April 18, 2014

| My Table Essentials |

Hello everybodyyyy! Today I'm coming with something different.
I want to give you a look to another corner of my room. You can usually see only the corner where I have my jewelry holder and the names of my favorite designers.
Today I'm showing you my "table for everything".


I get asked a loooot to do a room tour (and I will do it one day, haha) but I don't feel like showing you my entire room, just not yet. There are many things that I would love to change, so you'll have to wait for the room tour :)


Guys, meet me little table for everything. I literally keep there everything I feel like keeping there. 

I always have some flowers in my room. Since the spring is officially here, I love keeping tulips in my room. They look so pretty!


On the left you can see my makeup station (which consists of my most favorite eye-related products & powders/blushes/bronzers.
Then you can see some of my brushes that I use on daily basis and my two favorite perfumes - Mademoiselle by Chanel and Luscious Kisses by Victoria's Secret. 
On the right I have my favorite lip products - mainly from MAC, YSL and Rimmel and the book that I'm currently loving - which is from the House of Night series.



On the top I have some eyeshadows that I use the most. On the bottom I have my Naked 2 palette from Urban Decay, some MAC, Maybelline, Rimmel and Essence eyeshadows, and then I have my Clinique and Dior palettes.


When my little makeup organizer is closed, I usually keep on the top my Victoria's Secret body butter, a lipbalm and my favorite nail polishes (mainly from Essie, China Glaze and Rimmel).



I hope you enjoyed this little sneak-peek of my room, maybe it even inspired you :)

Ronnie 
 




-
-
-


Howdie. Dnes prichádzam s niečim odlišným.
Chcem vám všetkým ukázať ďalší kútik mojej izby. Zvyčajne vidíte len ten, kde mám držiak na šperky a mená mojich obľúbených dizajnérov, no dnes by som vám rada ukázala môj "stolík pre všetko".


Veľa z vás mi píše, aby som spravila room tour (ktorý určire niekedy spravím), no ešte sa necítim na to, že by som túto vec s vami zdielala. e tu milión vecí, ktoré by som rada zmenila a nechcem ukazovať niečo, s čím si nie som na 100% spokojná. Takže na tento post si ešte musíte počkať :)



Ľuďkovia, predstavujem vám môj stolík pre všetko. Doslova tu mám všetko, čo si myslím že tu vyzerá dobre.

Vždy tu, samozrejme, mám kvietky. Odkedy začala jar, milujem, ak mám tulipány v izbe. Vyzerajú veľmi pekne a štýlovo :)


Naľavo môžete vidieť moju malú makeup stanicu, kde mám svoje najobľúbenejšie vecičky pre oči (tiene, mascary) a v jednom zo šuflíčkov mám púdre/bronzéry a blushe.
Ďalej tu mám tie štetce, ktoré používam každý deň a svoje dva obľúbené parfémy - Mademoiselle od Chanel a Luscious Kisses od Victoria's Secret.
Napravo mám obľúbené produkty na pery - hlavne od MAC, YSL a Rimmel a v tomto rohu mám ešte a knihu, ktorú momentálne čítam - je zo série Škola Noci.




Na vrchu mám teda už spomínané tiene, ktoré používam najčastejšie. Na spodku hornej časti mám NAKED 2 od Urban Decay, niekoľko MAC, Rimmel a Essence tieňov a potom tu mám svoje dve paletky od Dior a Clinique.


Keď je môj malý organizér zatvorený, na vrchu rada skladujem telové maslo od Victoria's Secret, balzam na pery  a niekoľko obľúbených lakov na nechty, hlavne od Essie, China Glaze a Rimmelu.


Dúfam, že ste si post užili a že vás aj inšpiroval :)

Ronnie
 

6 comments:

  1. cely tvoj blog je uplny americky feeling <3

    ReplyDelete
  2. Toto je krásne (:

    ReplyDelete
  3. Mas najlepsi blog aj instagram! Prosiim, followni ma :) Som tam ako emmamoda, likujem ta.

    ReplyDelete
  4. Mas najlepsi blog aj instagram! Prosiim, followni ma :) Som tam ako emmamoda, likujem ta.

    ReplyDelete