January 2, 2014

Best of 2013... beauty, fashion, songs, movies, random!

Welcome to 2014! 

2013 is finally gone and I really hope that this year is going to be much better! 
During 2013 I fell in love with many beauty goodies! Many of them were featured on my blog a few times, so you probably know them already, but I'm going to show you my most favorite essentials anyways!

Beauty:


The most favorite beauty product of mine has to be this MAC lipstick Viva Glam III)! At first when I got this I wasn't really excited about it since I wasn't wearing dark lipsticks back then. And since I love playing around with makeup, I remember that I was trying to create a whatever makeup look and I also used this lipstick... well, and I've been using it all the time since then.


Another lip products that's worth it. I've been using this everyday since I got it. I'm on a hunt for a Dr. Rescue one!


Well known goodie - MAC's Top Knot. This one is great, if you want to spice up your everyday makeup look by adding a little bit of a drama.


Ladies, the most favorite scent of mine - Prada's Tendre Edition. Pretty spicy and feminine... and yes, I'm bad at describing scents.


Fashion:


When it comes to rings, I've been loving big and vintage looking rings! Although, this one was really close to my little heart, haha!



This is the most beautiful clutch I've EVER seen! Although I got it for Christmas (and yes, I forgot to include it to my post, sorry), this beauty has to be here!
I've always wanted a super edgy clutch, and this is it. You can wear it on your shoulder or you can carry it in your hand, so sassy!


Songs:

Since I listen to songs every single day (I mean, every moment), I couldn't pick only 5, so I went with my top 12 favorites:



Movies:

I'm not exactly a movie junkie, I prefer TV shows but I have some favorites I've watched though:

The best movie I've watched gotta be Now is Good. I watched this nearly a week ago, but it caught my heart! It's such a beautiful movie yet really touching! Definitely worth seeing it.

Next movie I really liked but I would never watch it again - Spring Breakers
Many people say this movie is stupid, but you need to actually understand the point. And what's the point? Friendship.

This movie also needs to be here - The Hunger Games & Catching Fire! I personally liked the first movie a little bit more, but I'm a huuuge HG fan now!


Random:

The most favorite app of mine has to be Instagram. I know it's kinda boring now, so I picked two more apps: the official Lookbook and WeHeartIt app! These are great if you want to get inspired, or in my case - quickly find a great outfit idea, haha.

Since 2013 has been full of changes, including the change of my style, I got to know many amazing fashion bloggers. 
Kavita from SheWearsFashion, Wendy from WendysLookbook, Anni from FashionHippieLoves, Leah from LipstickCatwalk and my absolute favorite - Luanna from le-happy are my TOP Bloggers of 2013. 


I'm glad, that I created this blog since I got to know all of you! This blog also changed me a lot, I feel like I finally found myself and became a little bit more serious.

I wish you a Happy New Year hoping that this will be better! 
xoxo, R











-
-
-




Vitajte v roku 2014!

Rok 2013 je konečne preč a dúfam, že tento bude omnoho lepší. Počas uplynulého roka som si obľúbila veľmi veľa vecí. Niektoré boli spomenuté na blogu niekoľkokrát, no aj tak vám ukážem moje top vecičky!


KOZMETIKA:

Môj najobľúbeneší kozmetický výrobok je určite tento MAC rúž v odtieni Viva Glam III. Keď som ho kupovala, najprv som z neho nebola nadšená, keďže som vtedy nenosila tmavé rúže (naschvál som si ale chcela kúpiť niečo také, čo by som si normálne nekúpila). A keďže sa doma rada hrám s makeupom a skúšam nové veci, pamätám sa, že som skúšala robiť jeden "whatever" look a tiež som použila tento rúž... a odvtedy ho používam stále.


Ďalší produkt na pery, ktorý stojí za to. Používam ho každý deň, odkedy som ho dostala. Práve lovím na Dr. Rescue!


Dobre známa vecička - Top Knot od MAC. Tento odtieň je skvelý, ak chcete okoreniť váš každodenný makeup a pridať trocha dramatickosti.


Dámy, moja najobľúbenejšia vôňa - Tendre Edition od Prady. Poriadne korenistá a ženská vôna... a áno, som fakt zlá v opisovaní vôní.




MÓDA:

Keď príde na prstene, obľubovala som velké a hlavne tie, ktoré boli vintage. No, aj tak mi prírástol k srdcu najviac tento, haha!


Toto je najkrajší clutch ktorý som kedy videla. Aj keď som ho dostala na Vianoce (a áno zabudla som vám ho ukážať, ups), táto kráska tu musí byť.
Vždy som chcela edgy clutch (výrazný, extravagantný, rebelský) a toto je to! Môže sa nosiť na ramene a tiež sa môže nosiť v ruke tak, že zároveň máte super vyzerajúce prstene. Aké sassy, haha!



SONGY:

Keďže songy počúvam každú chvíľku, nemohla som vybrať iba nejakých top 5, tak som to zvýšila na TOP 12:




FILMY:

Nie som zrovna závislá od filmov, mám radšej seriály, mám ale pár favoritov:

Najlepší film, ktorý som pozerala, určite musí byť Now Is Good. Tento film som videla asi pred týždňom, ale veľmi ma chytil za srdce. Je to krásny film a ešte k tomu aj veľmi emotívny. Určite stojí za pohľad.

Ďalší film, ktorý sa mi sakra páčil, ale už by som nikdy nechcela opäť vidieť - Spring Breakers. Veľa ľudí hovorí, že je to blbý film, ale vy vlastne len potrebujete pochopiť pointu. A čo je pointa? Priateľstvo.

Teraz film, ktorý tu musí byť - Hunger Games a Catching Fire! Mne osobne sa jednotka páčila viac, no tak či tak - stala som sa veľkou fanynkou sérií!



RANDOM:

Najobľúbenejšia appka je v mojom prípade Instagram, ale keďže ten je už nudný, vybrala som si ešte dve - oficiálne appky Lookbook a WeHeart It. Skvelé, ak sa chcete inšpirovať, alebo  v moom prípade - ak rýchlo potrebujem násť nápad na outfit, haha!


Keďže rok 2013 bol plný zmien, zahrňujúc aj to že som zmenila svoj štýl, spoznala som veľa úžasných bloggeriek.
Kavitu zo SheWearsFashion, Wendy z WendysLookbook, Anni z FashionHippieLoves, Leah z LipstickCatwalk a najobľúbenejšia nakoniec - Luanna z le-happy sú určite moje naobľúbenejšie, za rok 2013. 



Som veľmi rada, že sa mi podarilo zaloziť si tento blog, lebo som dostala možnosť spoznať vás. Tiež mám pocit že ma blog dosť zmenil; konečne som sa našla a možno som sa stala aj vážnejšou.

Prajem vám Štastný Nový rok dúfajúc, že tento bude lepší ako ten predošlý.
xoxo, R








2 comments: