May 3, 2014

| Your Questions Answered |

Ahojte dámy!
Asi ste prekvapené, že post je hneď písaný v slovenčine a nie v angličtine. To je preto, lebo tento druh postu je určený hlavne pre moje "domáce" čitateľky. 

V mojom predchádzajúcom článku som vám písala, že sa ma môžete spýtať hocičo, čo vás zaujíma a ja vám rada vaše otázky zodpoviem.

Prišlo mi celkom veľa otázok, či už tu na blogu, twitteri alebo mailom, za čo vám veľmi pekne ďakujem. Som rada, že mám možnosť ukázať aj druhú stranu mňa samej - nie tú, ktorú poznáte z blogu
. Ak by ste mali viac otázok, kľudne mi ich ďalej posielajte. Ak sa ich tu nakopí viac, tak znova môžete čakať podobný príspevok.


Vaše otázky a moje odpovede nájdete v pokračovaní článku, tak isto ako aj anglický preklad (bude doplnený).

English translation will be available ASAP.

Koľko ľudí vie o tom že máš blog a ako na to reagujú a čo na to ty? Ja sa bojím, aby to moje okolie nezistilo.
- Musím ti povedať, že najprv som túto dilemu riešila aj ja, no pravdupovediac si myslím, že pokiaľ sa staráš o to, čo si o tebe myslia iní, tak nikdy nebudeš mať možnosť robiť to, čo naozaj chceš. O tom, že má blog, vie veľa ľudí - prakticky skoro všetci v mojej triede a dosť veľa ľudí v mojej škole a v okolí, no ja to vôbec neriešim.

Odkiaľ hľadáš inšpiráciu na outfity? Čo si o tvojom štýle myslia baby v škole? Inak sledujeme ťa pár kamošiek a strašne sa nám páči tvoj štýl.
- Takže v prvom rade ti veľmi pekne ďakujem a pozdravujem kamarátky :) Inšpiráciu hľadám občas na We Heart It, najmä čo sa týka kombinovania, ale väčšinou robím to, že si skladám rôzne outfity na Polyvore z veľmi podobných kúskov, aké mám v šatníku. A keď neviem čo na seba, len si prezriem svoju kolekciu a je to. No a čo sa týka dievčat v škole, pokiaľ viem, môj štýl sa im páči, čo ma veľmi teší. :)

Kto ťa fotí, ked robíš OOTD?
- Od začiatku ma fotí môj brat, no už sa stalo aj to, že fotky robila spolužiačka.

Keď ráno meškáš a nemáš čas si vyberať outfit, po čom siahneš?
- To sa mi ešte nikdy nestalo, že by som nevedela čo na seba, keďže predtým ako zaspím si rada premyslím čo si asi na druhý deň dám. Niekedy si v hlave poskladám celý outfit, inokedy mám len pár nápadov a na čo mám ráno náladu, to si hodím na seba :)

5 najobľúbenejších filmov?
- Ja teda nie som moc na filmy, skôr som TV show junkie, ale Mean Girls by som vedela pozerať stále dookola, tiež mám veľmi rada Hunger Games, Dear John, Devil Wears Prada a aj Denník Princeznej mám veľmi rada :)

Nosíš vysoké topánky stále, či len keď na ne máš náladu? Vždy si mala takýto super štýl? Najobľúbenejšie blogerky?
- Áno, nosím ich stále. Keďže som relatívne nízka (čo mi ale nevadí), rada si pridávam pár cm navyše. 
Nepovedala by som, že mám super štýl, nosím len to čo sa mi páči a v čom sa cítim dobre, ale musím sa priznať že dávno som sa obliekala priam hrozne!
Čo sa týka blogov, rada si kliknem na le-happy.com; essiebutton.com a lisa-lee.net

Ako reagujú tvoji rodičia na to, že bloguješ? Si top.
- Opäť veľmi pekne ďakujem! :) Nereagujú na to nijak, resp. to neriešia, no otec sem občas rád zablúdi, haha!

Máš uplne super blog! Ako dlho ti trvalo, kým si ho rozbehla? Čo si robila pre to, aby sa o ňom ľudia dozvedeli?
- Ďakujem veľmi pekne! :) Myslím si, že môj blog je ešte stále v tom štádiu rozbiehania sa. Nerobila som nič, aby sa o ňom ľudia dozvedeli. Začala som však v skupinke s užasnými dievčatami, kde si vždy postujeme link k novým príspevkom. Vraví sa, že ak si chceš rozbehnúť blog, mala by si nechávať komentáre na iných blogoch s prepojením na ten svoj. Nebudem hovoriť že vôbec nikdy nič nekomentujem, avšak je to veľmi zriedkavé. Nemám rada, ak niekto zanechá na blogu komentár, ktorý ani nie je k téme len preto, aby si tam mohol nechať link na svoj blog... No ak sa komentár týka aj článku, tak je to, myslím si, v poriadku :)

Odkiaľ čerpáš nápady do svojej izby? Máš úžasnú izbu! Ten nový nápis je super, ten bol aj v Gossip Girl, že?
- Ďakujem krásne, som veľmi rada že sa ti páči! Nápady prichádzajú len tak, väčšinou vždy mám predstavu čo chcem na stene mať, už to len treba zrealizovať. Áno, nová Prada prišla z Gossip Girl! Už tak dávno som si ju chcela dať do izby, konečne ju tu mám. :)

Kedy začneš znova natáčať videá?
- Na toto ti neviem odpovedať. Momentálne som pred maturitami, no dúfam že po nich si nájdem čas.

