October 14, 2016

Autumn/Fall Outfits

Howdie!
Je čas sa zababušiť, priniesť si horúci šálok kávičky a naťukať ďalší článok! Priznávam sa, že v pozadí mi ide moja obľúbená telenovela. Ehh, áno, som ten typ, ktorý telenovely fakt žerie - avšak nie všetky, samozrejme. Ostalo mi to z detstva, keď som ich neustále pozerala s mojou babkou, každý podvečer, denno-denne. Neskutočne mi to pripomína tieto časy a ja osobne na ne rada spomínam. ☺
Ale späť k  článku, ten dnešný bude konečne fashion-related

Pôvodne som si ho predstavovala trocha inak, avšak mi plány nevyšli tak, ako som chcela.
Na druhej strane, som vám ho naozaj veľmi chcela ukázať, čiže vám ho prinášam aj napriek tomuto faktu. 
Pomalinky, ale isto zisťujem, že jeseň je ako stvorená na experimenty s módou. Vrstvenie, rôzne kombinácie, jeden deň conversky, druhý deň cute mokasínky... kombinácií je až-až.


Mám rada skutočne jednoduchú módu. Dievčenskú, ale s edgy prvkami. Mám rada niekedy na prvý pohľad čudné kombinácie. Nejde mi vôbec o to, aby sa "môj štýl" páčil niekomu inému. 
Ide mi v prvom rade o to, aby som sa cítila dobre ja. Za každých okolností.

Niektorí ľudia majú vo zvyku, že ak sa spýtajú niekoho na názor a ten povie, že sa mu niečo nepáči, tak si konkrétny kúsok oblečenia radšej neoblečú, či dokonca ani nekúpia, len kvôli názoru iného. Takto by to naozaj nemalo byť. To, ako sa obliekame, je vlastne istý spôsob vyjadrovania sa. 
Mám dneska zlú náladu? Vidím to na all-black-everything. Cítim sa dnes naozaj štastne? To bude plno farieb a najobľúbenejšia suknička k tomu! Mám chuť zvádzať? Istia to bodycon dress a tie najkrajšie lodičky, ktoré mám! Je to len a len o vás. ☺


(jacket - Bershka, sweather - NewYorker, skirt - House, bag - NewYorker, boots - CCC)
 
Začneme zľahka, azda s mojou najobľúbenejšou kombináciou - cropped svetríkom, sukničkou a denim jacket! Ako som spomínala, mám rada náznak edgy prvkov, čiže som si k tomu zvolila chunky boots s výsekmi na bokoch, ktoré fakt zbožňujem. 
Celé spolu to pôsobí ľahko, ale dievčensky. Ak je vonku chladnejšie, stačí, keď si navlečiem na seba pančušky, či šálik. Vhodné sú, napríklad, aj knee-high socks.

(jacket - Bershka, sweather - NewYorker, button-up - Zara, trousers - Zara, boots - CCC, bag - Asos)
 
Na druhej strane, ak nie ste typ slečny, ktorá rada nosí sukničku, je tu stále možnosť zvoliť si jednoduché nohavice. Ja preferujem tie s vysokým pásom - moja srdcovka. Pod svetrík som si zvolila obyčajnú bielu košieľku, ktorá vytŕča, nakoľko ide o cropped svetrík, čo podľa mňa pôsobí úplne cute. Obuv je tá istá, no tiež si občas hodím na seba conversky, či iné chunky boots. Záleží naozaj na nálade, či počasí.

(coat - Stradivarius, dress - Reserved, top - Mango, shoes - F&F, bag - Tally Weijl)

Momentálne je naozaj veľký trend skombinovať šaty a top dokopy. Priznávam sa, že tento outfit vznikol úplnou náhodou a ešte som nemala tú možnosť ho aj nosiť, avšak už teraz sa teším na tú príležitosť! Story time
Top, ktorý vidíte na fotke mám v skrini v podstate od začiatku tohto roka. Kúpila som si ho, lebo sa mi páčil - očividne... Nemôžem povedať, že by som naň zabudla, no problém je, že akokoľvek som sa ho snažila skombinovať, nepáčilo sa mi to a necítila som sa vo výslednom outfite dobre. Dnes som ho zhodou okolností držala v ruke a následne mi padol zrak na tieto šaty. A zvyšok si už viete domyslieť.
Obuv som si zvolila jednoduché mokasínky. Páči sa mi ten mierny vintage feeling. Aby som nepokazila čistú dievčenskosť outfitu, pridala som sofistikovaný trench coat, ktorý by v žiadnom šatníku nemal chýbať!

(sweather - Camaieu, pants - Zara, bag - NewYorker, boots - CCC)

Toto, milé slečny, volám outfit ako stvorený pre deň, keď naozaj nemáte náladu a jediné, čo chcete, je ostať v posteli celý deň. Tmavé farby, pohodlie a tzv. cozy feeling.
Ja si osobne pod svetrík ešte dávam nejaký tenší top, najlepšie s dlhým rukávom, aby som si nemusela dávať žiaden kabátik. Ešte kávička do ruky a som pripravená zdolať deň.

(top - Bershka, pants - Bershka, coat - Stradivarius, bag - NewYorker, boots - CCC, scaft - H&M)

Posledný outfit je typu "nemám si čo obliecť, tak si oblečiem toto". Toto sú kúsky, ktoré si vždy zvolím, keď mám tri minúty do odchodu. Alebo teda minútu, ak mám byť presná.
Disco pants zbožňujem, v nich sa cítim asi najlepšie. Potom už len nájsť nejaký schopný top a čas letieť. Tiež som si maximálne obľúbila túto šatku, ktorá je neskutočne dlhá, no o to lepšie.☺


Isto ste si všimli, že na fotkách nie sú žiadne doplnky. Tie už nechám na vašu fantáziu. 
Tiež som zvedavá, čo by ste doplnili, prípadne úplne odstránili. 

Nezabudnite však, že treba nosiť to, v čom sa cítite maximálne dobre, nech je to hocičo.

Veronika

3 comments: