October 18, 2013

We Rock!

Hello everyone, I missed you! It's been like forever since I've posted anything.  However, today is that day (haha) and I have another outfit post for you. 

Today I was in a mood for something edgy and rock-ish, so I came up with this. 


We finally changed the background as well (yay!) so it's not boring anymore.

Top - Promod
Jeggings - H&M
Blazer - Atmosphere
Shoes - Aldo
Ring - New Yorker
Purse - Lindex (?)






I hope you liked the outfit.
xoxo, R






Ahojte všetci, už ste mi chýbali! Už je to pomaly celá večnosť čo som naposledy postla niečo. Ale keďže dneska je ten deň (haha), tak mám pre vás ďalší outfit.

Dneska som bola v nálade si dať niečo výrazné a rockové, tak som prišla s týmto. 

Konečne sme trocha zmenili aj pozadie, nech to nie je nudné.

Top - Promod
Jeggings - H&M
Sako - Atmosphere
Topánky - Aldo
Prsteň - New Yorker
Kabelka - Lindex (?)



Dúfam že sa vám post páčil.
xoxo, R

14 comments:

  1. prečo sa fotíš zo zahalénou tvárou?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Prislo mi to tajomne a celkovo suitable:) xo

      Delete
  2. pekný outfit , lenže "Leggins are not pants" toť všetko čo mi vadí :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I know, lenze toto su jeggings. A dakujem :) xo

      Delete
  3. ja mám tvoj blog taaaak rada!vždy keď si ho prezerám tak mám pocit že som na blogu ktorý patrí američanke.máš úžasný štýl a je vidieť že všetko máš v sebe. :-)

    ReplyDelete
  4. Ja mám tiež tieto stripped jeggings a toto určite že nie sú legíny. Mám ich tiež z H&M a nosím ich presne takto, ako vysoký pás :) Toto je veľmi pekný outfit, hodí sa ti takáto rocková móda :)
    PS - prepáč že píšem anonymne

    -Eva

    ReplyDelete
    Replies
    1. Podla mna su dost hrube na to aby boli leginy a bolo na nich napisane ze su to jeggings :) Dakujem pekne. xo :)

      Delete
  5. tie topanki su uplne skvele!!!!!!aj thatsheart ma take ze???

    ReplyDelete
  6. krásna si tu :O a tiež som rozmýšľala o zakúpení týchto jeggings ale nebol čas ked som bola naposledy v H&M lebo som zháňala šaty na birmovku ktorú som mala dnes :D

    http://fashionnicki.blogspot.sk/

    ReplyDelete