April 20, 2014

| Where's the Bunny? |

Happy Easter! :)
I hope you're enjoying the Easter break! Today I want to show you a colorful makeup look that you can rock! 
It looks super cute and - of course, edgy. 

I've done a few of these tutorials in the past, but this time it will be a step by step edition.
You can see on the pictures the exact steps, so you can recreate this look very easily.

(click on the picture to see the details)

Of course I used a base and then I applied a beige eyeshadow. 
To make my eye appear larger, I used a soft brown eyeshadow and applied it to my crease.
Now comes the funnier part - I used a purple and blue color to my crease and only the purple color to my lower lashline.
Cat eyes time! You don't have to apply a black liner, you can skip this step if you don't like cat eyes - I personally love them :)
At this step I used a color tattoo eyeshadow and created a line above my black one.
Then just highlight, add a mascara and you're done.

Products used:
- Elf eyeshadow base
- Clinique eyeshadow in "Chocolate brown"
- MAC in "Top knot" and Catrice in "Rumble in jungle"
- She eyeliner
- Maybelline Color Tattoo
- "Foxy" from Urban Decay's Naked 2 palette
- The Rocket from Maybelline


I totally forgot to take a picture of the final result, so here's a little screen shot. I also added a hot pink lipstick.

I hope you liked this tutorial. Happy Easter :)


Ronnie
 



-
-
-

Ahojte!
Dúfam, že si užívate prázdniny, ako sa patrí. Dnes vám chcem ukázať jeden farebný makeup look.
Vyzerá veľmi sladko a samozrejme aj edgy, haha!

Niekoľko takýchto tutoriálov som už robila, no tentoraz to bude step-by-step forma. Na každom shoot-e môžete vidieť presný postup, čo vám dúfam, pomôže.

Ak kliknete na obrázok, uvidíte aj detaily.


Najprv som samozrejme začala s bázou (Elf).
Aby sa zdalo že mám väčšie oči, použila som do kútika hnedý tieň (Chocolate brown od Clinique). 
Teraz prichádza zábavnejšia časť - použila som fialový (Catrice "Rumble in jungle) a modrý (Mac "Top knot) tieň a obe som si naniesla do kútika a potom len fialový som si naniesla aj na dolnú líniu rias.
Čas pre mačacie oči. Tento krok, samozrejme, môžete vynechať, je to na vás (linka od She).
V ďalšom kroku som použila modrý tieň (Maybelline Color tattoo) a nad čiernou linkou som si vytvorila ešte jednu.
V nespolednom rade - prichádza rozjasňovanie (použila som tieň "Foxy" z Naked 2 od Urban Decay) a maskara (The Rocket od Maybelline).



Samozrejme, že som úplne zabudla cvaknúť vám konečný look (pritom ide o normálnu vec, ehhh), no mám tu pre vás aspoň BTS fotku. Pridala som aj hot pink rúž, aby to pôsobilo ešte veselšie.

Dúfam, že sa vám tutoriál páčil, prajem vám krásne sviatky :)

Ronnie
 

8 comments:

  1. jednoduche ale pritom take pekne.mas prekrasny tvar oci :)))

    ReplyDelete
  2. Wow, tohle je nádherný ;)

    ReplyDelete
  3. neurobis niekedy brow rountine? mas perfektne obocie

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dakujem pekne, uvidime, aj ked ja s obocim nerobim nic specialneho. :)

      Delete
  4. Oboci<33
    Super clanek:)

    ReplyDelete