May 6, 2014

| Anklebiters |

Hello everybodyyyyyy! :)
I hope you're having a great day! I felt like shooting an OOTD post but my bro bitch wasn't in a mood to go out, so we had to shoot inside... or on my balcony. 

As always - the sun made that weird effect on the photos (whatever), so I really hope you don't mind.

As you can tell, I'm wearing some disco pants (say WHAAAT?) after the longest time & a crop top with some cute polka dots!



I added some nuckle rings and a dainty necklace as well. 




Take care and don't forget - you're awesome!

Ronnie
 





-
-
-

Ahojteeeee! :)
Dúfam, že ste mali krásny deň. Dnes som sa cítila na jedno krátke OOTD, no môj bitch bro nebol v nálade ísť von, takže sme museli fotiť dnu... alebo na mojom balkóne.

Ako vždy o takom čase keď fotíme (najmä na balkóne), slniečko robí nie moc pekný efekt na fotkách, čo vám, dúfam, nevadí (a ja si slnečnú clonu zaobstarám čo najskôr, pinky promise!)

Ako môžete vidieť, dnes som mala na sebe disco nohavice (ČOŽE?) a tiež aj crop top s polka bodkami.



Tiež som pridala prstienky a retiazku. 




Dávajte si na seba pozor a nezabudnite - ste úžasné!

Ronnie
 

14 comments:

  1. ty teda mas uzasnu postavu,wow! brusko mas ako victoria secret modelka.cvicis?ak ano tak co?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ďakujem krásne! :) Cvičila som, dokonca veľmi poctivo! Ale momentálne nemám moc času, no neuškodilo by. :)

      Delete
  2. Síce tvoj blog sledujem len chvíľu, ale je úplne peckový! Chválim každý článok čo som doteraz čítala ;D
    Prosím ťa, skadiaľ sú tie nohavice? Sú veľmi pekné!
    Prajem ti čím ďalej tým viac super čitateľov :)

    http://littlestrongskyscraper.blogspot.sk/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ďakujem pekne, potešila si ma. :) Disco pants sú z candyshop.sk, aspoň dúfam, že sa dobre pamätám na stránku.

      Delete
  3. perfektný článok, outfit, kabelka, postava, proste všetko je wau! :O :)

    ReplyDelete
  4. máš Nokiu s operačným systémom windows a pri tom máš instagram? O.o
    to je ako možné? :D prosím poraď :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na store máš veľmi veľa Instagram (aj related) apps. :) Ja mám normálne Instagram BETA (publisher je normálne Instagram), potom je aj appka zvaná 6tag (avšak tu mi filtery prídu veľmi čudné). No tá prvá app je bohovská. :)

      Delete
  5. modu mas v krvi,ty si sa pre nieco taketo narodila. aj ked si das na seba vrece, aj to bude na tebe vyzerat uzasne. minule som ta videla, ty mas stale na tvari usmev...ziadna falos ani povyseneckost a pritom by si mohla byt...mas na to.v mojich ociach si top!len tak dalej

    Majka

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wow, dakujem ti krásne! :) Ak ma niekde uvidíš, kľudne sa so mnou daj do reči, rada spoznávam nových ľudí. :)

      Delete
  6. tak toto je uzas! celkovo na mna posobis modne, podla mna kamkolvek vstupis tak si kazdy uvedomi ze aha,toto dievca urcite miluje modu:))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Naozaj tak pôsobím? Nad tým som nikdy nepremýšľala, ale naozaj veľmi pekne ďakujem! :)

      Delete
  7. Más úzasné vlasy, strasne ti ich závidím :-))

    ReplyDelete
    Replies
    1. To teda naozaj nemusíš, ale ďakujem ti pekne! :)

      Delete