March 20, 2015

What's in My Purse | Updated 2015

Ah, tá vôňa blížiaceho sa víkendu... :) Ahojte znova, dámy.

Ako som spomínala v predchádzajúcom poste, som tu opäť s ďalším článkom. Tentoraz som sa naozaj posnažila, aby som sa vám ozvala čím skôr.
Minule som sa preklikala cez blog, aby som čekla, ktoré posty majú najviac návštev, resp. ktoré posty vás očividne najviac zaujali. Medzi najnavštevovanejšími bol aj minuloročný What's in My Purse. Tak ma napadlo, že by som vám priniesla menšiu updated verziu.
Opäť však nečakajte nič prelomové, v kabelke neskrývam žiadnu zlatú tehličku, ktorá by vás mala ohúriť, ani nič podobného. Ešte v nej mám naozaj poriadok, ktorý však aj ostane - neznášam mať v kabelke bordel.

Prednedávnom som si zaobstarala novú kabelku z CCC, ktorú nadovšetko zbožňujem! Nie je ani príliš veľká, ani príliš malá - zmestí sa do nej všetko, čo potrebujem. Stála ma približne 30€, čo je úplne super deal! 
Už nepreferujem veľké kabelky, ktoré sa nosia výlučne v ruke, uprednostňujem crossbody verzie, keďže pri ich nosení mám voľné ruky. 


Veľmi sa mi na nej páči, že nie je jednofarebná, ale obsahuje aj bordovú, ktorú milujem! Vo vnútri je priestranná, s menšími vreckami na stranách. Uzatvára sa na magnet, ale aj na zips.

Obsahuje aj zadné vrecko, ktoré však využívam len na mobil (a slúchadká), aby som ho mala vždy pri ruke a nemusela ho hľadať v celej kabelke - keďže je to asi najdôležitejšia vec, ktorú so sebou nosím (jááájky, poznáme to, že?!).



Keď kabelku otvoríte, ihneď zbadáte tri veci - zápisník, diár a index.
Bez diára sa nepohnem ani na krok. Musí byť so mnou. Stále. Zapisujem si tam všetky dôležité termíny (skúšky, zápočty, práce do školy, narodeniny, rôzne meetingy), to-do veci, moje poriadne pošahané myšlienky, ale aj úplne zbytočnosti (k tomuto sa nevyjadrujem, haha!). 

Zápisník, je myslím si, tiež celkom vhodná vecička. Najmä ak ste menšia kreatívna dušička tam vonku... Úprimne, nemám presne dané, čo všetko si tam zapisujem, keďže si tam zapisujem.... hm, všetko. Weird. 

No a potom tu mám jednu zbytočnosť, ktorú na svojej výške neznášam - a to index. Neviem presne, načo ho stále máme, keď škola má vlastný AIS a všetky hodnotenia sa berú otiaľto. Občas sa cítim ako keby som stále bola na strednej, najmä vtedy, keď sa vlečiem za profesorkou a jemným hláskom ju poprosím, či by mi zapísala výsledné hodnotenie. 
"No poďte, slečna. Čo vám zapíšeme?" 

Ku všetkým trom vecičkám potrebujem čo? No pero, haha! Nosím so sebou obyčajné, aj farebné, nech je deň krajší (no bodaj by to záviselo od farby pera).

Myslím si, že väčšina ľudí sa z domu nepohne ani bez peňaženky - úplná samozrejnosť, však? Rada by som si však zaobstarala novú, čiže ak máte nejaké dobré a overené e-shopy, určite mi dajte vedieť! Brala by som dačo retro a girly. Yumms!


Teraz sa presúvame na niečo diskutabilnejšie; a to na kozmetickú taštičku, ktorú so sebou nosím.
Snažím sa v nej mať veci, s ktorými by som si vedela spraviť ako-taký makeup look, ak by som potrebovala. Poznáte to - nečakané prespávačky, atď. Nerada používam produkty niekoho iného. Nie že by som bola fiflena, to naozaj nie, ale nie je dobré používať veci niekoho iného.
Makeup so sebou nenosím, no mám tu púder od MAC (príp. powder foundation od Rimmelu) a concealer od Maybelline. Ďalšia veľmi dôležitá vecička je Brow Kit od Rimmelu (holy grail product!) a stará dobrá (a moja veľmi obľúbená) tekutá linka na oči od S-He. Tiene so sebou nenosím, čiže posledný eye-related product tu mám mascary - Collosal Volum od Maybelline a Wonderfull od Rimmel (naozaj neviem, prečo nosím obe). 
No a potom tu mám plno rúžov a balzamov a bohvie čoho ešte - Viva Glam III od MAC, YSL rúž v odtieni #2, Maybelline v odtieni Coffee Craze, Catrice lipgloss v odtieni Rose, would you...? (odtieň úplne odporúčam!) a posledný produkt - balzam na pery od Rimmel z kolekcie Keel Calm. 

V kabelke so sebou takmer stále nosím aj nejakú vôňu, momentálne je to Manifesto od Yves Saint Laurent. Krásne sladká a silná vôňa, také naozaj môžem. 

Snažím sa tiež dodržiavať aj pitný režim, čiže fľaša s vodou je dosť veľká samozrejmosť, najmä počas dní keď som v škole od rána do večera, uff.
No a ukončím to trápnymi vreckovkami, TicTac a žuvačkami - predsa len však ide o veci, ktoré má pri sebe snáď každá (a aj každý).

Neviem, či ide o veľa vecí, alebo nie; ešte si domyslite aj materiály do školy a kabelka je plná. :)


Ja letím. Dúfam, že ste počas článku nezaspali. 
Prajem vám všetkým krásny a slnečný víkend. Maximálne si ho užite...

 ...a nezabudnite mi povedať, čo v kabelke máte vy!

Ronnie

8 comments:

  1. jééj:) krásne fotky!! krásnu kabelku máš :)

    ReplyDelete
  2. Toto je topkovy post Ronnie (: xx

    ReplyDelete
  3. Megá, nádherná, krásna, úplne láskyplná na prvý pohľad taška :-) závidím!!!

    ReplyDelete
  4. Vau, super blog a krasne fotky:) určite sa sem budem rada vracať:)
    Ak by si mala čas, bola by som rada keby si pozrieš môj blog http://sajafrey.blogspot.sk/ :)

    ReplyDelete