October 7, 2013

Review: MAC Pressed Sheer Powder

Hello darlings! Today I have a review post for you guys, since I haven't done any for such a long time!
Some of you told me that you want a review of MAC Pressed Sheer powder, so - here it is!


I've been using this powder for 4 days now & I can definitely tell you that this powder really is great for oily skin! I'm in the shade NC40 (neutral cool). 
The powder also gives you a light coverage when you use it with a concealer. I love that sheer coverage when I apply this with my MAC 187 brush. 


Now let's face it - this is MAC we're talking about. Of course this is a high end brand but it doesn't mean it has to be great or something. But I can honestly tell you, that this is my favorite powder I've ever tried by far!
I need to touch it up only once a day and it also minimizes my pores.

There's one thing I need to mention - make sure to buy a slightly lighter shade!


The only disadvantage would be, that for someone this powder might be way too creamy.


Package quality: 100%
Rating: 100%
Price: 25$
100% would buy again



I hope you liked this post. If you're thinking about buying this powder, you definitely should!
xoxo, R






Ahojte zlatíčka! Dneska mám pre vás pripravený jeden review post, kedže už som dlho žiadny nerobila. Niektorí z vás si pýtali review na MAC Pressed Sheer púder, tak - nech sa páči!


Tento púder používam už štyri dni a určite je skvelý pre ľudí s mastnejšou pleťou. Ja používam odtien NC40 (neutral cool).
Púder vám tiež dáva v kombinácii s korektorom ľahké (ale veľmi pekné) krytie. Milujem keď si to nanesiem s mojím MAC 187 štetcom a vyzerá to veľmi nebadane.


Čelme tomu - toto je MAC o čom sa rozprávame. Samozrejme že je to vysokokvalitná značka, ale to neznamená že to musí byť úžasné. No musím vám povedať že tento búder je viac než úžasný a je určite najlepší zo všetkých ktoré som doteraz skúšala!
Stačí, keď si ho aplikujem počas dňa len raz a tiež mi to sťahuje póry.
Je tu ale jedna vec, ktorú musím spomenúť - kupujte si len svetlejšie odtiene, v žiadnom prípade nie tmavšie.


Jediné negatívum môže byť pre niekoho to, že púder má krémovejšiu konzistenciu.


Kvalita obalu: 100%
Hodnotenie: 100%
Cena: 25$
100% by som kúpila znova



Toto v anglickom texte vyššie nie je, no ak niekedy navštívite predajňu ako je táto, alebo hocijakú parfumériu kde si chcete kúpiť drahší produkt, prosím vás dajte si na čas. Ja som v MAC obchode strávila vyše 40 minút, pretože pri toľkých odtieňoch človek nevie, ktorý si vybrať. Ak by som si vybrala o odtieň svetlejší/tmavší, určite by mi nesedel. Musíte si nájsť ten svoj.
Taktiež si pýtajte pomoc. Slešna, ktorá tam bola, mi ochotne pomohla keď som jej povedala že aký mám typ pokožky a čo by som chcela. V takýchto obchodoch vám musia pomôcť! A nezabúdajte, že ak si kúpite v parfumérii alebo v takomto obchode produkt ktorý vám nesedel, máte právo ho ísť vrátiť.
To neviem, či vám vrátia peniaze, ale určite vám ho vymenia za taký, ktorý vám bude sedieť.

Dúfam že sa vám posť páčil a ak váhate nad týmto púdrom, ja hovorím ano!
xoxo, R

2 comments:

  1. Nad týmto púdrom som rozmýšlala už dlhšie a ked hovoríš že si s ním veľmi spokojná tak si ho asi pôjdem aj ja kúpiť :)


    http://fashionnicki.blogspot.sk/

    ReplyDelete