September 12, 2013

Sparkly in Black

Hey cupcakes! Weekend's almost here, who's excited? I know I am! I'm going on a trip tomorrow and I'm coming home on Saturday! I'm quite excited!

This time I have a really simple outfit for you. I paired a dress with some sandals and a blazer. I woke up really late this morning so I couldn't do anything with my hair (sucks!).

How was your week, guys? Mine was pretty fast! But I'm glad it was, haha! 


Dress - New Yorker
Blazer - Chantall
Sandals - Deichmann
Ring - Bijou Brigitte
Bracelet - H&M
Purse - Chantall (?)





Last but not least - a selfie!

I really hope you liked this post. I've heard that the weather will be perfect again, so I can't wait to share my upcoming outfits with you all!
xoxo, R.









Ahojte koláčiky! Víkend je skoro tu, kto sa teší? Ja sa teda určite teším! Zajtra idem na výlet a vraciam sa až v sobotu. Celkom sa teším.

Tentoraz tu pre vás mám úplne jednoduchý outfit. Skombinovala som šaty so sandálmi a sakom. Dnes ráno som sa zobudila fakt neskoro, takže mi pre vlasy neostával čas (to naštve).

Aký bol váš týždeň? Môj bol pekne rýchly, ešte dobre, haha!

Šaty - New Yorker
Sako - Chantall
Sandále - Deichmann
Prsteň - Bijou Brigitte
Náramok - H&M
Kabelka - Chantall (?)


A v neposlednom rade su máme aj selfie! 
Dúfam, že sa vám tento post páčil. Čítala som, že vraj počasie má byť opäť perfektné, takže sa nemôžem dočkať až sa s vami podelím o ďalšie outfity.
xoxo, R.

7 comments:

  1. mas perfektne vlasy, ja som sa dala ostrihat lebo som ich mala ako "osisky" :D kazdopadne outfit sa ti zasa vydaril :)) xoxo

    ReplyDelete
    Replies
    1. To určite nemám, bad hair days útočia :D
      Ďakujem velmi pekne :) xo

      Delete
  2. Great outfit, you look nice

    Please check out my recent post :)

    http://terriface01.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  3. milujem tvoj blog <3 si úžasná :) mohla by si pridávať posty častejšie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh B.! Ani neviem ako si moj blog objavila, ale som strašne rada ze sa ti paci! Dakujem ti! :) xo

      Delete