September 27, 2013

(Not) Matching

Hey there! It's Friday (finally) and I'm soooo tired, but before the weekend officially comes, I wanted to show you what I wore today.

I went for a pencil skirt paired with peplum top (yes, it's a peplum top, haha), then I added a cardigan and I was good to go.

There are some things I want to tell you about. First of all, I'm going to Budapest on Tuesday and there will also be a clothing/beauty haul on my blog. I really cannot wait, I'm way too excited! I'll show you some random pictures as well! 
And the second thing is about Bratislava Fashion Week. Some of you might know, that this event has been cancelled so this means I cannot meet any of you. Some people were like "Oh, we can meet, have a coffee and stuff" but you see what happened. I'm really sorry because I totally wanted to buy the tickets and then I saw the sad news... Well, nevermind. 



Skirt - H&M
Peplum Top - Bershka
Cardigan - Zara
Tights - Bepon
Purse - Gate
Shoes - Aldo (?)
Rings - Tally Weijl





See you soon! xoxo, R







Ahojte! Konečne je piatok a ja som strašne unavená, ale predtým než oficiálne začne víkend, chcela som sa s vami podeliť o outfit, ktorý som dnes mala na sebe.
Stavila som na sukňu s peplum topom (áno, to je peplum top) a potom som len pridala kardigán.

Je tu pár vecí, o ktorých by som vám rada povedala. Prvá vec je, že v utorok sa chystám do Budapešti a plánujem pridať aj haul. Véééľmi sa teším! Taktiež by som chcela postnúť aj pár random obrázkov.
Druhá vec je o Fashion Weeku v Bratislave. Ako poniektorí možno viete - táto akcia bola zrušená, čo znamená že nikoho z vás nebudem môcť stretnúť. Niektorí mi hovorili, že by sme sa mohli stretnúť, dať si kávu, no z tohto asi nič nebude, čo je mi veľmi ľúto keďže už som si chcela aj rovno kúpiť lístky... no, čo už.

Sukňa- H&M
Peplum Top - Bershka
Kardigán - Zara
Pančušky - Bepon
Kabelka - Gate
Topánky - Aldo (?)
Prsteň- Tally Weijl

Vidíme sa čoskoro. xoxo, R.

6 comments:

  1. Ty si vždy tak dokonalo oblečená ♥ a tie tvoje topánky ♥

    http://fashionnicki.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  2. uuuuuuplne dokonaly outfit! :) tesim sa na dalsie posty ♥

    ReplyDelete
  3. Mas uzasne nohy!!!!! Aka si vysoka? Urcite mas aspon 170.

    ReplyDelete