July 16, 2015

Hair Updates | Ombré Hair & Routine

Pekný letný dník vám prajem.

Môj "letný dník" je mierne mimo, keďže tento článok píšem po polnoci. No nevadí... ale za bláboly tentoraz nezodpovedám! :)

Dúfam, že už všetci máte plány na blížiaci sa víkend. Ja sa pôjdem pravdepodobne potulovať niekam s priateľom - vidím to na nejaké kupko, večeru, možno kino.
Dnes už kino za sebou mám, s bratom sme nevedeli čo so sebou, tak sme sa večer vybrali na The Gallows (Šibenice). Ide o horor (ako inak, momentálne som veľká fanúšička tohto žánru), nie je to však nič desného, aj keď sa priznám, že polku filmu som skôr nevidela, ako videla, haha! Awkward.
Naposledy som bola v kine asi pred mesiacom, na Insidious - Chapter 3. Toto bol fakt skvelý kúsok! Aj keď horory nemusíte, toto si určite čeknite. Nemyslím si, že by ste to oľutovali. 

Dobre, prejdem k tej akože zaujímavejšej časti. 
Peeps, ktorí ma sledujú dlhšie, očividne vedia, že takmer od začiatku blogovania mám tzv. ombré vlasy. 
Momentálne to už nie je veľký trend, čo ma však teší, keďže takéto vlásky aspoň nevidím na každej druhej osôbke. Celkovo sa neriadim podľa toho, čo je v kurze a čo nie. Nosím to, čo sa mi páči. Problém nastáva vtedy, keď to všetci majú. 

Celkovo som si ombré zosvetlila asi sedemkrát. Z toho prvé tri pokusy boli také, že som sa ombré ako-také vo všeobecnosti snažila docieliť. 
Naposledy som si vlásky zosvetlovala v apríli, čiže sú to tri mesiace.
Moja pravá farba vláskov je čokoládovo-hnedá a preto mi blond časť vlasov celkom rýchlo tmavne. 


Tentoraz som použila farbu na vlasy Palette Intensive Color Creme, v odtieni A10. 
Farbu sa odporúča nechať na vláskoch 30-45min, ja som si ju však nechala viac ako hodinu (ale zase nie viac ako 75min), 20 min som ombré časť mala tiež zabalenú v alobale, aby sa "vytiahla" čo najviac. Balenie neobsahuje balzam, čo je škoda.
A predčím sa spýtate - nie, nemám vôbec pocit, že by som mala nejako extrémne poškodené vlasy, ani napriek tomu, ako dlho som mala farbu na vlasoch. Stále ich mám jemnunké, no plánujem si dať dole pár cm.


Blond mi na niektorých častiach začína pomerne vysoko, niekde už na úrovni obočia. Túto časť som predtým nemala vôbec "vytiahnutú", z čoho usudzujem, že farba obsahuje aj slušné množstvo zosvetlovača. 
Farba, samozrejme, naživo vyzerá úplne inak. Mám pocit, že ide mierne do siva, čo som aj chcela dosiahnuť. 
Machuľky na fotke sú odraz svetla, čiže sa za ne ospravedňujem.



Čo sa týka rutiny, budem úprimná - nepoužívam nič, z čoho by ste padli na zadok. 
Osobne som za to, aby sa vlasy príliš nezaťažovali. Je to len samá chémia. 
Keďže som si všimla, že mám vo vláskoch lupiny, používam šampón od Garnier Fructis proti lupinám a na mastiace sa vlasy. Ide o zelené, priehľadné balenie. 
Celkovo som s touto vecičkou spokojná. Kúpila som si to len na skúšku, ale pravdepodobne pri tomto šampóne aj ostanem.

Čo sa týka balzamu, ten používam od Head&Shoulders, tiež proti lupinám (áno, balzam sa dáva od korienkov, čo ma tiež prekvapilo), avšak nie každodenne. 
V prípade, ak som balzam nepoužila, tak siaham po L'Oréal Paris Elseve Anti-Breakage spreju proti lámavosti. Skvelá vec, navyše úžasne vonia a vlasy sa po aplikácii dajú úplne ľahunko rozčesať. 

A potom tu mám good oldie Split Hair End Rescue krém od Dove, ktorý si dávam na končeky vláskov. 

Veľakrát (raz-dvakrát za mesiac) si dávam od všetkých takýchto výrobkov pauzu a pár dní používam výhradne len žihľavový šampón od Dixi, určite pre všetkých známa firma, haha! 

Smutná správa je, že si vlasy umývam denne. Je to úplný des, ale neznášam sa zobúdzať s mastnou hlavinou. Avšak, robím všetko pre to, aby som si zvykla na umývanie "každý druhý deň". 

Pravda však je, že nie je dobré neustále si vlasy zaťažovať. Nie každý produkt je taký úžasný, ako sa na prvý pohľad zdá. 

Neviem, kedy sa tejto farby zbavím a vrátim sa k "jednej", čiže k hnedej, príp. inej. Na leto mi však takýto štýl vlasov príde veľmi fajn. 
Over all, odkedy mám ombré, moje vlasy majú oveľa viac textúry a nie sú jemné a spľasnuté, to neznášam. A navyše, každý účes vyzerá zaujímavo, keďže ma viac odtieňov. 


Aký vlasový trend sa páči počas leta vám? 


Vidíme sa čoskoro.

Ronnie

4 comments:

  1. ty si si ombre robila uplne sama? ja som si to davala u kadernicky ale vobec to nevyzera ako som to ja chcela. toto tvoje je ako od profesionalky :) uzasne to mas

    ReplyDelete
    Replies
    1. Áno, asi pred rokom aj pol. :) Samozrejme, hneď to nebolo takéto svetlé, to až po troch pokusoch. Určite to nie je také zlé, ako si myslíš. Stále si to môžeš prefarbiť späť (na pôvodnú farbu) alebo risknúť a spraviť si ombré sama. :) Držím ti palce.

      Delete
  2. To ombre máš úplne nádherné ♥ klobúk dole pred tým že si si ho robila sama! :3


    xoxo ♥ www.beingasanmonica.blogspot.com

    ReplyDelete