April 1, 2014

| Hard Out Here |

Hello everybodyyy!
Today I'm here with an outfit post, yay!

This one might be quite naughty for someone... since not everyone would wear the tights that I'm wearing, but I freaking love them! They are so edgy!


I look super tired on the picture, but try to ignore that please.

I also paired the whole look with some lace socks. You know I love lace!



I also wore this dainty necklace and some nuckle rings.



This pic is super random, haha! 


I hope you liked this outfit!

Ronnie




Krásny slnečný utorok vám želám!

Dnes som tu s ďalším outfit postom, po dllllhej dobe :)

Pre niekoho možno neslušný, odvážny... možno nie každý by bežne nosil takéto pančušky, no mne sa sakra páčia! Najmä tá ich extravagantnosť!
Sme mladí, tak nosme čo najšialenejšie vecičky, keď zostarneme, vtedy už bude neskoro.

Celý look som skombinovala s čipkovanými ponožkami (DIY). Viete že čipku milujem :)
Pridala som aj tzv. dainty retiazku a prstene, ktoré sa nosia v polke prstíka (naozaj neviem, ako ich volajú po slovensky).

Máme tu aj random fotku, ktorá patrí skôr medzi behind-the-scene, haha.

Tak, vidíme sa zase niekedy, majte krásny týždeň :)

Ronnie 

18 comments:

  1. tak toto je UZASNE !!!!!!!!!

    ReplyDelete
  2. Tvoje outfity sú fakt pekné, ale prepáč, mne prídu všetky tie outfity na jedno kopyto, sú stale také isté :/ Skús to trošku pozmeniť :) .. Ako nevravím že sú zle, ok? :) Ale to isté...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Samozrejme, chapem ta :) dakujem! :)

      Delete
    2. Som rada velmi, že si ma hned' nedala preto dolu akoby to niektoré blogerky urobili, máš u mna velké plus! :)

      Delete
    3. Nemam ta preco dat dole :) mas pravo mat svoj nazor, ten ti nikto nezoberie. Ani ja nemam rada ak hned zacnu ludia zhadzovat inych len pre to, ze povedali nieco nie moc lichotive... Svoj nazor si vyjadrila slusne, bez urazok. To sa u mna velmi ceni. :)

      Delete
  3. podla mna aj ked su si podobne, mas svoj vlastny styl.nepoznam nikoho kto by sa obliekal ako ty alebo koho by vnimali tak ako teba.moja kamaratka chodi do skoly tam kam ty a vzdy mi hovori ako baby na chodbe hovoria ze si pekne oblecena a ze mas super styl.len tak dalej :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dakujem pekne :) haha, ano, aj mne uz par ludi hovorilo ze ludia hovorili to, co tebe kamaratka :) To ma, hands down, velmi potesilo! Si naozaj mila :)

      Delete
  4. Soooo sassy! Adore the thights ♥ :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. This made me suuuupa happy, thank you! :) <3

      Delete
  5. Nádherná outfit .. chcela by som byť tak krásna ako ty.... ! :))

    http://everydayinspirationbybibi.blogspot.sk/

    ReplyDelete
    Replies
    1. To urcite nechci, nedopadnes dobre :D si krasna taka, aka si :) dakujem krasne :)

      Delete
  6. Nadherny outfit i fotky Ronnie.Jako vzdy:)

    ReplyDelete
  7. ty si podla mna taka mila baba :) bohuzial ta nepoznam ale posobis na mna takym dojmom. nikdy som si nevsimla ze by si pisala "namyslenym" alebo "povyseneckym" stylom ... to sa mi velmi paci ... si super :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Naozaj nemam dovod, preco by som mala tak pisat :) Dakujem krasne, toto ma velmi potesilo! :)

      Delete