April 13, 2014

| What's in My Purse? |

Hello everybodyyyy!
Weekend is almost over (oh no), I hope you enjoyed it! 
Today's post is quite requested, so I thought I would do it! It's an updated version of What's in my Purse. 


I got my purse a few days ago, so there's no mess in it (yet, haha). I love that it looks like a Céline bag (I adore their purses) & I also love that it's a black&white combo. 
It's super big, which is great - I tend to carry lots of things with me. 


This is how it looks like! Ahhhh, I'm in love with it! It also came with a strap so I can wear it on my shoulder. I usually keep the strap inside my bag since this way the purse has that elegant feeling.


Now, this is everything I usually keep in my bag. 

You already know my wallet, I had it in my last What's in my Purse post, as well.


I cannot leave the house without my makeup bag (you know this one as well, again). I usually keep in here a powder (MAC), some eyeshadows I wear that day (in this case it's this Dior palette), tons of lipsticks (I keep three in my makeup bag, other lippies are somewhere in my purse), a brush (Urban Decay), eyebrow pencil (Lancome) and a lipbalm (Labello).


There are the lippies from the purse itself - Apocalips from Rimmel and some lipsticks by YSL and MAC.



I always carry with me a full size perfume bottle, as well as a mini one (Kenzo and Prada). Then you can see my sunglasses, a magazine, my iPod Nano (I need to charge it ASAP, haha) and some tissues.



I can never leave the house without my agenda, either. I always like to write down my thoughts, plans, post ideas and other stuff! Plus, it's super cute!

When I go to school, I always throw my current nail polish color to my purse, as well!  


Last but not least - almost the most important thing - my phone. As you can tell a own a Windows phone. 
If you know any website with  cool cases, let me know. 


Well, that was it for today, I'll see you again!

Stay fab!

Ronnie




-
-

Ahojteeee!
Víkend pomaly končí a ja dúfam, že ste si ho patrične užili.
Dnešný post je celkom žiadaný, tak som sa rozhodla že ho spravím. Ide o novú verziu "Čo mám v kabelke" (pred rokom približne o takomto čase som tento post už robila).


Kabelku som si obstarala pred pár dňami, takže v nej nie sú žiadne smeti (zatiaľ, haha). Veľmi sa mi páči, že vyzerá ako Céline kabelka (zbožňujem Céline tašky) a taktiež milujem, že to má aj biele detaily.

Je strašne veľká, čo je skvelé, keďže so sebou vždy mám veľa vecičiek.


A takto vyzerá. Som do nej doslova zaľúbená :) Tiež k nej bolo dlhé ramienko, ak by som tašku chcela nosiť na ramene a nie v ruke (ramienko nemám na taške, ale v taške, keďže bez neho má kabelka elegantnejší feeling)


Toto je zvyčajne všetko, čo nájdete v mojej kabelke (väčšinou tam cez týždeň mám aj zošity do školy, nekonečné množstvo A4 papierov - maturitné témy a jedlo/pitie).

Moju peňaženku poznáte - tiež som ju mala aj v minulom poste.


Byt nikdy neopúšťam bez kozmetickej taštičky, ktorú tiež poznáte. Zvyčajne v nej mám púder (MAC) očné tiene ktoré v teň deň mám na sebe (v tomto prípade Dior paletka), milión rúžov (v taštičke mám väčšinou tri, ostatné mám porozhadzované v kabelke), štetec (Urban Decay), ceruzka na obočie (Lancome), balzam na pery (Labello).


Tu sú produkty na pery priamo z kabelky - Apocalips-y od Rimmel a rúže od YSL a MAC.



Vždy mám so sebou aj veľkú flašku parfému, takisto ako aj mini veľkosť (Kenzo a Prada - nepýtajte sa prečo, nejako sa tam dávno dostala veľa flaštička a odvtedy nosím obe). Potom tu mám slnečné okuliare, svoj iPod Nano (ktorý musím nabiť čim skôr), magazín a vreckovky.



Byt taktiež neopúšťam ani bez svojho diára. Zapisujem si sem myšlienky, plány, nápady na posty a dátumy testov, haha!

Keď sa ráno chystám do školy, rada si hodím do kabelky aj lak na nechty, ktorý mám práve na sebe (nie je pekné keď sa vám lak začne štiepiť, neznášam to).


Na záver - myslím si že azda najdôležitejšia vec - telefón. Ako vidíte, mám Windows phone :)
Ak poznáte nejakú dobrú stránku s cute cases, dajte mi prosím vedieť.


To je na dnes všetko, vidíme sa.

Ronnie

8 comments:

  1. ta kabelka je na zabitie! a ty si krasna! (:

    ReplyDelete
  2. Skvely clanok. Mohla by si pridavat castejsie? Nejako si teraz zacala pridavat menej castejsie. Milujem tvoje clanky:))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ďakujem, no momentálne mi nevychádza čas. Budem sa ale snažiť:)

      Delete
  3. Tá kabelka je dokonalá! :3 Veľmi sa mi páči celý tento post ..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ďakujem krásne, som veľmi rada, že sa ti páči :)

      Delete