March 27, 2015

TMI Tag | Better late than never

Opäť vám prajem kráááásny piatok! 
Marec sa nám pomaly končí, že? Oficiálne tu máme jar, onedlho je tu leto - verte mi, že to ubehne ako nič.  Škoda, že je dnes vonku také oničom počasie. Privítala by som príjemné slniečko.

Nový príspevok som vám chcela pridať už pred včerom, ale nejako som nič nestíhala. Včera som prišla domov večer, od rána som trčala v škole, bola som rada že žijem. Ešte keď k tomu dlhému dňu pridáte bolesti hlavy, ehhh.

Podľa nadpisu už asi viete, o aký článok pôjde. Tento som zatiaľ nerobila - ja vieeeem, že tento tag je vonku už asi rok - no fakt som dostala chuť ho aj tak spraviť. Viete, čo sa hovorí - better late, than never. Same old, same old.
Na blog stále pribúda viac a viac nových návštevníkov, ktorí ma ešte nepoznajú až tak, ako tí starší. Takýto typ tagov je podľa mňa skvelým prostredkom to get to know me better. 

1. Čo máš na sebe?
No tak toto bude zaujímavé... mám na sebe tričko veľkosti XXXXXL (žartujem, ale XXL to určite je), ktoré som ukradla od ocka (tým nechcem povedať, že nosí veľkosť XXL...už som ticho) a ktoré je mimochodom faaaakt pohodlné. A tiež mám na sebe hrubé bavlnené pančuchy. 

2. Bola si už niekedy zaľúbená?
Current status.

3. Mala si už niekedy zlý rozchod?
Každý koniec niečoho je zlý, nie? Vlastne, nemusí to tak byť. Ale každý rozchod je istým spôsobom dosť zlý.

4. Aká si vysoká?
Som malinkáááá, mám okolo 160cm. Vôbec mi to však nevadí, skôr naopak. Aspoň si môžem dovoliť nosiť hocijaké vysoké shoesy. :)

5. Koľko vážiš?
Momentálne okolo 48. Niekedy je to 48,1 inokedy 48,7 - ale 48 sa snažím držať. 

6. Máš nejaké tetovania?
Nie! Zatiaľ. Ale veľmi by som chcela. Niečo malinké, nenápadné, no malo by to byť niečo, čo pre mňa bude veľa znamenať. Možno čoskoro.
Veľmi sa mi páčia tetovania vpredu na prste, pod nechtíkom, alebo na boku na prste, prípadne na kľúčnej kosti. 

7. A čo piercingy?
Haha! Mala som, v nose, keď som bola asi siedmačka. Páááni! Bolo to už tak dávno! Ale - vypadol mi, čiže toľko o tom. Potom som si nos dala prepichnúť ešte raz. To som však ľutovala a fakt som čakala, že mi pierc opäť vypadne. Samozrejme, že o týždeň sa tak stalo. Vďakabohu.

8. Obľúbená showka? 
Neviem či sa týmto myslí TV Show (ako seriál) alebo actual show (napr. ako Ellen DeGeneres, ktorú mimochodom zbožňujem). Osobne stále sledujem The Vampire Diaries a Pretty Little Liars (ehm...vie niekto kto je Charlie?). Tieto dve showky sú moje srdcovky už pár rokov. Tiež som sledovala Gossip Girl (došla som po štvrtú sériu, potom ma to prestalo zaujímať, ale tú prvú som videla asi tisíckrát), The Carrie Diaries, Ravenswood, Lost (oh, pamätá sa na to ešte niekto?), American Horror Story (prvá séria je úžasná, druhej nejako neviem prísť na chuť, ALE - minútka ticha pre Tate-a)... je ich ešte viac! 

9. OTP?
No páááni, asi Chuck a Blair, no nie? :) Alebo budem staromódna a poviem mamku s ocinom!

10. Obľúbená skupina?
Dávno som vééééľmi žrala Paramore! Momentálne ulietavam napríklad na Coldplay. Potom sú tu klasiky ako Nirvana, Queen...tieto nikdy nezostarnú.

11. Obľúbené songy?
Uhh, tých je teraz viac! V poslednom čase robím to, že si kliknem na Youtube channel Spinnin Records a počúvam čo nájdem.
No zimomriavky mám zakaždým, keď počujem Take Me to Church od Hozier, Give Me Love od Eda Sheerana (vlastne - od neho môžem úplne všetko!!!), Fade Out Lines od The Avener, How We Party od R3hab... a najväčšia topka je určite Another Love od Toma Odella (mám pred sebou véééľmi peknú scénku z TVD, ah).

12. Niečo, čo ti chýba?
Moja Zuzička. A veľmi mi chýba byť 13-ročnou, ktorá si nemusí robiť žiadne starosti. Tie časy mi naozaj chýbajú.

13. Koľko máš rokov?
No zachvíľku 20, niéééé?! Uhhh, dúfam, že aj vy cítite tú iróniu.

14. Aké si znamenie?
Býk. No úprimne, nikdy som si nečítala nejaké "zhrnutie" toho, aké by som mala mať vlastnosti, alebo čo. Dokonca aj horoskop si čítam málokrát. Ale čo si vždy čeknem, sú moje štastné dni (veď viete, Nový Čas vychádza každú sobotu s TV programom, tam to píšu, nežartujem, niekedy to fakt sedí - a ja neverím, že som to fakt napísala)...

15. Vlastnosti, ktoré hľadás v partnerovi?
Určite dôveru, záujem a vernosť... a hlavne chcem, aby to bol človek, na ktorého sa viem spoľahnúť nech sa deje čokolvek.

16. Obľúbená hláška?
You think you know people... and then they surprise you. (A.D)

17. Obľúbený herec?
Uhhh! Keegan Allen... dobre?

18. Obľúbená farba?
Všetky zemité! Hnedá, čierna, sivá! Potom mám veľmi rada tmavšie (vintage) odtiene ružovej a bordovú! Yumms!

19. Tichá hudba alebo hlasná?
Podľa toho kedy. Keď som sama doma, hýbu sa aj obrazy na stenách. Ale keď len tak ležím v posteli, tak mám radšej tichšiu. Keď niečo robím (píšem článok, učím sa), tak zase nepočúvam žiadnu hudbu, resp. počúvam skoro na min. hlasitosti.Fakt ma to ruší.

20. Kam ideš, keď si smutná?
Úprimne? Idem si zabehať. Tak veľmi to pomáha! Keď som rozrušená, zvyčajne sa musím čím skôr dostať preč z bytu. 

21. Koľko ti trvá, kým sa okúpeš?
Niekedy si vo vaničke ležím aj hodinu! Keď sa ponáhľam, som hotová aj za 10 minút...alebo 15. Dobre, tak 20.

22. Ako dlho ti trvá, kým sa ráno pripravíš?
Neznášam mať rušné ráno a ponáhľať sa. Preto sa vždy zobudím o 15 min skôr... No keď sa ponáhľať musím, dokážem sa dať dokopy aj za 10 min. 

23. Turn on? 
Dobre, toto som radšej nechala tak ako to je, bez prekladu. No ale k pointe - mám veľmi rada, keď niekto dobre vonia a keď je niekto na mňa milý. A keď sa na nič nehrá. A keď ma niekto má rád. Dobre, už končím.

24. Turn off?
Naozaj zo srdca neznášam, keď je niekto arogantný a za každú cenu chce vynikať, aj keď mu to nejde. Tiež nemám rada, keď sa niekto tvári, že mu je všetko ukradnuté.

25. Prečo si začala blogovať?
Tak poznáte to... nemáte žiadny koníček, nudíte sa, tak skúšate nové veci. Myslela som si, že ma blogovanie bude baviť mesiac, ale - stále som tu.

26. Čoho sa bojíš?
Pavúkov a chrobákov, jééminku! A bojím sa samoty a sklamania. Preto sa neviem z ničoho tešiť dlho (verte mi, pritom som typ ktorý sa teší aj tomu, keď je vonku pekne!).

27. Posledná vec, ktorá ťa rozplakala?
Rozhovor. V dobrom zmysle. :)

28. Kedy si naposledy povedala niekomu, že ho ľúbiš?
Včera, priateľovi. 

29. Význam tvojho mena?
Myslí sa tým názov blogu - áááá, najprv som mala blog zameraný čisto na beauty veci. Preto je v názve "hearts makeup". Podľa mňa sa však tento blog stal skôr lifestyle-ovým, než čisto beauty. Ale makeup related veci stále milujem, samozrejme :)

30. Posledná kniha, ktorú si čítala?
Páni, naozaj sa nepamätám! Toľko kníh som zvykávala čítať! Teraz už, bohužiaľ, nemám čas. Vlastne, haha - naposledy som čítala kapitoly z Veľkej Didaktiky od Komenského! Viete, že učenie má byť hravé...? No na toto radšej nenapíšem nič.

