March 1, 2017

What's in My Makeup Bag & My Current Makeup Routine

Už je to nejaký čas, čo som tu naposledy strašila!
Presnejšie - ide ma asi poraziť od radosti (áno, dobre čítate), že už je konečne marec! Posledný článok som odklikla niekedy koncom decembra a zdá sa mi, že to bolo predvčerom.
Čo nevidieť, je tu jar, ranné štebotanie vtáčikov, ten príjemný jarný vánok... Opäť sa môžem vrátiť k obľúbenému layeringu kúskov a tiež aj vytiahnuť staré dobré conversky! No povedzte mi, čo viac si želať...

Ešte predtým ako začnem moju pravidelnú stredajšiu coconut sessiu, napadlo ma, že by som mohla naťukať konečne aj nejaký ten článok. Oh, áno, coconut sessia predstavuje polhodinové nanášanie tohto zázračného oleja na moje neposlušné vlasy a ešte horšie nechty, následne nechám pôsobiť niekoľko hodín, a z neposlušných vláskov sa stanú lesklé krásky. No, zase nie tak presne, ale snažím sa. Ale o tomto podrobnejšie v inom článku! Pinky promise.

Dnešný článoček bude viac-menej chillový, keďže dneska mám fakt skutočne lenivý deň. Kapitola bakalárky už mala byť v procese a ja tu sedím, s kávičkou v ruke a rozmýšlam, čo so životom, ako keby som nemala na výber hneď z piatich vecí. Anyone can relate?
Tak aby som aspoň trocha bola užitočná a svetlo v mojej izbe bolo dnes lepšie ako inokedy (whaaat), nacvakala som pár amatérko-amatérskych fotiek a ťukám tento pointless post. Ale snáď aj toto sa ráta a nakoniec nie som až taká neužitočná.

Už dlhšie som nejakým zázrakom nepridala v podstate nič beauty-related. Práve takýto typ článkov fakt môžem. Začiatkom roka som si zaobstarala novú makeup taštičku z Tiger-u. Neviem, do akej miery poznáte tento obchodík, ale s mojim milým tam chodíme pravidelne obdivovať všetky blbostičky, ktoré tam majú naozaj od výmyslu sveta. Jeho síce berú cukríky a čajníky (nežartujem, toto obsahuje 0% irónie), no ja vždy zase čekujem stationery a beauty vecičky. Na začiatku roka som tam narazila práve na túto vintage taštičku, takže musela ísť so mnou. Mimochodom, ceny sú tam naozaj smiešne, čiže si osobne myslím, že hocikto tam vkročí, naprázdno celkom určite neodíde. A nie, tento post nie je sponzorovaný, ten obchod doslova zbožňujem!
Taška je dosť velká na to, aby sa vám do nej zmestili aj niektoré paletky, čo je pre mňa len výhoda!

Ako prvú vec, samozrejme, pred každým lookom, nanášam hydratačný krém. Avšak v taške nosím len vtedy, ak niekde ostávam aj na noc. Momentálne používam obyčajný denný krém od Nivea. Základ sa predsa vždy musí mať na čo "nalepiť", a ja osobne nemám rada, ak sa nalepí priamo na kožu. Je dobré, keď samotnú pleť máte chránenú nejakým tenkým filtrom, napr. krémikom.
Ako základ teda používam Match Perfection od Rimmel. Obyčajne si dám štyri bodky na tvár - líca, čelo, brada, a rozotriem do stratena. Stále som zástankyňa toho, že používam len minimum produktu, keďže neznášam ten ťažký pocit mejkapu na sebe. Pod oči v tvare čudného V si nanesiem concealer z tej istej kolekcie! Na obe vecičky používam obyčajný flat top buffer.


Concealer, samozrejme, zafixujem púdrom od MAC. Na ostatné časti tváre púder nenanášam - iba ak ostal nejaký produkt na štetci.
Strašne som si v poslednom čase oblúbila bronzér od NYC. Nikdy som nejako kontúrovaniu nepripisovala velký význam, no už len pár ťahov štetcom dokáže zmeniť vás look a dodať tvári dynamiku. Tiež odporúčam paletku od Rimmel z kolekcie Kate Moss, kde máte aj blush a highlighter!
Čo sa ale týka líceniek, nie je to pre mňa pravidlo. Ak mám "farebnú" náladu, tak super! Vačšinou mám v taštičke paletku od Sleek v odtieni Lace. Výborná pigmentácia a úžasné farby!


