October 2, 2013

Casual Shopping day In Budapest & MAC Haul

Hey there!
I'm finally here with a new post (after a longer time). Yesterday we went to Budapest (it was a school trip, actually) and I also did a little shopping.


Since there's a MAC store, I had to go there! I spend almost all of my money in that store (sad bud satisfying) bud I don't regret it, haha!
I'm also adding some pictures from the city. Have you ever been there? 






So the first thing that I purchased is this Sheer Pressed powder (great for oily skin). I'm in the shade NC40. You won't believe me, but this powder actually smells amazing, haha! I haven't tried it yet, it's still super new.




Another baby I got is this eyeshadow in the shade Shale Satin. It's a beautiful pinkish purple color with a shimmery effect. It will be great for everyday natural makeup looks. I haven't tried this either. 




Then I went for this lipstick from their Viva Glam collection in the shade Viva Glam III. I personally think that this is the perfect shade for the fall season! I was hesitating between this and a lipstick from Rihanna's collection but I kinda think that collection doesn't have pretty shades. 


Now I want to show you some random pictures I took!




This place was literally HUGE!!!



My first coffee from Stabucks -  Coffee frappuccino



And my second one - caramel frappuccino. It was soooo yummy!!!


I really hope you liked this post. Share your thoughts with me below.
xoxo, R











Ahojte! Konešne som tu s novým postom. Včera sme šli do Budapešti (bol to inak školský výlet) a tiež som si troška ponakupovala. 
Keďže je tam aj MAC obchod, musela som sa tam kuknúť. Skoro všetky peniaze som tam minula (smutné ale uspokojujúce) ale nič neľutujem. Tiež pridávam na konci pár random fotiek. Bol niekto z vás už v tomto meste?

Prvá vec ktorú som si kúpila je tento Sheer Pressed púder (super pre mastnú pleť). Kúpila som si odtieň NC40. Možno mi neuveríte ale tento púder inak vonia úžasne, haha. Ešte som sa toho inak ani nedotkla, takže je to super nové.

Ďalšiu vec ktorú som si vybrala je tento očný tieň v odtieni Shale Satin. Je to krásna ružovo-fialová farba s trblietkami. Je to super odtieň pre každodenný natural makeup.

Potom som si zobrala aj tento rúž z ich Viva Glam kolekcie v odtieni Viva Glam III. Osobne si myslím že toto je perfektná farba na jeseň. Mimochodom som váhala medzi týmto rúžom a medzi jedným rúžom z kolekcie Rihanny, ale musím sa priznať že tá kolekcia nemá absolútne pekné odtiene/farby.

Teraz vám ukážem nejaké random fotky z mesta.
Toto centrum bolo inak strašne obrovské. 
Prvá kávička zo Starbucks - Coffee Frappuccino.
Druhá kávička - Caramel Frappuccino.

Dúfam, že sa vám post páčil. Zdielajte so mnou vaše myšlienky nižšie.
xoxo, R

6 comments:

  1. Ronnie fakt ti moc závidím tvoj MAC nákup! Naozaj super kúsky si si vybrala :) Urobíš niekedy s týmito produktami aj líčenie?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ďakujem! :) znie to dobre, naozaj ma to vobec nenapadlo, ale porozmyslam o tom :) xo

      Delete
  2. V Maďarsku som bola veľa krát :) A aj zajtra tam idem a tuším že do toho nákupného centra kde si bola aj ty :D a mám v pláne tiež ísť do Starbucks :D

    http://fashionnicki.blogspot.sk/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja som bola vo Westend-e, no Starbucks je aj v Aréne a ešte aj v meste je :) Určite si daj caramel frappuccino, je to uuuzasneeee :) xo

      Delete
  3. Super príspevok:) a tie veci noo záávisť:O

    ReplyDelete