July 31, 2015

| July Favorites |

Krásny posledný júlový deň vám prajem!

Asi ste prekvapení, že sa ozývam pomerne skoro. Už viackrát som vám spomínala, že sa posnažím pridávať články pravidelnejšie. Myslím si, že raz, prípadne dvakrát za týždeň by sa to celkom aj dalo. Musí sa to stíhať kým sú prázdniny... a čas. 

Celkovo sa mi zdá, že tieto prázdniny utekajú až príliš rýchlo .
Myslím, že aj na blogu som spomínala ešte začiatkom prázdnin, ako mi bude výška chýbať, že som si semester naozaj užívala (až na skúškové, haha!), no toto leto sa mi celkom páči. Síce som si ho predstavovala inak,
ale už som is zvykla, že moje očakávania, resp. veci nikdy nie sú podľa mojich predstáv (hm). 
Už teraz viem, že sa mi s ním bude lúčiť dosť ťažko. 
Jasné, že sa teším na výšku a na to, čo ma čaká v ďalšom ročníku. 
Koniec koncov výška mi ani nepríde ako škola - neviem to presne vysvetliť, ale som si istá, že ak sa na tú svoju vyvolenú dostanete, pochopíte, ako to myslím. Ale výška znamená povinnosti. Veľa povinností. 
Whatever, ešte stále mám pred sebou takmer dva mesiace (keďže mne semester začína len niekedy neskôr v septembri), tak sa ich pokúsim užiť si. 

Dnešný článok, narozdiel od toho predošlého, bude trocha viac chill. 
Keďže dnes je posledný júlový dník, rozhodla som sa pre favoritov. Opäť ich nejako nie je veľa, avšak všetky veci, ktoré vám ukážem, naozaj stoja za to! 


Najprv by som sa venovala kozmetickým topkám mesiaca.

Ak fičíte na upravenom obočí ako ja, tieto dve zlatíčka od Catrice musíte mať - Eyebrow Stylish ceruzku na oči a Eyebrow Filler (Perfecting & Shaping gel)!
Prvá vec je klasická ceruzka s kefkou na druhej strane, ktorá (ako inak) slúži na "učesanie" obočia. Avšak táto kefka tiež pekne "blenduje" farbu, ak ste si naniesli trochu viac. 
Čo sa týka shaping gelu, ide o "akože maskaru" pre vaše obočie. Áno - mierne farbí a na zadnej strane sa píše, že vypĺňa menšie medzery a tým naše-vaše obočie pôsobí naozaj upravene.
Za obe veci som platila niečo cez 6€, čo nie je vôbec veľa a naozaj rozmýšľam, že si produkty celkom isto zakúpim ešte raz. 
Mimochodom neviem, či je to len mnou, ale vždy, keď si myslím, že som našla najúžasnejší produkt pre obočie, objaví sa tu ďalší - ešte úžasnejší. Ach.

Myslím si, že Color Tattoo od Maybelline netreba moc predstavovať - najmä odtieň On And On Bronze. Tá farba je úžasná, však? Mne sa neskutočne páči. 
A v lete na opálenej pokožke vyzerá super. Najlepšia vec na tejto kolekcii je však to, že sú vodeodolné, keďže nejde o klasické tiene.

Rada tento odtieň kombinujem s tieňom od MAC v odtieni Satin Taupe. Ide o mierne tmavší shade, ale skvele dopĺňa ten od Maybelline. Samozrejme, že ide o drahšiu vec, avšak ak niekedy budete rozmýšľať nad kúpou takéhoto tieňa od MAC, ja hovorím určite áno! Sú neskutočne jemné, trvácne, veľmi ľahko sa blendujú a vyzerajú úžasne. A sú veľmi pigmentované - čo je asi najdôležitejšia vlastnosť. 

Posledným kozmetickým favoritom je lak na nechty - taktiež od Maybelline, v odtieni 324. Počas tohto mesiaca som si zakúpila viacero lakov, avšak najviac som sa spriatelila s týmto.
Na kompletné prekrytie potrebujete 2-3 vrstvy, čiže ide o dlhšie schnutie, no výsledok stojí za to. Na nechtoch vydrží v top stave okolo 3 dní, čo je v mojom prípade veľa - mám krehké a mäkké nechty, čiže žiaden lak mi nevydrží viac ako 2-3 (nepoškodený, v top stave).

Ak prejdeme na druhú časť, čo je fashion part - ktorý obsahuje dve vecičky. 
Prvou sú tieto najdokonalejšie topánočky. Keď som ich uvidela, povedala som si, že si ich kúpim, aj keď ma budú stáť velú výplatu. Našťastie má stáli len 36€, haha! 
Sú z Tally Weijl - ak by ste mali o ne záujem. Nebol to zľavový kúsok, je to ich pôvodná cena, avšak mali už len posledné dva kusy - kupovala som ich v Centráli v Bratislave.
Mimochodom, nie, ešte som ich nemala na sebe (dokonca ešte ani "nálepky" nie sú odstránené, čo tomu aj nasvedčuje, haha) - no sú pastvou pre oči, preto tu museli proste byť. 

Ďalšiu krásku pravdepodobne poznáte, keďže som ju kupovala minulé leto a párkrát tu už bola spomenutá. Ide o clutch kabelku kupovanú na Ebay. 
Stála ma necelých 5€ - no nekúp to, dá sa nosiť v ruke ale aj na ramene (vo vnútri má zlatú retiazku). Zmestí sa vám od nej všetko, čo potrebujete mať so sebou - mobil, kabelka, nejaký balzam na pery/rúž, kľúče... 

Čo sa týka random favoritov, mám pre vás jeden song, ktorý už asi dva týždne počúvam na repeat-e. Ide o song You And Me od Disclosure (Feat. Eliza Doolittle). 
Všetko na tejto pesničke je úchvatné, od klipu až po celkový feeling, ktorý z nej máte. 
Skúste si kliknúť, som si takmer istá, že neoľutujete. 

Počas augusta plánujem tiež dočítať Girl Online, čo by bolo na čase, keďže mi na nočnom stolíku leží od mája. 

Dúfam, že ste si júl naozaj užili. Čo sa týka mňa, ja som si ho celkom užila. 
Tiež si nezabudnite užiť aj prichádzajúci víkend. Vidíme sa čoskoro.

Ronnie

4 comments:

  1. Moc pěkný článek, ta kabelka je super.. :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/07/makeup-10x-jinak-sleek-rio-rio.html

    ReplyDelete
  2. Tie topánky by som ti ukradla aj z nôh :D Perfektné sú!

    simona-zacko.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, dakujem ti velmi pekne! :) Len skoda, ze farbia kozu - to je ich jediny problem! :( Ale nemozem povedat ze by som kupu lutovala.

      Delete