Nosíš rifle? Ešte nikdy si s nimi nemala OOTD ani nič a myslím si, že si spomínala niečo o nich, no už neviem čo.
- Uprímne ti poviem, že ich nemám rada. Mne neprídu vôbec pohodlné, necítim sa v nich dobre. Osobne si ale myslím, že sa dajú veľmi pekne pokombinovať, no ja a rifle proste nejdeme dokopy :)

Od koľkých rokov sa maľuješ?
- Mala som asi 13, keď mi mama kúpila moju prvú maskaru, no používala som ju len výnimočne. Asi v 15tich rokoch som bola v období, keď som používala čiernu ceruzku, vééééľa ceruzky (bola to katastrofa!). A tak ľudsky sa maľujem asi od strednej, haha!

Aké webstránky navštevuješ denne?
 - Táto otázka sa mi páči :) Denne určite vždy kliknem na vogue.com a seventeen.com; z tých slovenských zase klikám na aktuality.sk a čas.sk (treba vedieť, čo sa práve deje).

Mňa by zaujímalo, aká veľká je tvoja makeup kolekcia a koľko z toho sú drahé značky?
- Hm, na túto otázku ti odpoviem tak, že ak by mi niekto zakázal kupovať si kozmetiku do konca života, tak by som sa nesťažovala, pretože si myslím že by mi moje "zásoby" celkom určite postačili, haha! Čo sa týka druhej časti otázky, tak dosť veľa produktov tvorí sekciu "high-end". :)

Koľko ti približne trvá ráno sa nalíčiť?
- Vstávam o šiestej, vykonám rannú hygienu a približne do pol siedmej by som mala byť hotová s líčením - čiže takých 25 min.

Máš úžasné vlasy, strašne ti ich závidím. Kde si si dala spraviť ombre? Sledujem ťa asi len mesiac, ale si top!
- Veľmi pekne ti ďakujem, potešila si ma! :) Ombre som si spravila sama sebe, nájdeš to tu na blogu, prvýkrát som si ombre robilana začiatku leta, potom na konci a odvtedy si približne každé 3-4 mesiace zosvetlujem.

Všetko najlepšie ti prajem! Si úžasná, krásna a najlepšia blogerka. A ešte otázka - rozmýšľala si už o tom že by si prestala blogovať? Ale nerob to prosím.
- Aaaaale, čo si napísala nie je vôbec pravda, avšak ti krásne ďakujem! Už som o tom párkrát rozmýšľala, z dôvodu nedostatku času, no vždy som to nejako vyriešila. Vždy ma kopne ďalej hlavne to, že počas toho roku, čo blogujem, som do blogovania vrazila veľmi veľa vecí a je mi to ľúto len tak zahodiť. To by znamenalo, že všetko čo som urobila nemalo význam.

Aka veľká je voja kolekcia parfémov? Myslím počet a ešte aké máš najobľúbenejšie? Veštko najlepšie k narodeninám.
- Ďakujem pekne! Kolekciu parfémov mám teda poriadne veľkú, keďže parfémy milujem. Presný počet ti nepoviem, no určite je to viac ako 30. V niektorých fľaškách ostáva iba pár strekov, niektoré sú plné, iné sú z polovice prázdne... Najobľúbenejšie sú Mademoiselle od Chanel, Luscious Kisses od Victoria's Secret, V od Valentino, I <3 Dior a Summer Shine od Heidi Klum. A ešte milujem jedno od Kenzo, čo mám stále v kabelke, ale samozrejme že meno si neviem zapamätať, haha!

Čo rada robíš vo voľnom čase?
- Milujem DIY, tie mi zaberajú dosť času. Ďalej veľmi rada čítam, pozerám seriály a keď mám naozaj veľa času, tak tvorím grafický dizajn.

Aké rúže nosíš najradšej?
- Červené a poriadne tmavé, haha! No momentálne mám obdobie, že sa snažím od nich odvyknúť a tak staviam na nude, prípadne ružové odtiene a nejaké pekné hot pink na jar. :)

Ako si upravuješ fotky na Instagram? Vždy ich máš také pekné.
- Keďže mám WinPhone (neviem či sú tieto apps aj pre iné OS), používam Phototastic (1,99€) a Fotor (free). No ak používam filtre priamo z Insta appky, tak určite je to buď Valencia alebo Sierra, tie dve milujem!

Najobľúbenejší magazín?
- Určite Vogue a Instyle, prípadne Harper's Bazaar. Z tých slovenkých mám veľmi rada Top Fashion a klasiku - Emma & Eva.

