Essence, ale aj H&M.


Dolný šuflík je venovaný mojim dvom Naked-kám - konkrétne Naked 2 a Basics. 
Tieto dve vecičky používam veľmi často, čiže sa k nim viem dostať veľmi ľahko a nemusím sa prehrabávať medzi ostatnými paletkami. Ocením to najmä ráno, keď sa ponáhľam.

No, a kedže tu mám nejaké to extra miesto, mám tu aj obyčajný lash-curler.


Predčím si lahnem do postele, mám vo zvyku sa natrieť telovým maslom. Už viac ako rok používam Midnigh Dare od Victoria´s Secret, toto je moje približne tretie balenie. 
Telové mlieka nepoužívam už vôbec. Mám pocit, že sú úplne mokré (ehhh, what?) a absolútne nehydratujú. 

Aby som mala prístup k mojíim najobľúbenejším lakom, mám ich na vintage tanieriku, priamo na stole. Týchto pár lakov sa nezvykne meniť skoro vôbec. Keď si nájdem odtieň, ktorý sa mi naozaj páči, dokážem ho nosiť aj roky! Akurát si počas zimného obdobia zvykávam pridať jeden konkrétny lak - Ruby Red od Rimmelu (krásna vínovo červená farba, ah).


Toto je všetko, čo sa týka mojej kolekcie. Ako hovorím - nejde o žiadne úchvatné, alebo zaujímavé množstvo. 
Produkty na pleť na tomto stolíku nemám, tie uskladňujem v kúpelni. 

Let´s wrap it up - na dnes je to všetko. 
Pevne dúfam, že ste si v tomto článku našli inšpiráciu a ak ste sa dostali cez moje "blah-blah-blah", tak vám blahoželám!

Prajem vám krásny víkend, ja som práve zistila že môj prvý vysokoškolský kurz sa koná už tento pondelok (oh God...). Myslite na mňa, snád to prežijem. :)


18 comments:

  1. ze nejde o uchvatne mnozstvo? toto sa vola dream collection! to co maju youtuberky je uz prehananie. ale toto je perfektne. :-)

    ReplyDelete
  2. No to je nádherný, máš to úžasný!

    http://nela-prochazkova.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  3. Toto chcem :O Prekrasne!!

    ReplyDelete
  4. Mať doma tvoju zbierku ..sen! ♥ Máš to strašne pekne uložené (narozdiel odomňa, ehm, všetko hodené v krabici :D) inak ak sa môžem spýtať aký vysokoškoský kurz? :) Určite na teba budem mysliť :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Naozaj kraaasne dakujem! :) Neboj sa, davnejsie aj moje organizovanie nestalo za vela, ale musela som s tym daco urobit.
      Ide o moj prvy predmet, ktory je formou kurzu. V pondelok zacinam a bude trvat az do stvrtka. :/ Potom naostro zacinam denne studium od 22.9. :)

      Delete
  5. ty si velmi mila zena :) uz len z tvojho vyjadrovania si mi velmi sympaticka

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeeeej, tak toto je velmi zlate, naozaj dakujem! :)

      Delete
  6. Mna velmi mrzi,ze uz nepridavas tolko ako si zvykavala.Davnejsie si nam ukazovala viac zo seba,pisala si o vela veciach,teraz to uz nerobis.Tvoje clanky su uzasne a osobne si myslim ze mozes byt kludne porovnavana s ktoroukolvek top blogerkou...len sa nam akosi "zakryvas".
    Adka

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma to, uprimne, dovodov hned viacero... Prvy dovod je ten, ze ma objavuje coraz viac a viac ludi a sukromie je to, ktore si chcem zachovat za kazdu cenu.
      A co sa tyka toho, ze uz nepridavam tak casto ako davnejsie... To je preto, lebo som, takpovediac, uz vyrastla z toho, ze polku dna stravim pri laptope. Mam svoj zivot, venujem sa veciam ktore mam rada a blogovanie je urcite medzi nimi, ale su tu aj iste veci, ktore su ovela prednejsie.

      A este by som chcela podotknut, ze ludia beru len kvantitu toho, co napisem... Toto samozrejme nemyslim vobec v zlom - no treba brat aj to, ze ja nad upravou fotiek stravim aj hodiny; a do uvahy treba brat aj cas, ktory stravim nad samotnym fotenim a nastavovanim svetla.

      Som vsak rada, ze niekto napisal aj takyto koment a ja som, naopak, mala moznost vyjadrit sa, kedze moji drahi citatelia aspon budu vediet, ako to cele beriem.
      A tebe, Adka, dakujem za mily zaver komentu. :)

      Delete
  7. je mi do placu!:( toto naozaj chcem

    ReplyDelete
  8. Aka webova stranka je ta Pepca?? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bohuzial si nemyslim, ze maju webstranku, no ak si do Google natukas "Pepco Slovensko", urcite ti vyhodi predajnu. :)

      Delete
  9. AHOJ :)

    Rada by som Ťa pozvala do mojej NARODENINOVEJ GIVEAWAY !

    Maj sa krásne :)
    Nika

    ReplyDelete