March 8, 2017

Updated Brow Routine | Step by Step

Dámy, dnes vládneme svetu my! Krásny Deň žien prajem každej dáme, slečne, ale aj všetkým dievčatkám ako som ja. 
Dnes som opäť dostala náladu naťukať vám nejaký článoček - hm, možno sa z toho stane tradícia každú stredu. No a keďže je reč práve o strede, dúfam, že na sebe máte niečo ružové, pretože on Wednesdays we wear pink, hihi!

Páči sa mi, ako sa znova postupne dostávam k beauty veciam. Rozmýšľala som nad niekoľkými nápadmi na dnešný článok, no takmer každá idea bola práve beauty related. 
V neposlednom rade som vám chcela odovzdať článok, ktorý by vám zároveň poradil, ako si ráno ušetriť pár minút aby ste si mohli o kúsok dlhšie pospinkať. Pretože ráno sa počíta každá jedn minúta.

Dávno, pradávno, som zdieľala videjko, kde ste mohli vidieť moju brow rutinu. Toto však bolo doslova pred dvoma rokmi. Odvtedy som objavila nové vecičky, ktoré používam veľmi rada a v podstate aj nový štýl vypĺňania obočia. 


Ak sa pozriete späť na najstaršie články, tak môžete vidieť, že moje obočie bolo vlastne kombináciou hororového filmu a komédie - hrôza a des!
Pamätám sa na svoju prvú threading sessiu - slečna mi obočie len jemne vyformovala a zbytočné chĺpky dala preč. Varovala ma, aby som si obočie nikdy nevytrhala na príliš tenko, vraj to budem veľmi ľutovať. Skvelé, cupkala som domov do kúpeľne, aby som si mohla obdivovať nové kamošky.
Pri druhom "kozmetickom sedení" v úplne inom salóne mi pani spravila trojkilometrovú medzeru medzi obočím - ak sa to tak vôbec dalo ešte nazývať. Dodnes mi na niektorých miestach obočie vôbec nerastie, čo ma veľmi hnevá, Zamaskovať sa to dá, nie je to až také hrozné, ale niekedy mám dni, keď mejkap na tvári nechcem ani len cítiť, a vtedy sa to dá všimnúť. Čiže z obočia vznikli dve čiarky ležiace od seba riadne ďaleko. Úžas. 

Obočie napokon, samozrejme, dorástlo, až na tri-štyri chĺpky. S tým už dokážem žiť. 
Práve preto si myslím, že obočie je na tvári naozaj dôležité. Nemusíte mať dokonalé očné líčenie, ani perfektný mejkap, keď máte pekné a upravené obočie a minimum líčenia, ste úplne good-to-go.

 Počas tejto celej doby som vyskúšala naozaj nespočetne veľké množstvo produktov na obočie, no žiadny z nich nemal trvalejší efekt. Presne kvôli tomuto problému-neproblému som hľadala riešenie, kedy si obočie nebudem musieť každý deň vypĺňať, aby vyzeralo pekne. 
S farbením obočia som predtým skúsenosť vôbec nemala. Ale keďže rada experimentujem a nerada si platím za niečo, čo celkom isto zvládnem aj sama, asi na začiatku jesene minulého roka som v drogérke objavila obyčajnú hennu na obočie. 


V podstate je to vec, ktorú som si mohla zaobstarať už veeeeľmi dávno. 
Papierik na zadnej strane dáva jasné inštrukcie, ako produkt používať. Na predmet strane môžete vidieť, že produkt vystačí na 10 aplikácii - čo vôbec nie je pravda. Toto je vôbec prvé balenie, ktoré som si kúpila a produkt používam už pol roka, niekedy aj dvakrát do týždňa. 

Tým, že je to len henna a ja si tvár čistím každé ráno aj každý večer, produkt z obočia zlezie pomerne rýchlo. Niekedy mi stačí produkt použiť aj raz týždenne, no bežne ho používam dvakrát, podľa toho, koľko mejkap-u som mala v ten a ten deň  na tvári- od toho záleží či použijem viac produktov na celo-čistenie, alebo len jeden, na odstránenie drobných nečistôt z pleti. 

V krabičke teda nájdete farbu na obočie a aktivátor. Z oboch potrebujete rovnaké množstvo, potom už stačí len zmiešať dokopy. Tým, že naozaj doslova použijete iba kvapku na obe obočia, produkt vám vystačí na neskutočne dlhý čas. 
Ja si rada nechávam zmiešanú farbu odstáť na približne 5 minút, aby zhnedla a ja tak môžem vidieť, kam si ju presne nanášam. Nemusíte to však robiť a farbu si kľudne môžete nanášať ihneď po zmiešaní.


