May 9, 2014

| Floral Dream |

Happy Friday, everyone!
My balcony says hi to you, again! I bet you hate that place even more than I do, haha! 

Well, you guys always request more and more outfit posts, which makes me super happy! You seem to like my style and it's great that you find it inspiring!
Today I want to share with you another girly outfit. 


I went for a skater skirt and I paired it with this cute floral crop top and my litas look-a-likes. I also added my Céline look-a-like purse (this is how I wore this outfit to school) but you can also add a smaller bag or a clutch.



When it comes to jewelry, I went with my big vintage rings and Vogue necklace. 




Well, that would be it, I hope it inspires you!
Enjoy your weekend - I will spend it with tons of papers for my finals!

Ronnie




-
-
-
-


Pekný piatok, dámy!
Môj balkón sa vám opäť zdraví. Stavím sa, že to miesto nenávidíte viac než ja, haha!


Takže, všimla som si, že veľmi veľa z vás žiada stále viac a viac outfit postov, čo ma nesmierne teší. Hádam, že sa vám môj štýl páči a že vás (dúfam) inšpiruje. 

Dnes sa s vami chcem podeliť o ďalší dievčenský outfit.



Stavila som na skater skirt a crop top, pridala som svoje litasky a taktiež Céline bag (obe look-a-likes). Presne takto som mala na sebe outfit v utorok v škole, no ak sa chystáte na nákupy, kľudne môžete pridať aj menšiu kabelku, prípadne clutch (na rande, napríklad).



Keď to príde na šperky, vzala som si svoj veľký vintage prsteň a Vogue retiazku.




Toto by bolo asi všetko, dúfam, že vás to aspoň trocha inšpiruje. Užite si víkend - ja ho strávim nad kopou papierov na maturity, fuj!



Ronnie

8 comments:

  1. Bože, Ronns ty si strašne krásna ♥ Krásny článok, mám veľmi rada tvoj štýl písania, vieš sa tak milo prihovoriť čitateľkám. P.S. - kabelka je úžasná.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ďakujem ti krááásne, veľmi si ma potešila! :)

      Delete
  2. keby som sa mohla obliekat ako ty tak by som si piskala!mas uzasny styl!!!!cela si uzasna!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak to teda určite nie, ale ďakujem ti veľmi pekne! :)

      Delete
  3. Nádherný outfit a ten crop top je úplne úžasný! :))

    ReplyDelete
  4. nádherné vlasy :O nádherný outfit :O nádherná ty :O

    ReplyDelete