January 25, 2014

January Favorites!

Happy weekend, lovelies! I'm probably early, but I decided to share with you my January Favorites!

I've been loving only a few things, but they are totally worth it. If you've already tried out any of them (or you just want to), let me know!


Two must-haves of mine! I've been using these goodies almost every single day. I'm so glad that I got this foundation by Rimmel! I must say that it's the best one I've tried so far. 

The lipstick is also from Rimmel (in the shade 107). This deep red looks great on your lips, if you keep the rest of your makeup soft.


Then we have a perfume here - this one is by Kenzo (also make sure to check out their clothing pieces). I got this perfume a while ago, but I left it in one of my purses and I forgot about it. Then I found it (and I'm glad I did, I've been looking everywhere), since it smells delicious!

The next goodie is a face primer/base from L'Oreal. This is the best drugstore primer, I promise you! If you can get your hands on it, definitely buy it!



My mom got me this mascara a while ago, but I wasn't really using it, until now. I must say it makes your lashes look dramatic and full, which is great!  
However, I really want to buy the Miss Manga mascara from L'Oreal, I think that one looks even better!


Last but not least - a fashion piece I've been loving!
This necklace is actually a DIY project of mine. I think it's super vintage and cute! Do you guys like it? I hope you do :)


And we also can't forget about the most favorite song of mine, which has been Drunk in Love by Beyonce! 


Since this week was super crazy and tiring, it's time for the new episode of Pretty Little Liars, Ravenswood and Carrie Diaries.

Love you!










-
-
-
-



Šťastný víkend, krásky! Určite toto robím opäť priskoro, no dneska vám ukážem mojich favoritov za január.
Ide len o pár vecičiek, no všetky stoja za to. Ak ste už niektoré z nich vyskúšali (alebo len plánujete), určite mi dajte vedieť!

obr 1 - Dve must-haves! Tieto vecičky som používala skoro každý deň. Som veľmi rada, že som sa rozhodla kúpiť si tento makeup od Rimmelu, musím podotknúť že je to asi najlepší, ktorý som kedy vyskúšala.
Rúž je tiež od Rimmelu (v odtieni 107). Táto výrazná a krásne tmavá červená vyzerá úžasne, ak zvyšok looku je veľmi jemný.

obr 2 - Ďalej tu máme parfém - tento je od Kenza (určite si kuknite aj ich kolekcie), ktorý som dostala už dávnejšie, no nechala som si ho v jednej z kabeliek, ktoré nenosím až tak často. Samozrejme som na to zabudla, no predčasom som ho opäť našla, za čo som veľmi rada, keďže vonia úžasne. 

Vecička vedľa parfému je primer od L'Oreal. Uplne vážne vám hovorím, že je to najlepší primer, aký v drogérii môžete dostať. Ak ho niekde uvidíte, určite si ho zaobstarajte, aj keď recenzie na neho nie sú najlepšie, pre mňa je perfektný.


obr 3, 4 - Moja drahá mamina pre mňa kúpila túto maskaru pred časom, no nepoužívala som ho moc, až do teraz. Podotýkam, že vaše mihálnice naozaj zahustí a zdramatizuje, čo je super! Avšak, plánujem si kúpiť maskaru Miss Manga od L'Oreal, o ktorej si myslím že bude ešte lepšia ako táto.

obr 5 - V neposlednom rade tu mám módny kúsok - náhrdelník, ktorý bol zároveň maličkým DIY projektom. Myslím si, ževyzerá naozaj vintage a hlavne cute. Páči sa vám? Dúfam, že ano :)


Taktiež nemôžete zabudnúť na (podľa mňa) najlepší song mesiaca - Drunk in Love od Beyoncé.

Keďže tento týždeň bol veľmi šialený a hlavne únavný, je čas si sadnúť k novým epizódam Pretty Little Liars, Ravenswood a Carrie Diaries.


Ľúbim vás!

3 comments:

  1. Ten ruz je velmi pekny:)

    ReplyDelete
  2. Tremendous products..........
    John Phanchalad CEO JP Digital Tech have a very good track record in digital media marketing. To know more about Mr Phanchalad and latest updates on business promotion you can contact John Phanchalad http://johnphanchalad.com/about


    ReplyDelete