31. Kniha, ktorú momentálne čítaš?
Momentálne nečítam, haha! Vlastne tam mám plno povinného čítania, čiže by som asi mala začať.

32. Posledná showka, ktorú si pozerala?
Posledný diel PLL! Páni, párkrát sa mi zastaviť dych. Ale ten koniec bol naozaj oničom. Čakala som veľké odhalenie. Namiesto toho mi ukázali niekoho, koho ani nepoznám, haha! Vraj sme však uz Charleho videli! Nejaké teórie...?

33. Posledná osoba, s ktorou si sa rozprávala?
Bola to moja mamka! 

34. Vzťah medzi tebou a poslednou osobou, ktorej si sms-kovala?
Bola to kamarátka Zuzka. No a ona je... no, moje druhé ja. Aj tretie, a štvrté, haha!

35. Najobľúbenejšie jedlo?
Je ich toľko, že ak by som ich začala vymenovávať, boli by sme tu do rána! 

36. Miesto, ktoré chceš navštíviť?
Ak niekto plánuje navštíviť New York, prosím, nech ma zbalí do kufra, prisahám, že sa tam zmestím.

37. Posledné miesto, kde si bola?
No v kuchyni, samozrejme, haha! Nie, nejedla som, umývala som riad.

38. Crush?
Ja ľúbim každého, kto ľúbi mňa! Naozaj. :)

39. Kedy si naposledy niekoho pobozkala?
Akurát som mamke dala pusinku na líčko, počíta sa to? Ja viem, že ano!

40. Kedy ťa naposledy niekto urazil?
No páni, tak na toto naozaj neviem odpovedať. Ja som veľká citlivka, nepotrebujem veľa! :) Ale zase to neberiem ako urážku (pche, nie som pipka!), skôr ma to bolí.

41. Najobľúbenejšia sladkosť?
Snažím sa sladkosti nepapať. Ale mám véééľmi rada Linu, dúfam, že ju pozná každýýýý! Duh!

42. Na akom nástroji hráš?
Na žiadnom! Ale naozaj obdivujem ľudí, ktorí vedia hrať na klavíri! Vyzerá to a znie to úžasne!

43. Najobľúbenejší šperk?
Taký nemám. Vždy si nejaký dávam podľa toho, čo mám práve na sebe. Vo všeobecnosti však zbožňujem prstienky! Veľké, vintage! Veď ma poznáte.

44. Posledná športová aktivita, ktorú si vykonávala?
Beh. Ako vždy. Žiadnemu inému športu sa nevenujem.

45. Posledná pesnička, ktorú si si pospevovala!
Feeling Good INC od Gorillaz! Stará dobrá klasika.

46. Obľúbený chat-up line?
"Oh, and on Wednesdays we wear pink!" Duh!

47. Už si ho niekedy použila?
Haha, myslím že nie!

48. S kým si bola naposledy vonku?
S bratom. We had fun!

49. Kto by mal tento tag urobiť?
Každý, kto sa dostal až sem! :)

Ahh, to bola dlhá cesta. Dlhé posty mám však oveľa radšej, ako tie krátke.
Ale zase - počúvať moje bláboly? No neviem, neviem.... haha!
Víkend je čochvíľa tu, užite si ho. Budem sa snažiť, aby som ďalší príspevok pridala čo najskôr. Ako sami môžete vidieť, snažím sa.

Verím, že sa vám tento post páčil. Vidíme sa.

Ronnie

4 comments:

  1. opat velmi uzasny clanok:))

    ReplyDelete
  2. Netuším kto je.Charlie ale to by sme si museli asi pozrieť prvé dve série, nie? Možno tam.sa niekde objavil... Alebo všetko ešte raz :D bolo to zvláštne, prekvapujúce ale nič nové sme sa.extra nedozvedeli. Tak netuším koľko to chcú ešte naťahovať. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tie som videla doslova že päťkrát! :D A ten koniec bol... ako zo sci.fi. Čím ďalej, tým menej odpovedí a viac otázok. :(

      Delete