April 14, 2015

| Your Questions Answered |

Čauky, slečny!
Je mi to veľmi ľúto, že ste si tu počas uplynulého týždňa nenašli žiaden článok. Idem to však napraviť. 
 Veľkonočné sviatky sú preč, dúfam, že ste všetky vyšibané ako sa patrí! Mne to tento rok prešlo, naštastie som nedostala ani kvapku vody - možno preto ma chytá nádcha, haha! 
Celkovo som však rada, že sú sviatky preč. Veľká Noc rozhodne nepatrí medzi moje obľúbené a tieto uplynulé dni boli vo všeobecnosti dosť blbé - som rada, že mám zajtra konečne nejaké prednášky a rozum mi začne chodiť aj po rozumných veciach, hah! (pozn. - tento článok som mala rozpísaný už pred pár dňami, preto toľko rečí o sviatkoch, ehh)

Mimochodom - čo to má znamenať, že Nina odchádza z Vampire Diaries?! Uhhh, minútka ticha! Vôbec to nechápem. Tým pádom by mali ukončiť celý seriál, veď bez nej to absolútne nemá žiadnu pointu! Myslím si, že toto je ešte horšie ako to, že Charles je A, haha!
Ah dobre, už zase kecám dve na tri, radšej prejdime k pointe článku, lebo by som tu zase len vykecávala do rána.


Rozmýšľala som, že som dávno nerobila post typu Q&A! Nechápem prečo, lebo takéto články naozaj môžem. Veľakrát od vás obdržím nejaké tie otázočky, ale samozrejme, že na ne zabudnem odpovedať. Nie je to však nič osobné; vždy si poviem že odpíšem neskôr, v kľude a nakoniec z toho nič nie je (kamoši by vedeli rozprávať!).
 Takže som zozbierala niektoré otázky a odpovedala na ne. Dúfam, že vám nemusím pripomínať, že mi ďalšie môžete posielať aj naďalej, buď mailom (glamorousillusion@yahoo.com), na Twitter alebo mi otázky kľudne nechajte dole v komentároch.

Aký parfém používaš momentálne?
V týchto dňoch používam najčastejšie Jadore od Dioru! Ahhh, je to asi najlepší parfém, ktorý osm kedy mala!

Čo ťa najviac vie odradiť od niekoho?
Keď viem, že mi niekto klame do očí. A už sa mi naozaj veľakrát stalo, že som dopredu vedela odpoveď, no aj tak som sa spýtala, keďže som bola zvedavá čo ten človek povie....

Ostrihala si si vlasy, že?
Áno! Časť mňa by znova chcela dlhé. Ale druhá časť by šla ešte na kratší look. Keďže som si teraz znova zosvetlila ombré pred pár dňami, je celkom možné, že ešte 2cm pôjdu dole.

Koľko hodín spíš denne?
No, to je dosť diskutabilné. Keď nemám školu, tých 6-7 hodín spánku v pohode dám. Ale keď mám školu, tak niekedy to ťahám s 8 hodinami počas celého týždňa dokopy!

Čo si obliekaš veľmi rada a čo naopak vôbec?
Hm, tiež dosť diskutabilná otázka. Mám veľmi rada šaty. Najmä teraz, keď je vonku konečne ako-tak normálne počasie. Tiež rada nosím crop-topy s disco pants. Vlastne hocičo s vysokým pásom môžem, nízky pás nenosím vôbec, také kúsky ani nemám v šatníku. Tiež milujem vintage kúsky vo všeobecnosti.

Ako ťa zmenila výška?
Som oveľa samostatnejšia a možno odvážnejšia. Nie možno, ale určite. Na odbor, ktorý študujem, som šla sama. Nikoho som tam nepoznala. Spoznávať kopu ľudí len tak ma desilo. Teraz je to hračka. Jaj, a prestala som nosiť štekle. Teda nie úplne. Ale nie je to sranda v nich behať, keď musíte chytiť bus.

Stále sa snažíš žiť zdravo? Mne to veľmi počas školy nejde.
Áno. Aj keď sa to teda nedá až tak dodržiavať, ale stále dodržiavam to, že nejem nezdravé jedlá, sladkosti skoro vôbec nie a chodievam behať. Teraz už snáď aj častejšie.

Vrátila by si sa na strednú?
Rozhodne nie.

Tešíš sa na svoju 20ku?
Nie, nie a nie! Najradšej by som navždy bola teenager! Desí ma tá predstava.

Nosíš fejky? Čo si o nich myslíš?
Nenosím ich, akurát z nich mám husiu kožu. Radšej si kúpim peknú kabelku z H&M za 30€, než "Vuittona" bohvie odkiaľ za 20€. Čo je vlastne pointa fejkov? Vysvetlite mi to niekto...

Najobľúbenejší kozmetický produkt?
Momentálne? Určite je to Brow Kit od Rimmelu!

Akoto, že nemáš vôbec žiadne vyrážky, ani akné?
Nemám ani poňatia, ale som za to veľmi vďačná! Vyrážku zvykávam mať vtedy, ak som v strese. Ale zmizne mi naozaj rýchlo. No inak mám čistú pokožku a práve preto si na seba dávam len minimum makeupu (stále používam Eau de Teint od L'Oreal, super ľahké!)

Akú aplikáciu používaš najčastejšie?
Bude to asi Messenger, haha!

Ako najradšej nosíš svoje vlasy?
Hocijako, naozaj. Len nie rozpustené. Tie nemusím. Keď už mám dlhé vlasy, tak to aj využijem. :)

Kde najradšej nakupuješ?
Fúha, to je teda úplne jedno, hlavne nech nájdem niečo, čo sa mi zapáči. Na značke nezáleží.

Koľko km zvykávaš zabehať?
To záleží od nálady. Niekedy 4km (moje minimum), inokedy aj 9km.

Čo robíš, keď nevieš spať?
No ja teda trpím veľmi veľkou nespavosťou, mám s tým obrovký problém a fakt ma to štve. Ja sa učím výlučne v noci (vtedy mi to ide najľahšie), alebo si zapnem film, surfujem na webe...


Toľko toho na dnes. Neodpovedala som na všetky otázky, ktoré ste mi poslali, keďže niektoré boli riadne staré.
Prajem vám krásny zvyšok dňa, vidíme sa čoskoro.

Ronnie

4 comments:

  1. ako trochu odveci ale mas uzasnu postavu :DD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uhhh, to teda určite nie!!! :D Ale ďakujem krásne!

      Delete
  2. Tie rifle co mas na fotke su D O K O N A L E !!
    Prosim ta odkial su? ^_^ :3 :) Dakujem kraasne

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh, neviem prečo, ale cítim sa v nich dosť nanič. Možno je to tým, že som na sebe X rokov nemala rifle, musím si na ne zvyknúť, haha! Sú z New Yorkera, ďakujem pekne! :)

      Delete