Čo sa ti nepáči, keď si dievča oblečie?
- Na toto je asi len jedna odpoveď - hocičo, čo sa jej absolútne nehodí. Každá slečna je určite krajšia v takom outfite, v ktorom žiari.

Prečo si začala blogovať?
- Naozaj nemám ani poňatia. Viem, že sa mi to vtedy naozaj páčilo, prišlo mi to "iné", tak som s tým začala. Myslela som si, že po pár príspevkoch blog vymažem - no stále som tu :)

Si aj cez leto veľký fanúšik kávy, či len cez zimu?
- Ja som stále :) Moja "závislosť" nie je dočasná, už by som nevedela začať svoj deň bez kávy... a bez ďalšej a ďalšej...haha!

Ak by si mohla cestovať v čase, do akého roku by si šla najradšej?
- Stopercentne do rokov 1921-1939 kedy krásna Coco Chanel žiarila v plnej paráde a diktovala módnemu svetu.

Aký je tvoj najobľúbenejší seriál?
- Určite Gossip Girl. Úžasné outfity, ešte lepší dej a mená návrhárov, ktorých uznávam - všetko čo mám rada na jednom mieste. 

Ako veľmi sa staráš o pleť?
- Ak mám byť úprimná, tak skoro vôbec. Vždy sa starostlivo odlíčim, občas si aplikujem peeling, nejakú masku (ak mám náladu) a tu to celé končí. A aj napriek tomu mám pleť jemnú, čistú a úplne bez vyrážok a začervenaní (klop, klop, klop). Dokonca nepoužívam ani žiadne krémy, ani ten hydratačný. Jem veľa zeleniny a ovocia a zatiaľ mi to stačí. :)

Obľúbené youtuberky?
- Beriem to tak, že si narážala na beauty/fashion. :)
Doslova obľúbenú nemám, no celkom zábavné sú Claudia (BeyondBeautyStar), Weylie (ilikeweyilie), Essie (essiebutton), Andrea (AndreasChoice), Bunny (grav3yardgirl), Zoella a Marzia (CutiePieMarzia).


Na viac otázok už nemám síl, ďakujem vám ale za to, že ste si dali tú námahu a napísali ste mi. Snažila som sa odpovedať postupne, no pár mi ich ešte zostalo, no aj na tie príde rad.

Majte sa mi krásne, užite si víkend.

Ronnie
 

10 comments:

  1. paci sa mi ze si uprimna a nanic sa nehras :)))

    ReplyDelete
  2. skvelo zodpovedané :) bolo príjemné to čítať :) ja tiež nerada nosím rifle/džínsy či inak pomenovateľné rifle ale nosím ich aj tak ale fakt iba také, v ktorých sa cítim dobre no aj tak sa väčšinu necítim :D a na sukňu nemám toľko odvahy aby som ju nosila stále :D hrozné... a Gossip Girl je fakt super seriál, ja som sa vďaka nemu dostala na túto dráhu (fashion/beauty) a časom som si založila blog :)) a ešte jedna vec - mňa fotila sestra tiež keď bol akože ten outfit :D ja si neviem predstaviť aby ma odfotila spolužiačka po ceste na autobus :/ aj keď by sa mi to hodilo :/

    www.its-only-about-you.blogspot.sk

    ReplyDelete
    Replies
    1. Som veľmi rada, že sa ti post páčil. :) Rifle sú fajn, pokiaľ si niekto kúpi správne číslo, no ja by som sa v nich necítila dobre tak-či tak. :/ Na druhej strane, sukne zbožňujem. :)
      Gossip Girl je úžasný seriál, opäť som začala pozerať prvú sériu (tú vidím už asi piatykrát), nemôžem si pomôcť! :D
      A čo sa týka fotenia, ak ťa obťažujú pohľady ľudí, časom si na to zvykneš, len to treba vyskúšať! :)

      Delete
    2. ide o to, že potrebujem nabrať viac sebavedomia aj pred kamarátkami :D a Gossip Girl plánujem pozerať odznova aj ja v najbližšom čase :D

      Delete
    3. Ver mi, kamarátky ťa budú len podporovať! Najprv skús fotenie len s jednou osobou, potom to pôjde uz samo! :)

      Delete
  3. paci sa mi na tebe ze poznas aj historiu mody a nehras sa na niekoho kto "modu miluje" len naoko.je vidiet ze ty sa o modu naozzaj zaujimas.velky bod pre teba :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Módu milujem, či už históriu alebo súčasnosť. :) Ďakujem krásne!

      Delete
  4. strasne prijemny post:)
    prislo mi od teba mile ze si odpovedala kazdemu vystizne a nie jednou vetou.neznasam ked niekto robi taketo nieco a cloveka odpinkne jednym slovom.a si velmi pekna!! :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ani ja to nemám rada a predsalen takýto post je na to, aby sa clovek rozpísal. :) Dakujem krásne!

      Delete