April 17, 2015

Feel the Spring | 4 Outfit Inspirations

Hellow! Opäť sa vám hlásim!
Dnešný deň mám voľný, ako každý piatok (a stredu) a keďže sme včera s priateľom mali dllllhú prechádzku po Bratislave, dnes som akurát tak mŕtva a nemám žiadnu náladu na učenie.
Predvčerom som si zase bola zabehať, čiže si myslím, že si jeden voľný dník zaslúžim. Veľmi ma mrzí, že sa to počasie dnes tak pokazilo (včera bolo táááák krásne!), plánovala som ísť na bike, ale asi z toho nič nebude (alebo pravý opak).

No a keď sme pri počasí..., konečne to vonku vyzerá ako-tak normálne. Dnes vám prinášam trošku odlišný a konečne fashion-related článok! 
Bola som zvedavá, či sa k takému teraz niekedy dostanem, keďže som skoro stále zaneprázdnená a viem, že ak idem fotiť niečo takéhoto, bude mi to trvať minimálne hodinu a pol. Poznáte to, vznikne asi 100 záberov, z ktorých je asi 10 podľa mojich predstáv.

Outfity, ktoré vám ukážem sú momentálne moje naozaj obľúbené. Musím vás však upozorniť, že neobsahujú žiadne doplnky. Po väčšine času na mne aj tak visí retiazka, ktorú som dostala od priateľa, už si len nasadím prstienok a idem.
Topánočky sú tiež všade tie isté - už si nemôžem dovoliť experimentovať v 15cm vysokých lodičkách. To by som plakala zakaždým, čo by mi zdrhol bus! Musím predsa stíhať prednášky, haha!
Čiže outfity slúžia výlučne na inšpiráciu, ide len o "base", je na vás aké doplnky zvolíte, alebo čo si dáte na vrch. 
Jediná vec, s ktorou som experimentovala, je kabelka, tá je všade iná. 


Tento prvý outfit je veľmi ženský, no zároveň aj cute! Hlavnú úlohu zohrávajú peplum top a listová kabelka. Zvolila som si k nim veľmi pohodlné disco pants (all the way!) a balerínky, ktoré uvidíte aj v nasledujúcich outfitoch.
Ak by ste chceli ísť pre čisto ženský look, odporúčam nude lodičky, s ktorými nič nepokazíte! Na vrch by som si dala určite riflový kabátik. 



Toto je asi môj najobľúbenejší outfit, z tých current favorites! Mala som ho na sebe aj včera a dostala som mnoho komplimentov! :)
Šatičky, ktoré sú samé o sebe dosť výrazné, som skombinovala s jednoduchou kabelkou v podobnom odtieni, ako je floral print. Čierna by bola tiež dobrá, ale sivá predsalen vynikne viac. 
Stále sú tu spomínané balerínky, no ak by ste opäť chceli staviť na niečo s opätkom, odporúčam nejaké pekné sandáliky (v prípade teplejšieho počasia) alebo lodičky, najlepšie na platforme. Ak by počasie vyvádzalo, určite by som stavila na riflový kabátik, alebo jednoduchý svetrík.


V prípade tohto outfitu ma neskutočne naštvalo, že sa nedal zachytiť vzor na sukni! Nejde o obyčajnú čiernu sukienku - je na nej ďalšia, ako keby čipkovaná vrstva, na ktorej je plno margarétok. Vyzerá to naozaj pekne. Stavila som tiež na pletený croped svetrík a kabelku, ktorú momentálne nosím asi najčastejšie. Mimochodom, svetrík má zo spodu prišitú ďalšiu, akokeby spodnú vrstvu (na fotke je skrytá), čiže ak svetrík skombinujem s disco pants, vyzerá to, ako keby som pod svetríkom mala ešte košielku, ktorá z dola vytŕča. Vyzerá to fakt dobre!


Posledný outfit sa tiež skladá z cropped svetríka, no namiesto sukničky som zvolila high-waisted šortky! Nie som si celkom istá výberom kabelky, no myslím si, že istým spôsobom dotvára celý look, ktorý nevyzerá nudne. Tiež by som k outfitu zvolila jednoduché čierne lodičky (tentoraz bez platformy), alebo chunky boots!


Aké sú vaše go-to outfity? Som naozaj rada, že už konečne vykuklo aj slniečko a nemusím na seba hádzať tisícpäťsto vrstiev!
Ah, znova je tu víkend, čiže vám prajem, aby ste si ho užili. 

Vidíme sa čoskoro.

Ronnie

10 comments:

  1. ihneď by som brala úplne všetko :3

    ReplyDelete
  2. Prve dve sety su uplne najlepsie. :-)

    ReplyDelete
  3. Tá dvojka - tie šaty - waaaaw :-)
    stylebymyself.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Ach bože! Ty máš tak úžasný vkus!:) Všechno je taaak moc krásné!:) A navíc máš hrozně pěkný komentář a dobře se to čte (už jsem četla asi dalších 5 článků, hahaha).. Určitě u tebe nejsem naposledy!:). Hlavně jestli zase někdy přidáš tak skvělé outfity:).. a Promiň, nevyberu, který je nejlepší, všechny jsou skvělé!:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jéééj, no ty si ma teda veľmi potešila! :) Budem sa na tvoju návštevu veľmi tešiť! Dakujem za milý komentár :)

      Delete
  5. odkiaľ máš ten biely svetrík, čo je v 3. outfite? :)
    -inak skvelý článok a outfity takisto :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Takže, krásne ti ďakujem za milý komentár. Svetrík je z New Yorkeru. :)

      Delete