September 2, 2013

Date Time? Hell NO, it's time for school! (Aria Montgomery Inspired)

Hello darlings! School has officially started! Ahhh, why? 
I was actually full of expectations and feelings! I was excited but worried at the same time! This is my senior year and I know it's gonna be hard. But I will make it, right? Haha!

Let's move on to the outfit. I wanted to wear a whole different outfit, but when I was trying the pieces on, I was like - let's be elegant. I was wearing a red dress, a black blazer, classic black sandals paired with a Chanel look-a-like purse. 

Sorry for the indoor pics, I'm definitely planning on shooting outside as well.

By the way, this outfit is inspired by Aria Montgomery, from her date with Mr. Fitz, you can find the original outfit HERE


Dress - New Yorker
Blazer - Asos
Purse - Atmosphere
Ring - Tally Weijl
Bracelet - H&M
Sandals - Deichmann







I hope you liked this outfit, I definitely did.
xoxo, R








Ahojte zlatíčka! Škola oficiálne začala! Ahh, prečo?
Pravdupovediac som bola plná očakávaní a pocitov! Bola som vzrušená ale aj ustarostená naraz. Maturitný ročník je tu a ja viem že to bude sakra ťažké, ale to dám, nie? Haha!

Presuňme sa na outfit. Najprv som chcela nosiť úplne iný oufit, ale keď som si tie kúsky skúšala, pomyslela som si - čo takto byť za elegantnú? Dala som si červené šaty, čierne sako, klasické čierne sandále a to všetko som skombinovala so Chanel look-a-like kabelkou.

Mimochodom tento outfit je inšpirovaný Ariou Montgomery, z jej rande s Mr. Fitz-om, originálny still z Pretty Little Liars nájdete TU

Šaty - New Yorker
Sako - Asos
Kabelka - Atmosphere
Prsteň - Tally Weijl
Náramok - H&M
Saldále- Deichmann

Prepáčte za fotky vo vnútri, určite však ale pripravujem aj fotky fotené vonku. 

Dúfam že sa vám outfit páčil, mne ano :)
xoxo, R

4 comments:

  1. CAN I JUST SAY HOW PERFECT YOU ARE????

    ReplyDelete
  2. toto je krásne ! bolo by lepšie ak by si fotila vonku pre lepší efekt ale nemusí o tom nikto pochybovať že máš úžasný štýl !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Budu aj outfity vonku :) Dakujem velmi pekne :) xo

      Delete