November 1, 2013

October Favorites!

Hello everyone! Can you tell me where the hell is October? Whatever - it's gone, November is here which means Christmas holidays are one step closer (just kidding... or not).

I wasn't going to do this month's favorites, but then I realised that I actually want to share some of my fave goodies with you, so here it is. 
I'm also getting a professional camera soon (hopefully) so I'm quite excited!


I know that I've showed you this eyeshadow already, but I really do love it! It's from MAC in the shade Top Know which is a dark navy blue color with shimmers. 


Another goodie - a lipstick from Maybelline in the shade Shimmery Pink. This color is perfect, if you want to wear a dramatic eye makeup! It is also very moisturizing, so your lips will always look kissable :)


I only bought this mascara because it was on sale (you could get 2 mascaras for only 2€ - try to say no...). Then I tried it and I was absolutely shocked! This mascara gives me long looking lashes without clumps. I definitely recommend it!


Another goodie I've been loving is this blush from Essence. It' a cream blush so you can also use it as a lipstick/tint. It looks great and dolly on your cheeks! 


During the fall time I love wearing nude nail polishes and I really love this one! It's from China Glaze in the shade Hybrid. It looks like it's a pastel color, but it's not true. It has some shimmers in it.


You know it - cold morning, dry hand... That's why I've been using this hand cream from Neutrogena. It really does moisturize my skin and leaves it soft.


What about your favorites? Let me know in the comments below!
xoxo, R









Ahojte! Vie mi niekto povedať kde v pekle je október? No čo už - je preč, november je tu čo znamená že Vianoce sú o krok bližšie (len žartujem....alebo nie).

Najprv som nechcela urobiť post s obľúbencami, no potom som si uvedomila že tu predsa je niekoľko dobrôtok o ktoré by som sa s vami chcela podeliť, takže tuto to je.
Tiež by som čoskoro mala dostať profesionálny foták, takže sa fakt teším! :)

(obr.1) Viem, že už som vám ukazovala tento tieň, no fakt ho mám rada! Je od MAC v odtieni Top Know, čo je tmavomodrá farba s trblietkami.

(obr. 2) Ďalša dobrôtka - rúž od Maybelline v odtieni Shimmery Pink. Táto farba je úžasná, ak máte dramatickejšie líčenie očí. Tiež je to veľmi hydratačný rúž, takže vaše pery budú vždy "k líbání". :)

(obr. 3) Túto mascaru som si kúpila len kvôli tomu, že bola v zľave (mohli ste dostať dve mascary v balení za 2€ - skúste tomu povedať nie...). Potom som ju skúsila a bola som naozaj šokovaná! Špirála mi spraví dlhé a husté mihálnice a žiadne hrudky. Určite ju odporúčam!

(obr. 4) Ďalšia vecička, ktorú som používala je táto lícenka od Essence. Ide o krémovú lícenku, takže občas ju používam aj ako rúž/farbu na pery. Tiež to vyzerá krásne a dievčensky na líčkach!

(obr. 5) Počas jesene rada používam telové laky a tento sa mi fakt páči! Je od China Glaze v odtieni Hybrid. Na fotke to vyzerá ako pastelová farba, no má v sebe aj trblietky.

(obr. 6) Poznáte to - chladné rána, suché ruky... Práve pre toto som používala tento krém na ruky od Neutrogeny. Fakt to hydratuje a zanecháva moju pokožku jemnú. 


Akí sú vaši obľúbenci? Určite mi o nich niečo povedzte v komentároch. 
xoxo, R

2 comments:

  1. This post is amazing:)) My favorites are-lipbalm from Nivea (Its lipbalm with honey, i dont know concrete "name" but it's in turqoise pack), than i really love hand cream from essence-winter edition, I have apple,cinnamon&punch. And the last favorite is the parfume from elite, I have London qeen and I totally adore it :3 That's all from my favorites, lol :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. THANK you :) I've always wanted to try out that lipbalm from Nivea, I might get it soon. And the smell of that perfume is really good! :) xo

      Delete