January 21, 2014

Obsession.

Hello darlings & happy Tuesday! 
This time I'm here with an outfit post - from my balcony, again, haha! Sorry about that. 

This time I went for a simple dress (yes, that black and white piece is a dress, but I rolled it up, so it looks like a top. and I paired it with a skater skirt (I'm not obsessed at all...) and my favorite killer boots. 


I'm about to get a new lens for my camera, so I'm really excited! I hope the pictures will get that nice touch :)

I was also wearing my little DIY piece - a necklace with a bow and a bird on it - so vintage!





I'm working on a really special post, so stay tuned!

xoxo, R









-
-
-




Ahojte zlatíčka, pekný utorok!
Som tu s ďalším outfit postom, opäť z môjho balkóna, haha! Ospravedlňujem sa za to.

Stavila som na jednoduché šaty (áno, ten čierno-biely vrch sú šaty, no jednoducho som ich zvinula hore a je z nich top) a skombinovala som to so skater sukňou (ako inak) a topánkami na maxi veľkom opätku.

Čoskoro si zaobstarám nový objektív na foťák (mala by som ho nejako pomenovať), takže dúfam že fotky dostanú ten krásny touch :)

Tiež som si dala môj menší DIY projekt - náhrdelník s vtáčikom a mašľou, aké vintage!

Pracujem na jednom špeciálnom poste, takže určite čekujte môj blog!

xoxo, R

2 comments:

  1. velmi sa mi paci ta uzasna kvalita fotiek, len tak dalej :-)

    ReplyDelete