Ako eyeprimer už nejaký ten piatok používam Stat All Day concealer od Essence. Je to síce korektor, avšak jeho konzistencia je mi úplne vyhovuje ako primer. Na oči si následne nanášam telovú farbu v odtieni Foxy a WOS z Urban Decay paletky.
Ako možete vidieť, odtieň Faint je čochvíla preč. Ten používam na vyplnenia obočia, ideálna farba! Avšak posledný polrok si obočie zároveň farbím hennou, čo mi vydrží približne 4-5 dní. Avšak keď mi už obočie bledne, dofarbujem si ho práve týmto shade-om. Môj trusty štetček je od Anastasia Beverly Hills. Fakt, že má na druhej strane aj comb je proste - palec hore! Nie je nič horšie ako síce dokonale vyplnené, ale neprečesané "kade-tade" obočie.


Isto sa pýtate - a žiadne smokey eyes? Nie. Očné tiene takéhoto typu ma momentálne neberú. Ak mám svoju náladičku, tak použijem mix Naked2 a Faint z Urban Decay paletky.
Milujem nude tiene, ktoré sú doplnené ľahkou linkou. Ja osobne používam dve. Colour Precise od Rimmel má dlhší a oveľa pointy koniec, než Studio Lash od Miss Sporty, no táto linka je zase viac pigmentovaná. No a takto sa skvele dopĺňajú!
Všetko zakončujem špirálou Lash Sensational od Maybelline - čo je holy grail produkt! Nie, nepoužívam umelé mihálnice, ani som ich na sebe nikdy nemala, pre tých, čo sa ma stále pýtajú. Jediné, čo používam je táto maskara a mám pocit, že žiadnu inú si už nekúpim, haha!


Neviem ako vy, ale ja si na spodok svojej kozmetickej taštičky hodím aj pár vzoriek čistiacich gélikov a hydratačných krémov. Takéto veci si asi nebudete dávať len tak do svojej kabelky, načo si predsa so sebou brávať odličovač... No neskutočne sa vám to zíde vtedy, keď nečakane ostanete u niekoho na noc. A skutočne to nezaberá žiadne miesto!
Malá pinzeta sa taktiež občas zíde a zlomený nechet asi tiež nikoho nepoteší, preto je pilník must-have!


Úprimne, viac menej mi ide o to, aby to bola bola pleť pod mejkapom, ktorá je čistá. Pre toto je veľmi dôležité sa pleť starať a pravidelne si ju čistiť. Zistila som, že z čokolády sa mi robia vyrážky, preto, ak mám chuť na sladké, si dám radšej ovočný jogurt, či samotné ovocie, nič čokoládové. 
Tiež som si vždy myslela, že mám mastnú pleť, keďže po pár hodinách mám lesklý ňufák, či čelo. Nedávno som zistila, že mám pleť tak suchú, že občas sa mi nepatrne šúpe. 
Hydratovať treba každý typ pleti - je jedno, či máte mastnú pleť, alebo normálnu. 
Nemôžeme zabudnúť ani na pitný režim - ani neviete, aké je to dôležité. Nie preto máte suchú kožu na tele, pretože nepoužívate telové mlieko. Ale preto, lebo vaša pokožka je smädná. 
Ak vám môžem poradiť, skúste tiež aj obyčajný zelený čaj, hneď ráno, aj večer. A sami uvidíte...

Mimochodom, nie, zrak vás neklame. Privítajte ma v brunette klube!

6 comments:

  1. strašne si pekná ! a super článok:)
    www.LifeByVan.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moooc milá. Ďakujem za kompliment! ☺☺☺

      Delete
  2. ty si tak pekna :'(

    ReplyDelete
  3. Kočko tobě to teda sekne :o :-) Makeup rimmel mi seděl spíše v tom straším balení, než v tomhle novém. Hodinky se mi moc líbí, jsou jemné a elegantní :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tebe viac! ☺ Rimmel má veľmi dobré foundations, avšak sa už veľmi dlho chcem kuknúť na Affinitone od Maybelline. Niečo na tom produkte ma veľmi láka, concealer z tej istej kolekcie je výborný! ☺

      Delete