October 5, 2013

DIY Makeup Holder

Hello cupcakes! You know how I love my DIY posts, so today I decided to post one. Today we're creating an easy makeup holder for your favorite makeup goodies. You'll only need a box, scissors, tapes and a roller.  The background motive is up to you. 


It can be as big as you want, I went for a  bigger size so all of my favorite stuff fit there.

Make sure to read the whole post, since there are lots of pics.



These are the things I used. I also printed out a wallpaper, but about that later.


So I started off with this clean piece of cardboard. As I mentioned before, mine was pretty big.


Here I started making some sections. First I measured the piece, then I cut it out and glued it. It doesn't have to be perfect at all since later we'll be gluing the background on it.


Then make sure to write what you'll be keeping in each section.




For the background you need to do three things - measure, cut it out and glue it on.


At first I thought I could keep my favorite nail polishes in that "random" section but then I had an idea - I made a holder for my makeup brushes. 


Without the holder


With the holder


This project isn't hard at all, but it took me 6 hours to finish it. I really hope you liked this idea of mine. If you decide to re-create this holder, make sure to send me your pictures, I'd love to see them.

xoxo, R






Ahojte koláčiky. Určite viete ako milujem svoje DIY posty, tak som sa rozhodla jeden takýto post vám zas ukázať. Dnes budeme spolu vyrábať držiak na makeup pre vaše obľúbené kúsky. Budete potrebovať krabicu, nožnice, lepidlá a pravítko. Pozadie je úplne na vás, ako ho spravíte. Váš výtvor môže byť tak veľký ako chcete, môj je dosť veľký takže tu mám všetky svoje obľúbené veci.

Tu sú veci, ktoré som použila. Tiež som si vytlačila pozadie, ale o tom neskôr.

Začala som s týmto čistým kúskom kartónu. Ako som spomínala, bol dosť veľký.

TU som začala robiť jednotlivé sekcie. Najprv som odmerala veľkosť, strihala a nakoniec prilepila. Nemusí to byť vôbec pekne nalepené, keďže pozadie to zakryje.

Pre ľahšiu prácu som napísala do sekcíí, že aký druh líčídiel tam dám.

Pre pozadie som robila tri kroky - merať, vystrihnúť a nalepiť.

Najprv som si myslela že by som to "random" sekcie mohla dať svoje oblúbené laky na nechty, no potom som dostala nápad, že by som mohl urobiť držiak pre niektoré štetce.

Konečný výsledok BEZ a S držiakom na štetce.


Tento projekt nie je vôbec ťažký, avšak mi trvalo 6 hodín kým som ho dokončila. Dúfam, že sa vám tento nápad páčil. AK sa rozhodnete ho urobiť, určite mi pošlite svoje fotky, rada si ich pozriem.

xoxo, R

2 comments:

  1. Aha tak nato si potrebovala krabice :D Mňa by asi tento tvoj super nápad nenapadol ..určite to skúsim aj keď neviem či sa mi to podarí :D Ale ďakujem za návod Ronnie! ♥_♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ano pre to :D Držím ti palce, vôbec to nie je ťažké. Ďakujem, xo :)

      Delete