September 21, 2013

My Fall Must Haves: Fashion, Beauty & Random

Hey there, cupcakes! Since fall is right around the corner, I thought I could share with you my top fall picks! 
You'll see some beauty stuff I love, but also some fashion and random ones. When it comes to fall, it's my favorite season! Not only for beautiful colors of nature, but this is actually the only season when you can layer, yay! And yes - I can watch all those videos from fashion weeks.


When it comes to lipsticks, I love using either very dark or nude lipsticks! The dark one is from Rimmel, and nude one is from Yves Saint Laurent. 


This Dior palette has every color I need for the fall season! I've been using the pink color on my lid and the dark vintage pink on the crease. Then I add a brown color to make it more dramatic.


Since the weather is colder, you need to have a lipbalm in your purse. I've been using my Baby Lips from Maybelline in Pink Punch. It was a gift from a really good friend of mine, Ivs.! Thank you, love :)


I personally think this vintage pink nail polish from Essie is perfect for fall! I also love the result with matte finish!


There's nothing better than using a yummy smelling body butter after you had a hot shower! Mine is from Victoria's Secret.


My top perfume would be this one from Prada. I only have a little sample, but I really want to get the full bottle. It smells really feminine and yummy!


Since I re-ombred my hair (again, last week, but later about that) I need to protect it as well. I love using this conditioner in spray to give my hair a shiny finish! It also smells really nice.




When it comes to fashion, I need to have two things - a beanie and a  huge vintage ring! These are my ultimate must haves! And of course, peter pan collars but I've been loving them since forever, so...


And please, this is the thing I CANNOT start my day without - a cup of coffee! 


This might sound kinda selfish, but I've been loving my hair since I have re-ombred it. Today I'm wearing a high curly ponytail, woohoo!


I really hope you liked this super random post, I'll see you very soon.
xoxo, R.











Ahojte koláčiky! Keďže jeseň je hneď za rohom, myslela som si, že by som sa s vami mohla podeliť s mojim top výberom na jeseň. 
Uvidíte nejaké beauty vecičky, ale tiež aj nejaké módne a random. Keď príde na jeseň, musím sa priznať že je to moje najobľúbenejšie obdobie. Nielen pre tie krásne farby v prírode, ale aj preto lebo toto je vlastne jediné obdobie kedy môžete vrstvovať oblečenie, jááájky! A áno - tiež môžem kukať všetky tie videá z fashion weekov.

Keď príde na rúže, rada používam buď veľmi tmavé alebo telové rúže. Tmavý je od Rimmelu a nude je od Yves Saint Laurent.

Táto Dior paletka má každú farbu, ktorú potrebujem na jeseň! Na viečko zvykávam používať ružovú a do kútika tmavšiu vintage ružovú. Potom už len pridám hnedý tieň aby to pôsobilo dramatickejšie.

Keďže počasie je chladnejšie, musíte mať v kabelke nejaký balzam na pery! Ja používam Baby Lips od Maybelline v odtieni Pink Punch. Bol to darček od mojej veľmi dobrej priateľky, Ivs. Ďakujeeeeem :)

Osobne si myslím, že tento vintage ružový lak od Essie je perfektný na jeseň! Tiež sa mi páči s matným finishom.

Nie je nič lepšie ako keď sa po horúcej sprche natriete telovým maslom/mliekom, ktorý vonia úžasne! Moje je od Victoria's Secret.

Top parfém by bol tento od Prady. Bohužial mám len túto maličkú vzorku (inak nie je až taká malá), ale plánujem si kúpiť celú fľašku. Vonia veľmi žensky a chutne!

Keďže zase som si zosvetlila ombre (minulý týždeň, ale o tom neskôr), potrebujem si vlasy chrániť. Veľmi rada používam tento kondicionér v spreji, ktorý dodá vlasom lesk (a ľahšie sa rozčesávajú). Tiež to vonia veľmi dobre.

Keď príde na módu, musím mať dve veci - beanie a  veľké vintage prstene! Toto sú moje úplné must haves. A samozrejme, tiež sú tu peter pan golieriky, ale tie mám rada od nepamäti, takže...

A prosím, toto je ved bez ktorej nikdy neodštartujem svoj deň - pohár kávy. 

Toto bude znieť troška sebecky, ale odkedy som si dala ombré, svoje vlasy milujem. Dneska mám vysoký cop s kučerami, jéééj.


Veľmi dúfam, že sa vám tento random post páčil. Vidíme sa čoskoro.
xoxo, R.


9 comments:

  1. in love with first lipstick :) and your beanie, ring and booties are perfect! :P

    ReplyDelete
  2. odkiaľ si kupuješ kozmetiku od Victoria´s secret? :)
    tie topánočky sú rozkošné :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vsetko high-end si objednávam zo zahraničia :) A dakujem! xo :)

      Delete
  3. nepremýšľala si že by si si založila ask? (ask.fm) pretože mám na teba asi milión otázok :D
    ak ti nevadí tak sa ťa na pár vecí spýtam O:)
    1. odkiaľ máš tú krásnu čiapku? :)
    2. čo robíš zo svojimi vlasmi? myslím tým že či sa o ne nejako špeciálne staráš keďže ich máš také dlhé :)
    3. nezničilo ti ombre vlasy? ak áno ako si ich regeneruješ? :)
    4. neplánuješ urobiť nejaký post v štýle ako keby nejaký návod na líčenie? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Premyslala, ale na druhej strane - nemyslim si ze by sa vobec niekto nieco pytal, chapes :D
      1. mam ju z Bershky, BA :)
      2. momentálne ich mám po pás, mala som ich po zadok ale keďže som si za posledne 4 mesiace presne štyrikrát zosvetlila ombre, musela som asi 10cm dat dole. sampon pouzivam stale iny, no pri/po kazdom umyti si davam 1 minútovu masku na vlasy + kondicioner v spreji pred rozcesanim a pred zehlenim (kazdy den si zehlim vlasy) si davam od Syoss sprej na vlasy.
      3. znicilo, preto to strihanie :)
      4. blog teraz smerujem skôr na modu ako kozmetiku, kedze som sa dostala do toho bodu ked som si uvedomila ze vsetku kozmetiku kt som si nakupila ani nahodou nevypotrebujem v nasledujucich 10 rokoch :D a celkovo si myslim ze clovek sa moze m mode prejavit viac ako v kozmetike, no kozmeticke posty raz za cas urcite budu :)

      Ak by si mala nejake otazky, rada ti ich zodpoviem, kludne ich napis sem :) dúfam ze som ti pomohla. xo :)

      Delete
    2. podľa mňa by sa ťa veľa ľudí pýtalo :)
      to chodíš tak často ku kaderníčke? O.o
      mňa by taký post veľmi potešil :)
      ako ťa môžem sledovať? nikde tu totiž nevidím tú kravinku na followovanie :P
      si veľmi milá :)

      Delete
    3. Nie, nie, všetko co sa tyka vlasov (ombre, strihanie, farbenie) si robim sama doma :) Follownut mozes na boku, budem len rada, konecne som pridala tu kolonku :) dufam ze ju ukazuje :)

      Delete
    4. This comment has been removed by the author.

      Delete