May 8, 2014

| April Favorites |

Hey there, ladies!
It's that time of the month again, when I'm about to share with you the things I've been loving and using through out April. 

I know I'm kinda late with this post, that's because I though I'm not gonna do it. But then I realised that I really want to show you the items I'm currently obsessed with!


I'll start off with a fashion item - disco pants! Oh my, you have no idea how I love these!!! Don't get me wrong, I'm still a skirt girl, but these pants are so stylish and comfy! I wear them almost all the time, mainly with crop tops and heels (of course). I'm definitely getting more of these in any color!


Another moment of silence... this palette is a perfection! If you're not familiar with this item, it's the Naked Basics palette by Urban Decay. It's great for daily soft smokey eye look! The colors are super pigmented and long lasting... what else could we ask for?


I feel like I'm an eyeshadow freak right now, haha! I purchased these two buddies just because they were so cute! But I'm super glad that I did purchase them, since they are really pigmented and, believe me or not, they also smell nice! The darker one is in the shade "Last night a cookie saved my life" and the lighter one is in the shade "So hot, donut!" (I hope I'm right), they are both from Essence.


Another goodie from Essence - a lipstick in the shade "Barely There". Just look at that color, this is the perfect nude lipstick for me! Yes, it's a medium toned nude and it sucks that it's not a matte finish. It doesn't feel dry, but it's not moisturizing either.


Meet my new favorite fragrance for spring - Summer Shine by Heidi Klum. It's the most perfect feminine scent ever!
It smells really fresh and also spicy! And the packaging is beautiful!


Dainty necklaces have been my obsession since the beginning of the spring time. I love them! They have that vintage feeling and are so freaking cute! And plus - they go with anything.


Last but not least - a snack favorite by Mister Choc! If you're a fan of Kinder Bueno snacks, you'll also love these! They taste almost the same, but let me tell you - these are way more delish!


Oh, I almost forgot, I also need to share with you my favorite song of the month! I have two songs to show you, actually.
One of them is Sirens by Cher Lloyd and the other one is Problem by Ariana Grande ft. Iggy Azaela. Make sure to check them out!

Love ya!

Ronnie







-
-
-



Ahojte dámy!
Je opäť tá doba v mesiaci, kedy s vami zdielam svoje obľúbené veci, ktoré som v apríli používala najviac.

Viem, že s týmto príspevkom meškám, ale najprv to vyzeralo tak, že žiadny nebude. Nakoniec vám ale naozaj chcem ukázať moje menšie závislosti. :)



Začnem netradične - módnym kúskom, v tomto prípade s disco pants. Chvíľka ticha pre tento zázrak - nemáte ani poňatia ako ich zbožňujem! Pozor ale, stále som samozrejme sukňové dievča, no tieto pants sú úplne štýlové a pohodlné. Nosím ich stále (zato nie doslova), najmä s crop topmi a vysokými topánkami (samozrejme...). Určite si v blízkej dobe chcem zaobstarať viac týchto pants, v akejkoľvek farbe, haha!



Ďalšia chvíľka ticha... táto paletka je dokonalosť sama. Ak vám nepríde nejako známa, ide o Naked Basics od Urban Decay. Tiene sú skvele pre každodenný jemný dymový look! Farby sú veľmi pigmentované a vydržia veľmi dlho... čo iného by sme si mohli ešte želať?



Mám taký pocit, že momentálne letím na tieňoch, haha! Týchto dvoch kamoškov som si kúpila len preto, lebosú nesmierne cute. No som veľmi rada, že som tak urobila. V prvom rade sú veľmi pigmentovaní a, verte mi či nie, voňajú veľmi dobre! Tmavší je v odtieni "Last night a cookie saved my life" a svetlejší "So hot, donut!" (dúfam, že mám pravdu), obe sú od Essence.



Ďalšia vecička od Essence - rúž v odtieni "Barely There". Len sa pozrite na tú farbu - perfektná medium nude! Jediná vec, ktorá mi na tomto rúži prekáža je to, že mi chýba matný finish. To však ale problém nie je, lebo na perách vyzerá skvelo! Nevysušuje ich, to taktiež ich ani nehydratuje.



Predstavujem vám moju novú najobľúbenejšiu vôňu na jar - Summer Shine od Heidi Klum. Ide o podľa mňa najperfektnejšiu ženskú vôňu!
Určite viete, že čo sa týka opisovania vôní... čo vám poviem - moc mi to nejde, no mne tento parfém vonia veľmi sviežo a korenisto. A tiež balenie... ah, krásne!



Dainty retiazky sú mojou závislosťou od začiatku jari. Milujem ich! Majú ten vintage feeling a sú veľmi cute! A plus - dajú sa kombinovať naozaj s hocičím.



V neposlednom rade - keksík od Mister Choc! Ak máte radi Kinder Bueno, bude vám chutiť aj toto, avšak vám hovorím - tieto sú oveľa chutnejšie!


A skoro som zabudla na songy! Mám dve, ktoré vám musím ukázať! Prvé je Sirens od Cher Lloyd a druhé je Problem od Ariany Grande ft. Iggy Azalea.
Určite si na ne kliknite, sú úžasné!


Ľúbim vás!

Ronnie
 

4 comments:

  1. velmi sa mi paci sposob akym pises. kratko vystizne a k veci.
    prosim nebudes robis viac outfit postov?vzdy ma inspirujes a bavi ma prezerat si tvoje posty:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aj zajtra chystám jeden, dúfam, že sa bude páčiť! :) Ďakujem veľmi pekne.

      Delete
  2. ano, urcite viac outfitov! mas uzasnyyy styl :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ďakujéééém, určite sa budem snažiť čo najviac takýchto postov! :)

      Delete