No a tu som ja, príšerka dňa!

Na prvej fotke vidíte moje obočie bez akýchkoľvek úprav. Vytrhala som si však chĺpky, ktoré rastú mimo a tiež som si obočie učesala smerom nahor a zbytočné vytŕčajúce chĺpky som skrátila nožničkami podľa hornej línie obočia. Tento proces ste isto videli v rôznych videách na Youtube. 

Pred nanesením farby som si obočie znova vyčesala do pôvodného tvaru. 
Farbu si pomocou štetca najprv nanášam na koniec obočia, kde intenzita farby má byť na záver najväčšia. Preferujem, keď obočie na začiatku má "riedky vzhľad" - túto časť si farbím na úplný záver, pričom farbu si na tomto mieste nechávam pôsobiť čo najkratší čas. Nemám žiadne špeciálne tipy na nanášanie, proste si predstavujem, že si obočie vypĺňam obyčajným tieňom. Chybičky si, samozrejme, odstránite obyčajným odličovadlom na konci nanášania. 

Farbu si nechám pôsobiť približne 10 minút. Napokon si už len vlhkým tampónikom zotriem zvyšok farby a obočie si vyčešem do svojho požadovaného tvaru. 
Je možné, že aj napriek farbeniu budete musieť použiť minimum ceruzky na obočie, či iného produktu, čo bežne používate, no zaberie vám to doslova jeden ťah. 
Vtedy, keď vám už farba začne blednúť, tak si obočie budete musieť vypĺňať tieňom či ceruzkou častejšie - je to však fakt šetrenie časom, keď sa ráno zobudíte a obočie máte v podstate hotové. 
Keď sa ráno líčim, práve úprava obočia mi vždy zaberie najviac času a takto si celý proces zopakujem každé 3-4 dni, podľa potreby, keď mám čas. 

Ešte podotýkam, že spomínaná farba na obočie ma stála niečo pod sumu 2€, čo je naozaj, ako sa hovorí - zadarmo. 
Vôbec sa nemusíte báť produkt použiť doma, aj keď s farbením nemáte žiadne skúsenosti. Pokiaľ sa ako-tak rozumiete do tajov líčenia, nemáte čo pokaziť. A keď aj, berte to tak, že stále je to do týždňa preč. Ja som si farbu zaobstarala v hnedej verzii, avšak na výber je ešte aj čierna - pre veľmi tmavé obočie. Pre blondínky by som tiež odporučila odtieň, ktorý mám ja - stačí keď skrátite dobu účinkovania na približne 5 minút. Keď intenzita farby nebude dostatočná, kľudne opakujte proces.

Dole v komentároch mi zanechajte vaše tipy na úžasné obočie, stále sa mám čo učiť. 

Vidíme sa čoskoro!

10 comments:

  1. perfis clanok :) len si zabudla napisat z ktorej drogerie to mas :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nájdeš to v podstate v ktorejkoľvek drogérke, okrem DM, tam som to nezahliadla, avšak je možné, že aj tam farbu dostaneš. ☺

      Delete
  2. Ja som si dnes kúpila tu henu a som zvedavá ;) Ďakujem za inšpiráciu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Veeeľmi dúfam, že si s tým nakoniec spokojná. Podľa mňa je to super vec, len škoda, že to drží tak krátky čas. ☺

      Delete
  3. Ja som si dnes kúpila tu henu a som zvedavá ;) Ďakujem za inšpiráciu :)

    ReplyDelete
  4. Super.. já teď na barvení obočí objevila značku Beauty Lash a jsem z ní nadšená a na blogu je o ní i článek :-) Jednoduchá aplikace a přirozený výsledek, který vydrží až 6 týdnů.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Presne také niečo by som potrebovala! Vďaka za tip, isto sa po tom kuknem. ☺

      Delete
  5. nevypadava ti z toho obocie prosim? inak mega clanok :-)

    ReplyDelete
  6. farbeniu hennou som podľahla nedávno už aj ja :) ja mám svoje obočko veľmi bledé a vlasy tmavšie, takže sa teším, že aj nenalíčená pôsobím teraz tak výraznejšie :)super vec, kto to vymyslel :)
    Drew's Beauty

    ReplyDelete